۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸
مرفاوی با انتقاد از رفتار علی دایی:

مربیان اول روبوسی می‌کنند آخر فحاشی!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه با قلدری نمی توان در ورزشگاه خانگی پیروز شد گفت: ابتدا سرمربی راه آهن فحاشی کرد و منهم جواب او را دادم.
کد خبر : ۱۱۰۴۱۱
 صراط: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری این تیم بعد از دیدار مقابل راه آهن شهرری با بیان این مطلب افزود: شروع خوبی نداشتیم و آنچه را که از بازیکنانم می خواستم به درستی انجام ندادند و همین مساله باعث شد تا تیم راه آهن از شرایط تیم ما استفاده کرده و توپ را در اختیار داشته باشد و به گل دست پیدا کند

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و به مراتب بهتر از راه آهن بازی کردیم و توانستیم از یکی از موقعیتهای خود در وقت اضافه کرده و بازی را به تساوی برسانیم.

صمد مرفاوی در خصوص اخراجش از زمین و مسائلی که بعد از آن به وجود آمد نیز گفت: داور برای اخراج من خیلی زود تصمیم گرفت متاسفانه سرمربی تیم حریف هم اعتراض می کرد اما تنها من بودم که اخراج شدم. نمی دانم چرا داور اشتباهات دیگران را نمی دید و به آنها تذکر هم نمی داد اما با یک اشتباه مرا اخراج کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه علی دایی پرخاشگری کرد و من هم مجبور شدم جواب او را بدهم دایی باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشد اما آنها همیشه با قلدری می خواهند شرایط و جو بازی را به نفع خود به پایان برساند اما آنها باید بدانند که توهین کردن کار درست و پسندیده ای در ورزش نیست.

صمد مرفاوی تاکید کرد: متاسفانه ما مربیان ایرانی قبل از بازی با یکدیگر روبوسی می کنیم اما در پایان به یکدیگر فحاشی می کنیم.

سرمربی صبای قم در ادامه و درخصوص اینکه آیا فصل بعد نیز در صبا خواهد ماند و یا به تیم دیگری خواهد رفت گفت: هنوز جایی صحبت نکردم و مطمئنا پس از اتمام مسابقات تصمیم گیری خواهم کرد.

منبع: مهر