۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

رئیس ستاد انتخاباتی لنکرانی معرفی شد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از انتخاب لنکرانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری و انتصاب محسن فروردین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی خبر داد.
کد خبر : ۱۰۸۰۴۵

صراط:حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در «نشست تخصصی فعالان جبهه پایداری» و معرفی محسن فروردین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی کامران باقری ‌لنکرانی که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پایداری، لنکرانی را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده، برگزیده و تغییری در آن به وجود نمی‌آورد؛ همچنین وی در دوران سخنگویی جبهه پایداری، گاف سیاسی نداشته است.

وی افزود: لنکرانی در مدت سخنگویی جبهه پایداری بسیار منطقی، مستند و زیبا پیام را رساند و جبهه را با چالش مواجه نکرد که این نشان از هوش سیاسی وی دارد.

روانبخش تصریح کرد: لنکرانی نه تنها تخصص دارد؛ بلکه فوق تخصص است و از 37 سالگی استاد تمامی را داشته و از نخبه‌های کشور محسوب می‌شود. فردی مانند لنکرانی که بتواند یک وزارتخانه را اداره کرده و از شاخص‌های بالایی برخوردار باشد، توان ریاست جمهوری را نیز دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: لنکرانی چهار سال در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بدون سر و صدا کار کرده است و در دوران وزارت خود شاخص‌های بهداشتی بسیاری شامل افزایش تخت‌های بیمارستانی، افزایش شاخص‌های اورژانس و توسعه بهداشت و درمان دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: باید در شرایط موجود از آرمان‌های انقلاب خوب دفاع کرده و ذره‌ای در مقابل غربی‌ها کوتاه نیاییم.

در ادامه این جلسه، فاطمه آلیا از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشت: از ویژگی بارز لنکرانی، مدیریت وی در وزارت بهداشت است، به طوری که در سفرهای استانی خود در دولت نهم به اوضاع سیاسی و فرهنگی کشور تسلط کامل دارد و همچنین باید همواره ولایت‌مدار باشیم و از اصولگرایی زاویه نگیریم چرا که از چشم مردم می‌افتیم.

منبع: فارس