۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

استراتژی غرب برای انتخابات آتی

برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما دقایق پیش و با موضوع چرايي مهم بودن انتخابات رياست جمهوري ايران براي دوست و دشمن آغاز شد.
کد خبر : ۱۰۸۰۴۱
صراط:برنامه گفتگوي ويژه خبري امشب(چهارشنبه) با حضور محمد جواد لاريجاني آغاز شد.

این تحليلگر و نظريه پرداز سياسي در برنامه گفتگوي ويژه که از دقایقی پیش روي آنتن شبکه دو سيما رفت؛ چرايي مهم بودن انتخابات رياست جمهوري براي دوست و دشمن نيز مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

بررسي شگردهاي امپراتوري رسانه‌اي ضد ايراني براي ايجاد فتنه انگيزي در انتخابات رياست جمهوري و راه‌هاي تحقق حماسه سياسي در جريان انتخابات آتي رياست جمهوري از دیگر موضوعات مورد بررسی در این برنامه است.

مهم ترین محورهای سخنان جواد لاریجانی به شرح زیر است:

** انتخابات در جمهوری اسلامی مهم است، نطام ما بر سه رکن اساسی استوار است که حتی با رفراندوم هم قابل تغیی نیست، حکومت اسلامی، ولایت فقیه و رای مردم سه رکن اساسی است؛ اماذ هیچکدام از اینها آنقدر مهم نیست که نیاز به حماسه داشته باشد.

** در این انتخابات یک امر حیاتی مورد تهدید است و به همین دلیل ما نیازمند خلق حماسه هستیم.

** غرب بدنبال بر سرکار گذاشتن افراد سکولار با بچسب اسلامی در ایران است و این فعالیت از سال 76 بطور گسترده انجام شد و ماهیت اصلی آن در سال 88 خود را آشکار کرد که با تدبیر رهبری این فتنه خنثی شد و مردم حماسه ای را ایجاد کردند.

رهبری در فتنه 88، جلوی یک کودتای تمام عیار ایستاد و آن را شکست داد و تمامی وجوه ولایت فقیه در فتنه 88 به مردم نشان داده شد.

**ما در انتخابات 88 شاهد خیانت برخی نامزدها بودیم که منافع ملت ا به خطر انداخت اما غرب بعد از خنثی شدن این نقشه های خود نقشه های جدیدی دارند؛ استراتژی غرب برای انتخابات آتی، کشاندن اغتشاشات به پیش از انتخابات است.

**جمهوری اسلامی هم مبتنی بر اسلام هست و هم مبتنی بر دموکراسی که برای غبر بسیار خطرناک است و ما باید غبطه بخوریم که نتوانستیم مدل حکومت خود را بخوبی به دنیا برسانیم .

** حماسه در سال جاری، حماسه ای حقیقی و مبتنی بر بصیرت، تدبیر و تعقل است.

** نق زدن درباره صلاحیت کاندیداها از الان، نشانه های برنامه های دشمن است چراکه مقطع کنونی زمانی برای بحث درباره صلاحیت ها نیست و این ها نشانه توطئه دشمن است.

** مردم در انتخابات بیشتر از یک رای دارند و باید با بصیرت وارد شوند.

** نامزد انتخابات باید قانون اساسی را خوب بداند نه اینکه تفسیر خود را از آن داشته باشد، مملکت ما نیاز به منجی ندارد و وظیفه رئیس جمهو کاملا نیاز است، اگر ما متواضعانه پیش برویم و قدر ولی امر خود را که بسیار ارزشمند است را بدانیم تا حماسه بزرگی در انتخابات خلق شود.

** افرادی که  دنبال ایجاد درگیری، بحث های عقلایی و ... هستند برای عرصه انتخابات ریاست جمهوری مناسب نیستند و یک نامزد انتخابات باید درباره مسائل روز کشور برنامه داشته باشند.



اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.