۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

بازدید بشار اسد از نیروگاه برق در دمشق

شبکه الاخباریه سوریه از بازدید بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از نیروگاه برق امویان در باغ تشرین در دمشق خبر داد.
کد خبر : ۱۰۹۵۶۲
صراط:بازدید رئیس جمهوری سوریه از نیروگاه برق در دمشق و انتقاد یکی از ائمه جماعت مسجد الاقصی از فتاوی دروغین در سوریه از مهمترین اخبار آن است.

به گزارش شبکه الاخباریه، بشار اسد در نامه به یویری موسیونی رئیس جمهوری اوگاندا که حسام الدین معاون وزیر خارجه سوریه آن را تحویل اوریم هنری وزیر خارجه اوگاندا کرد، تحولات سوریه و جنایاتی که تروریستها با حمایت کشورهای همسایه و برخی کشورهای منطقه علیه ملت سوریه مرتکب می شوند را تشریح کرد.

از سوی دیگر شبکه الاخباریه سوریه از بازدید بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از نیروگاه برق امویان در باغ تشرین در دمشق خبر داد.

خبر دیگر اینکه شیخ صلاح الدین بن ابراهیم ابوعرفه یکی از ائمه جماعت مسجد الاقصی تاکید کرد: فتواها و دعوتهای جهاد در سوریه که از سوی برخی از عالم نماها صادر می شود کذب و بهتان و با هدف دشمنی علیه سوریه و مسلمانان است.

ابوعرفه بیان کرد: اگر این صادر کنندگان فتواها صداقت دارند پس چرا درباره فلسطین اشغالی که اولی تر است فتوایی صادر نمی کنند.

وی افزود: جهاد میان پیروان دین واحد مفهومی ندارد. چگونه است که درهای بهشت از دمشق گشوده می شود احدی به اسرائیل اشغالگر توجهی ندارد؟ این دروغ و خیانت است.

ابوعرفه بیان کرد: گروههایی که به نام دین در سوریه می جنگند از دین به دور هستند زیرا در دین اسلام ریختن خون برادر دینی حرام است.
منبع: مهر
برچسب ها: بشار اسد دمشق صراط