۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰

جبهه‌ عدالت‌ مطیع‌ رئیس‌ دولت‌ است

دبيرکل جبهه عدالت گفت: ما در "جبهه عدالت" به اين نتيجه رسيده‌ايم که در انتخابات آينده از کانديدايي که از فيلتر شوراي نگهبان رد مي‌شود و مورد حمايت "محمود احمدي‌نژاد" قرار مي‌گيرد، حمايت کنيم.
کد خبر : ۱۱۰۴۲۷
صراط:درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي "جبهه عدالت" اظهار داشت: ما در جبهه عدالت به اين نتيجه رسيده‌ايم که در انتخابات آينده از کانديدايي که از فيلتر شوراي نگهبان رد مي‌شود و  مورد حمايت "محمود احمدي‌نژاد" قرار بگيرد، حمايت کنيم.

دبيرکل جبهه عدالت ادامه داد:  25 کانديداي مطرح در عرصه انتخابات رياست جمهوري را مورد بررسي قرار داديم و پس از بررسي‌ها به اين نتيجه رسيديم که "احمدي‌نژاد" بيشترين تطبيق را با شاخصه عدالت دارد و در انتخابات هم از کانديداي مورد حمايت وي حمايت خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اينکه اگر کانديداي مورد حمايت رئيس‌جمهور "مشايي" باشد آيا اين جبهه از اين کانديدا پشتيباني مي‌کند يا خير؟، گفت: اين مساله فرقي نمي‌کند چرا که ما از کانديداي مورد حمايت احمدي‌نژاد که توسط شوراي نگهبان تاييد شود، حمايت مي‌کنيم.

دبيرکل جبهه عدالت در پاسخ به اينکه اگر کانديداي مورد حمايت احمدي‌نژاد توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شود، استراتژي انتخاباتي اين جبهه چگونه خواهد شد؟ ادامه داد: در اين صورت مجدد کانديداها را بازبيني مي‌کنيم و در آن زمان استراتژي لازم را اتخاذ خواهيم کرد.

وي انتقادات برخي گروه‌ها از احمدي‌نژاد مبني بر فاصله گرفتن گفتمان دولت دهم از دولت نهم را بحثي انحرافي عنوان کرد و اظهار داشت: احمدي‌نژاد در قلب مردم جايي دارد و کساني که نمي‌توانند اين جايگاه خدشه‌دار کنند، چنين حرف‌هايي را مي‌زنند.

فتحي‌زاده گفت: احمدي‌نژاد در ولايت‌مداري و پاسداري از خون شهدا يک سر و گردن از تمامي کانديداها بالاتر است بنابراين طرح اينگونه مباحث به قصد تخريب احمدي‌نژاد مطرح مي‌شود.

دبيرکل جبهه عدالت با بيان اينکه ستادهاي انتخاباتي اين جبهه در زمان قانوني فعاليت خود را آغاز مي‌کند، تصريح کرد: در کليه استان‌ها شوراي 10 الي 20 نفره را از معتمدين استاني و صاحب نفوذ در ميان مردم تشکيل داده‌ايم که تدوين ليست شوراها را براي استان‌ها دنبال مي‌کنند اما براي انتخابات رياست‌جمهوري مراکز استاني  از تصميمات مرکز تبعيت خواهند کرد.

وي ضمن تکذيب شايعه همکاري‌اش با ستاد "قاليباف"، خاطر نشان کرد: ليست شوراهاي جبهه عدالت متشکل از حاميان احمدي‌نژاد است.
برچسب ها: دولت عدالت صراط