۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰

شکایت خانواده شهدا از بنیاد شهید

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و با بیان اینکه جمعی از خانواده شهدا در دیدار با نمایندگان مجلس از نقش کمرنگ بنیاد شهید در رسیدگی به وضعیت خود اعلام شکایت کردند گفت: در این جلسه نمایندگان بر استیفای حق این خانواده ها تاکید کردند.
کد خبر : ۱۰۸۰۱۵
صراط:جمعی از همسران فرماندهان شهید دفاع مقدس امروز با برخی از نمایندگان مجلس دیدار و گفتگو کردند.

امیر خجسته  با اعلام خبر فوق افزود: برخی از همسران فرماندهان شهید با حضور در مجلس ضمن بیان مشکلات و معضلات موجود در حوزه ایثارگران و خانواده های شهدا از نقش بسیار کمرنگ بنیاد شهید و رسیدگی به وضعیت خود اعلام شکایت کردند.

رئیس کمیسیون شوراها گفت: نمایندگان همسران شهید با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهدا در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نحوه برخورد بنیاد شهید و ارائه خدمات از سوی آن را بسیار ضعیف ارزیابی کرد.

وی افزود: با بیان اینکه خانواده شهدا اعتقاد دارند به جای تکریم، به آنان بی حرمتی شده است گفت: برخی از مطالبات و معوقات این خانواده ها پرداخت نشده است و این موضوع نشان از بی کفایتی برخی از عوامل بنیاد در رسیدگی به وضعیت ایثارگران را دارد.

وی با اشاره به مطالبات معوق خانواده شهیدانی که همسرانان آنان قبل از سال 77 بازنشسته شده اند گفت: عدم پرداخت این معوقات باعث بروز مشکلاتی در بین خانواده ها شده است.

بنابراین گزارش نمایندگان همسران شهدا دیدارهای جداگانه ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی  آقایان و خانم ها مصباحی مقدم ، پورمختار،  امیر خجسته ، مهناز بهمنی ، نایب رئیس فر اکسیون شاهد، محمد جواد کولیوند و عیسی دارایی داشته اند.

در این دیدار نمایندگان بر استیفای حق این خانواده ها تاکید کرده و بر پیگیری مجلس برای پرداخت معوقات خانواده های شهید خبر دادند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
برادر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
اکثر خانواده شهدا شکایت دارند عنایت کنید ..تمام پرونده شهدا را چک ورسیدگژ فرمایند ..دست خدا به همراهتان