۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

هشدار وزیر دفاع به رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: اولین اشتباه رژیم صهیونیستی در هر گونه اقدام نظامی علیه ایران، آخرین اشتباه آنان خواهد بود زیرا ایران مقتدر به آنان فرصتی نخواهد داد.
کد خبر : ۱۰۷۹۴۷
صراط:سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی که به همراه هیات دولت در یکصدوسومین سفر استانی به استان اصفهان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه ارزشی است و در عین حال نشان‌دهنده خوی تجاوزکارانه و افشاکننده ادعاهای دروغین و فریبکارانه آنان است.

وی با ابراز تاسف از اینکه سکان سیاست دفاعی آمریکا را لابی صهیونیست هدایت می‌کند، اظهار کرد: سردمداران آمریکا بجای اینگونه تهدیدات ضد بشری و جنگ‌طلبانه و افتخار کردن به اهداء سلاح با پول مردم این کشور به رژیم جنایتکار صهیونیستی که سابقه‌ای جز اشغال، کشتار، جنگ‌افروزی و ترور ندارد، به دنبال حل مشکلات و بحران‌های مردم آمریکا باشند.

وحیدی همچنین، حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را پاسخ قاطعی از سوی مردم بر فشارها، تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دانست و افزود: این حضور، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وزیر دفاع در ادامه، سفرهای استانی هیات دولت را تجربه جدیدی در مدیریت کشور توصیف کرد و افزود: حضور مسئولان ارشد نظام در میان مردم در دورافتاده‌ترین نقاط کشور، تقویت پیوند مردم با نظام، تسریع در روند خدمات‌رسانی دولت به مردم، توزیع عادلانه منابع و ثروت‌ها و کشف، پاسخگویی و باورکردن استعدادهای جوانان در اقصی نقاط کشور، از آثار و برکات سفرهای استانی است.

منبع: ایسنا