۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

سفرهای استانی تبلیغاتی بایدکم شود

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفرهای استانی هیئت دولت که جنبه تبلیغاتی دارد کنسل شود، و دولت به فکر تنظیم بازار باشد.
کد خبر : ۱۰۹۳۵۰
صراط:حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه شورای رقابت یک نهاد معتبر و رسمی از سوی دولت است،  گفت: شورای رقابت با توجه به ماده ۶۱ حق قیمت‌گذاری و تنظیم بازار را دارد.

وی با توجه به نزدیک بودن انتخابات و زیاد شدن سفرهای استانی افزود: دولت باید در صدد جمع و جور کردن و نظارت بیشتر تنظیم بازار باشد و سفرهای استانی که متاسفانه جنبه تبلیغاتی پیدا کرده ضرورت چندانی ندارد.

فولادگر نماینده مردم اصفهان با توجه به راکد بودن بازار خودرو در روزهای اخیر اظهار کرد: راکد بودن بازار خودرو به ضرر قطعه سازان و اشتغال و به طور کلی به ضرر اقتصاد کشور است.

فولادگر با توجه به جمع بندی قیمت‌ها و اعلام قیمت جدید بیان کرد: قیمت جدید خودرو منطقی است و خودروسازان نمی‌توانند تمکینی داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: به دلیل اینکه شورای رقابت با توجه به ماده ۶۱ حق قیمت‌گذاری و تنظیم بازار را دارد، خودرو سازان حق تمکین ندارند و شورای رقابت در صورت بروز هر گونه تخلف برخورد قانونی می‌کند.
منبع: فارس