۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸

تشکیل‌ ستاد اصلاح‌طلبان‌

قائم مقام ستاد جوانان اصلاح طلب با اشاره به اینکه این ستاد با محوریت کاندیداتوری آقای خاتمی شکل گرفته و معتقدیم بهترین شخص برای نمایندگی جنبش اصلاحات محمد خاتمی است و در صورت نیامدن وی، ستاد در جهت حمایت از کاندیدای مورد اجماع جریان اصلاحات تصمیم گیری خواهد کرد، گفت: این ستاد تمام فعالیت های خود را ذیل و هماهنگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تعریف کرده است.
کد خبر : ۱۰۹۶۳۷
صراط:حسن یونسی  با اشاره به تشکیل ستاد ملی جوانان اصلاح طلب از ابتدای سال جاری گفت: در این ستاد نمایندگانی از گروه های مختلف اصلاح طلب حضور دارند که این افراد عمدتا از فعالین سیاسی هستند.

قائم مقام ستاد جوانان اصلاح طلب به تشکیل شورای سیاست گذاری در تهران اشاره کرد و اظهارداشت: در استان های فارس، گلستان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی ،ایلام، قم،خراسان رضوی،خوزستان سیستان و بلوچستان و اردبیل هم فعالیت ها شروع شده و روسا و اعضای شورای ستاد در این استان ها انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر در تهران نیز روسای کمیته های اطلاع رسانی، تبلیغات، هماهنگی استان ها،دانشجویی ، مالی و پشتی بانی، شورای راهبردی و کمیته تهران مشخص شدند. همچنین کمیته ایی مجزا برای انتخابات شورای شهر داریم.

یونسی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمینه فعالیت ستاد را در کل کشور فراهم کرده ایم افزود: فعالیت ستاد مدتی است که شروع شده و پس از مشخص شدن کاندیدای نهایی برنامه ها و همایش های سراسری خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد جوانان با محوریت کاندیداتوری آقای خاتمی شکل گرفته و ما معتقدیم بهترین شخص برای نمایندگی جنبش اصلاحات محمد خاتمی است گفت: در صورت نیامدن وی، ستاد در جهت حمایت از کاندیدای مورد اجماع جریان اصلاحات تصمیم گیری خواهد کرد.

قائم مقام ستاد جوانان اصلاح طلب، عمده دلیل تشکیل این ستاد را بیان مطالبات و خواسته های جوانان و جنبش اصلاحات اعلام کرد و اظهارداشت: ما فکر می کنیم که جریان اصلاحات است که می تواند خواسته های جوانان را نمایندگی کند و حضور این جریان برای خلق حماسه سیاسی موثر خواهد بود.

یونسی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا مطالبات مردم را در قالب طرح و برنامه های خود مطرح کنیم تاکید کرد: گاهی فضای ضد اخلاقی و ضد امنیتی در رابطه با حضور آقای خاتمی در کشور شکل می گیرد که ماامیدوار به مثبت تر شدن این فضا هستیم.

وی در خصوص هماهنگی این ستاد با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: این ستاد تمام فعالیت های خود را ذیل و هماهنگ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تعریف کرده است.

یونسی با اشاره به اینکه برخی از افراد فعال حاضر در شورای هماهنگی جریان اصلاحات در این ستاد فعال هستند خاطرنشان کرد: رضا باوفا و حسین نقاشی به عنوان سخنگوی ستاد در حوزه های مختلف مواضع ستاد را مطرح خواهند کرد.

منبع: مهر