۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۰
مرتضی تمدن:

توصیه به ورزشکاران وهنرمندان کاندیدا

استاندار تهران گفت: بعضی‌ها در جایگاهی که هستند مانند یک هنرمند، ورزشکار و یا استاد دانشگاه محبوب و مورد قبول جامعه هستند اما معلوم نیست اگر کسی در پیچیدگی‌های کار جامعه قرار بگیرد، بتواند از پس آن مسئولیت به خوبی برآید.
کد خبر : ۱۱۰۸۱۴
صراط: مرتضی تمدن گفت: استانداری تهران به هیچ وجه در خصوص نحوه کاندیداتوری افراد ورود پیدا نمی‌کند و ما برابر قانون کسانی که از مسیر مراجع چهارگانه تأئید صلاحیت شوند، در صحنه رقابت حضور دارند و ماهم نیز با حضور آن‌ها انتخابات را برگزار می‌کنیم و کسانی که احراز صلاحیت نشوند از مسیر انتخابات کنار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: اگر افرادی هستند که احساس می‌کنند از عهده مدیریت شهری برنخواهند آمد و حتی پس از تأیید شدن احساس می‌کنند که از پیچیدگی اجرایی مدیریت شهری نمی‌توانند مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، همچنان راه باز است که جایگاه دیگری را برای خدمت کردن به مردم پیدا کنند.

تمدن یادآور شد: لزومی ندارد که اگر کسی ببیند کار شورا سنگین و پیچیده است اصرار کنند که تاپایان زمان انتخابات و قبل از روز رأی گیری برای اینکه جای دیگری را برای خدمت پیدا کنند حضور دارد.

استاندار تهران بیان داشت: بعضی‌ها در جایگاهی که هستند مانند یک هنرمند، ورزشکار و یا استاد داشنگاه محبوب و مورد قبول جامعه هستند اما معلوم نیست که اگر کسی در پیچیدگی‌های کار جامعه قرار بگیرد بتوانند از پس آن مسئولیت به خوبی برآید.
منبع: فارس