۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۰

حاشیه‌سازهابه درد ریاست جمهوری نمی‌خورند

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: افرادی که خود حاشیه داشته و حاشیه سازی می کنند، به هیچ عنوان به درد جایگاه ریاست جمهوری نمی خورند.
کد خبر : ۱۰۹۳۵۲
صراط:آیت الله محسن فقیهی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آنچه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگران و نیز در دیگر دیدارها و جلسات درباره انتخابات فرموده یا می فرمایند برای همگان فصل الخطاب و حاوی کلیدی ترین رهنمودهاست.

وی با اشاره به تاکید خاص معظم له مبنی بر نیاز جدی کشور به فضای آرامش، گفت: از این منظر کسانی که حاشیه دارند و کارهایشان حاشیه دار است و باعث مشکلاتی در جامعه می شود ولو این که انسان های خوبی هم باشند، مناسب نیست که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شوند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: برخی کارهای بعضی افراد و مسئولان، حقیقتاً باعث دغدغه و تشویش اذهان عمومی می شود و باید از آن ها پرهیز کرد.

آیت الله فقیهی افزود: متاسفانه عده ای با ایجاد مشکلات و حاشیه سازی، ذهن مردم را درگیر می کنند و باعث ناراحتی و اضطراب عمومی می شوند.

وی با بیان این که رییس جمهور آینده باید کاملاً مومن و متدین و معتقد به ولایت فقیه باشد، ابراز داشت: باید افرادی کاندیدای ریاست جمهوری شوند که علاوه بر پرهیز از حاشیه سازی، با برنامه ریزی و تدبیر بتوانند مملکت را به پیش ببرند و از جهات مختلف کشور را به سمت تکامل و تعالی هدایت نمایند.
منیع:حوزه