۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰

عقب‌نشینی قیصر!

رییس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ بارسلونا را پاک‌ترین باشگاه جهان دانست و شعار بازی چهارشنبه را "بازی جوانمردانه" عنوان کرد.
کد خبر : ۱۰۹۳۳۸
صراط: بایرن‌مونیخ در حالی در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا می‌رود که در بازی رفت با نتیجه‌ قاطع چهار بر صفر به پیروزی رسیده است. فرانتس بکن‌باوئر، رییس افتخاری باشگاه آلمانی در اظهارنظری جنجالی گفته بود، بارسلونا برای پیروزی در این دیدار دست به هر کار مشروع و نامشروعی خواهد زد.

این سخنان بکن‌باوئر بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. حتی ژوزه مورینیو، سرمربی رئال‌مادرید را هم به واکنش واداشت. قیصر فوتبال آلمان پس از اظهارنظر جنجالی خود، تغییر موضع داد و بارسلونا را پاک‌ترین باشگاه فوتبال جهان دانست. او گفت: "من گفتم بازیکنان بارسلونا برای رسیدن به فینال دست به هر کاری خواهند زد. می‌خواستم با این کار آنها را تحت فشار قرار دهم و این قبل از بازی طبیعی است. من به هنگام حضور در مستطیل سبز و یا نیمکت مربیگری همواره از این شیوه استفاده می‌کردم."

او افزود: "بارسلونا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان و پاک‌ترین آنهاست. خودم از طرفداران این تیم هستم. بر این باورم که شعار بازی چهارشنبه فوتبال جوانمردانه است. دو تیم برای رسیدن به فینال از جان‌ مایه خواهند گذاشت. بارسلونا تسلیم نخواهد نشد و تلاش خواهد کرد تا بازیکنان بایرن‌مونیخ را تحریک کند. آنها از تمام حیله‌های فوتبالی بهره خواهند برد. هدف بارسلونا به هم زدن تمرکز بازیکنان بایرن‌ است. بازیکنان ما نباید اجازه دهند این اتفاق رخ دهد."

منبع: ایسنا