۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

تهدید داوران کشتی به مرگ

داور باسابقه بین‌المللی کشتی گفت: متاسفانه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که حرمت داوری و داوران از بین رفته و حتی تهدید به مرگ می‌شوند.
کد خبر : ۱۱۰۴۷۸
صراط:  اصغر رامبد  اظهار داشت: متاسفانه شرایطی رقم خورده که امروز به طور کل حرمت داوری و داوران از بین رفته است. غیر از اینکه حق الزحمه ما پرداخت نمی شود به راحتی و در روز روشن تهدید به مرگ هم می شویم که واقعا تاسف بار است!

وی افزود: در جریان رقابت های انتخابی تیم کشتی نوجوانان که در تهران برگزار شد متاسفانه عده ای نادان که حرکات و تفکرشان هیچ سنخیتی با کشتی و روح پهلوانی ندارد خود را به وسط تشک رساندند و با سلاح سرد به یکی از داوران حمله ور شدند! به واقع اگر اقدام به موقع داوران و مسئولان امنیتی حاضر در سالن نبود شاید فاجعه ای جبران ناپذیر رقم می خورد و حیثیت کشتی برای همیشه از بین می رفت.

این داور باسابقه بین المللی خاطرنشان کرد: نکته تاسف بارتر از این حرکات زشت اینکه بسیاری از این کشتی گیران نوجوان شهرستانی که مثلا قرار است آینده سازان و پشتوانه های کشتی این مملکت باشند به خاطر نبود محل اسکان، فضای سبز و پارک های اطراف سالن شهدای هفتم تیر را برای استراحت انتخاب کرده بودند.

رامبد در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون کشتی می خواهم هرچه زودتر چاره ای اساسی برای برون رفت از چالش های فرهنگی موجود در کشتی بیندیشند چراکه ادامه این روند نگران کننده روزهای بدتری را برای ورزش اول کشور رقم خواهد زد.

منبع: تسنیم