۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴

اصرار از فتح اله زاده، انکار از امير

امروز ساعت 17:30 تمرین آبی پوشان پس از یک روز استراحت در زمین شماره 2 آزادی برگزار مي شود.
کد خبر : ۱۱۰۸۳۵
 صراط مربیان تیم جلسه ای را در آ‍زادی برگزار می کنند تا برای بازی با داماش برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

گفتنی است، محور اصلی این نشست برای تاریخ رفتن ملی پوشان این تیم به اردوی تیم ملی است. با این حال جلسه اعضای کادر فنی استقلال ساعت 17 آغاز شده و نفراتی نظیر امیر قلعه نوعی،‌ ستار همدانی، کریم بوستانی، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی و حمید بابازاده شرکت خواهند کرد. برای شرکت در جشن قهرمانی ملی پوشان استقلال به اردو نمی روند.

احتمال دارد قلعه نوعی اجازه ندهد که ملی پوشان در اردو حاضر شوند چون اگر این بازیکنان به اردوی تیم ملی ملحق شوند برای بازی با داماش غایب خواهند بود.

شايان ذکر است، بازی داماش یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از طرفی قرار است پس از اتمام هفته ی سی و چهارم جشن قهرماني آبي پوشان در آزادي برپا شود و به همین خاطر احتمال می رود قلعه نوعی نگذارد ملی پوشان تیمش از اردو خارج شوند.

قلعه نوعی مخالف حضور آبی پوشان در اردو تیم ملی

اردوی تیم ملی 24 اردیبهشت آغاز خواهد شد و ملی پوشان موظفند در این اردو شرکت کنند اما استقلالی ها به دلیل اینکه  25 اردیبهشت با الشباب در امارات بازی دارند نمی توانند به جمع ملی پوشان ملحق شوند و با توجه به این موضوع و حساسیت بالایی که دیدار با نماینده امارات دارد قلعه نوعی مخالف شدید حضور استقلالی ها در اردوی تیم ملی است. آبی پوشان حتی این موضوع را به مربیان تیم ملی اعلام کردند و قرار است طبق برنامه اي مشخص، شاگردان قلعه نوعی به اردو بروند.

اصرار از فتح اله زاده، انکار از قلعه نوعی/ ذوب آهن یا استقلال

امیر قلعه نوعی به دلیل متحمل شدن فشارهای عصبی و استرس به خاطر مشکلات موجود در لیگ 12 بارها به زیر سرم رفت. این موضوع بهانه ای شده تا سرمربی استقلال برای تمدید قراردادش با استقلالی ها دچار تردید شود. با این حال علی فتح اله زاده اصرار دارد تا قرارداد قلعه نوعی را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما این مربی اعلام کرده تا وضعیت مالی باشگاه درست نشود به ماندن در استقلال فکر نخواهد کرد.
بد نیست بدانید قلعه نوعی چند پیشنهاد خوب از تیمهای لیگ برتری از جمله ذوب آهن دارد که حاضرند برای جذب وی چند میلیارد هزینه کنند.

قلعه نوعی لیستش را رونمایی نمی کند

بر خلاف اینکه گفته می شد قلعه نوعی پس از بازی با فولاد لیست بازیکنان خود را به باشگاه ارایه خواهد داد اما این مربی همچنان قصد ندارد لیست جدیدش را رونمایی کند. سرمربی استقلال حالا حالاها نفرات جدید تیمش را معرفی نخواهد کرد تا تکلیفش در استقلال مشخص شود.

گویا قلعه نوعی لیست خود را بعد از اتمام هفته پایانی لیگ مقابل داماش اعلام می کند.

مازادهای استقلال چه کسانی هستند؟

با توجه به اینکه هنوز لیگ به پایان نرسیده اما کسانی که ساز جدایی از استقلال را سر داده اند مشخص شده است. از گوشه و کنار در این باره شنیدیم که حسن اشجاری، ایمان موسوی، میثم بائو، کیانوش رحمتی نفراتی هستند که تمایلی برای ماندن در استقلال ندارند البته این بازیکنان به دلیل اینکه نتوانستند در لیگ 12 خودشان را نشان دهند و فرصت حضور در ترکیب ثابت استقلال را بدست آورند در صورت مواجه با یک پیشنهاد خوب قراردادشان را فسخ خواهند کرد.