۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۸

از« احمدي نژاد كشون» تا ياران هاشمي

کد خبر : ۱۰۹۱
هفته‌نامه «همت» در دور جديد انتشار خود با حمله بي‌سابقه به هاشمي رفسنجاني، در صفحه اول خود تصوير چهره‌هايي را به عنوان ياران وي چاپ كرده كه تامل‌برانگيز است. اگر چه تاكنون از طرف برخي جريان‌ها و چهره‌هاي نزديك به دولت، برخي مديران سابق و چهره‌هايي همچون اعضاي كارگزاران سازندگي و برخي اصلاح‌طلبان به عنوان حلقه ياران هاشمي معرفي مي‌شدند و در انتخابات رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد، مير حسين موسوي، مهدي كروبي و محسن رضايي را نيز در خط هاشمي دانست اما هفته‌نامه همت از نام‌هايي ياد كرده كه دور از انتظار است.

در صدر اين نام‌ها كه تصويرشان در صفحه اول اين نشريه چاپ شده، آيت‌الله جوادي آملي امام جمعه قم است كه چندي پيش از اقامه نماز جمعه استعفا داد. حجت‌الاسلام محمدي‌ري‌شهري نماينده ولي فقيه در امور حج به همراه آيت‌الله محمد‌جواد فاضل‌لنكراني فرزند مرحوم آيت‌الله فاضل لنكراني مرجع تقليد شيعيان، آيت‌الله اميني امام جمعه موقت قم، آيت‌الله امامي‌كاشاني امام جمعه موقت تهران و آيت‌الله واعظ‌طبسي توليت آستان مقدس امام رضا(ع) نيز از جمله ياران هاشمي ياد شده‌اند. علاوه بر اين سيد‌حسن خميني، علي شمعخاني مشاور مقام معظم رهبري، به همراه ناطق‌نوري رئيس دفتر بازرسي دفتر رهبري سيد‌مهدي طباطبايي استاد اخلاق و نماينده مردم تهران در مجلس هفتم، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، علي لاريجاني رئيس مجلس، محمد‌رضا باهنر نايب رئيس مجلس، سيد‌رضا اكرمي عضو جامعه روحانيت و نماينده مجلس هشتم، علي مطهري، ‌مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي و... از جمله چهره‌هايي هستند كه در حلقه ياران رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام آمده اند. همت در بخشي از گزارش يك خود درباره هاشمي نوشته: در دو دهه اخير انقلاب اسلامي ايران هيچ شخصيتي از جهت ميزان مقاومت در برابر مخالفت و تخطئه مردمي به پاي هاشمي‌رفسنجاني نمي‌رسد. گفتني است همت به صاحب امتيازي موسسه حفظ و بسط ارزش‌ها منتشر شده است. همت در شماره جديد در حالي كه بسياري از مسئولان نظام را زير سوال برده، از برخي شخصيت‌ها و چهره‌هاي سياسي نيز تمجيد كرده و مطالبي از آنها را كار كرده است.

حجت الاسلام عليرضا پناهيان، رحيم ‌پور‌ازغدي، سيد‌احمد خاتمي، سيد‌احمد علم الهدي و منصور ارضي از جمله اين شخصيت‌ها هستند. سعيد مرتضوي در اين هفته‌نامه مورد تمجيد قرار گرفته و درباره او نوشته شده: ... دادستان سابق تهران به دليل برخورد جدي با اقدامات براندازانه روزنامه‌هاي زنجيره‌اي در دوران دولت اصلاحات از پيشكسوتان مبارزه با جنگ نرم با بيگانگان بوده و همواره مورد انتقاد، تخريب و اتهامات بي‌اساس بوده است. اين هفته‌نامه همچنين عكس‌هايي از حاشيه راهپيمايي روز نهم دي ماه در تهران (عاشوراييان) و حوادث روز عاشوراي تهران را در صفحات خود چاپ كرده است.گفتني است اين هفته‌نامه پيش از اين در تاريخ يك شنبه 13 بهمن 1387 نيز عكس هاشمي‌رفسنجاني كه در پشت وي چهره‌هاي مشهور سياسي را كار كرده بود به عنوان بازيگران و بازيگردانان نمايش هاشمي‌رفسنجاني. تيتر آن شماره جنجالي كه منجر به تعطيلي آن شد «احمدي‌ن‍ژاد كشون» بود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۲۱ دی ۱۳۸۸
۰
۱
مسیح مهاجری وناطق نوری ومحسن رضایی وعلی مطهری وواعظ طبسی که اجازه دادهاشمی درنمازجمه مشهد به رهبرعزیزمان توهین کندومردم راتحریک کنداز اول .....هاشمی بوده اندچیزتازه ای نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۲۱ دی ۱۳۸۸
۰
۰
من خوندم نشریه خوبی بو ولی این متنی که زدی مال تهران امروز وابسته به قالیبافه که حسابی براشفته شده از این نشریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۲۲ دی ۱۳۸۸
۱
۰
من شماره قبلی این نشریه (احمدی نژادکشون) رو خوندم و باور کردم. اما الان که می بینم به راحتی حرمت بزرگان حوزه و انقلاب همچون آیت الله جوادی آملی رو به راحتی می شکنید در یافتم که اکنون "یاران مصباح" بر سبیل احساس و افراط توانسته اند خود را به نام انقلابی جا بزنند و بزرگانی چون آیت الله جوادی آملی را که مورد تعظیم و تکریم رهبری نیز می باشد را خانه نشین کنند.
اینها نوکرانی چون قاضی مرتضوی را می خواهند تا بسان خلخالی به اشارهء ابروئی، چوبه های دار برپا کنند.
(البته سابقه مصباح نیز در این عرصه ها روشن است)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۸۸
۰
۱
خدا خیرشان بدهد! شما به جای اینکه گیر بدهی چرا یه عده حقیقت رو می گن گیر بده جرا یه عده رفتن پشت هاشمی>؟؟؟ منطقی باشید لطفا!