۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

خبربرای مستمری بگیران تامین اجتماعی

نایب رییس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در سه ماه دوم سال جاری یعنی از تیرماه، خبر داد.
کد خبر : ۱۰۸۹۳۹
صراط:صمدلله فیروزی  با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی باید بودجه سازمان نهایی شود و برای پرداخت مابه التفاوت ها نیز باید منتظر تصویب مجلس باشیم.

وی گفت: برای پرداخت طرح افزایش حقوق ها، تعبیه نرم افزار، تهیه یک برنامه و ارایه آن به همه دستگاه های اجرایی کشور لازم بوده و این کار نیز در حال انجام است .

نایب رییس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه تصویب نهایی بودجه تامین اجتماعی، زمان دقیق پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق ها را مشخص می کند، تاکید کرد: در سالهای گذشته نیز پرداخت مابه التفاوت افزایش دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش در سه ماهه دوم انجام شده است به همین دلیل در سال جاری نیز به احتمال زیاد پرداخت افزایش ها از تیرماه خواهد بود.

فیروزی گفت: بودجه تامین اجتماعی در سال جاری نیازمند بازنگری بود و این کار اکنون در هیئت مدیره این سازمان، آغاز شده و تلاش می کنیم هرچه سریعتر این مساله به اتمام برسد تا بتوانیم روند پرداخت افزایش حقوق ها را عملیاتی کنیم.

به گفته وی، امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی حقوق تمام بازنشستگان و همچنین تمامی مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی خواهیم بود.
منبع: مهر