۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵

انتشار تصاوير زن اردبیلی در فضاي مجازي

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اردبیل از دستگیری عامل انتشار تصاوير خصوصي زن اردبیلی در فضاي مجازي خبر داد.
کد خبر : ۱۰۹۱۲۶
صراط:سرهنگ اكبر اميني عصر دوشنبه در جلسه شورای معاونان انتظامی استان اردبیل با اعلام این خبر اضافه کرد: با تلاش مأموران پليس فتاي استان اردبيل عامل انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي دستگير شد.

وی افزود: در پي شكايت زني ۲۸ ساله مبني بر اينكه تعدادي تصوير خصوصي وي در يكي از شبكه هاي اجتماعي فضاي مجازي منتشر و باعث هتك حيثيت و آبروريزي او شده است، رسيدگي به اين موضوع در دستور كارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اضافه کرد: با انجام اقدامات ويژه در فضاي سايبري و تلاش هاي به عمل آمده ردپاي مردي ۲۶ ساله در اين عمل غیراخلاقی مشخص و اين فرد با انجام عملياتي در اردبيل دستگير و به پليس فتا انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: در تحقيقات صورت گرفته مرد دستگير شده با پذيرش اتهام وارده، بروز اختلاف عقيده با شاکيه را علت اصلي اين كار عنوان كرد.

اين مقام انتظامي با هشدار به كاربران اينترنت ادامه داد: شهروندان استان اردبیل باید در آشنايي هاي اينترنتي و نگهداري تصاوير و اطلاعات شخصي نهايت دقت را معمول و از در اختيار گذاشتن اين گونه موارد به افراد ناشناس خودداري کنند.

رئيس پليس آگاهي استان اردبيل نیز در این جلسه از توقيف كاميون حامل كالاي قاچاق در محور اردبيل – سراب خبر داد و افزود: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران عملياتي در این محور هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده مشكوك و آنرا متوقف كردند.

سرهنگ موسي عاليزاده با اشاره به كشف مقادير قابل توجهي كالاي قاچاق از اين كاميون یادآور شد: ماموران در بازرسي از اين خودرو ۱۲ هزار نخ سيگارت خارجي، ۳۱ هزار و ۱۴۵ قلم انواع لوازم بهداشتي، ۲۵۲ ثوب البسه خارجي، ۱۶ و ۸۵ عدد انواع لوازم خانگي، دو هزار و ۱۲ عدد مواد خوراكي و سه هزار و ۴۴ عدد انواع اسباب بازي فاقد مجوز قانوني را کشف کردند.

وی عنوان کرد: راننده کاميون به همراه کالاي قاچاق مکشوفه به يگان انتظامي انتقال و اقدامات قانوني در حال انجام است.
منبع: مهر
برچسب ها: مجازی تصاویر صراط