۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

دیدارسعیدلو با مادر شهید کشوری

معاون رییس جمهور در امور بین الملل که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مردم شهرستان سیمرغ به این منطقه سفر کرده است، با حضور در منزل شهید احمد کشوری با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.
کد خبر : ۱۱۱۰۵۱
صراط:علی سعیدلو نماینده ویژه رییس جمهور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه)، همزمان با یکصد و هفتمین سفر استانی هیات دولت به استان مازندران، به منظور دیدار با مردم شهرستان سیمرغ وارد این شهرستان شد و در بدو ورود مورد استقبال فرماندار، امام جمعه، شهردار و دیگر مقامات محلی قرار گرفت.

نماینده ویژه رییس جمهور پس از مراسم استقبال با حضور در گلزار شهدای شهرستان سیمرغ ضمن حضور در یادمان شهید احمد کشوری و شهدای دیگر این شهرستان، با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سعیدلو در ادامه با حضور در منزل شهید احمد کشوری، با مادر این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام ویژه رییس جمهور به مادر شهید کشوری گفت: امروز ملت ایران مدیون رشادتهای شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس همچون شهید کشوری است.

سعیدلو با اشاره به رشادتهای شهید کشوری افزود: قطعا اگر رشادتهای شهدای ما همچون شهید احمد کشوری در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم.

معاون رییس جمهور در امور بین الملل همچنین در این دیدار لوح یادبودی را به مادر شهید کشوری اهدا کرد.

در این دیدار، مادر شهید کشوری نیز ضمن تجلیل از خدمات دولت در دوره های نهم و دهم ریاست جمهوری اظهار کرد: خدماتی که این دولت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است بی‌بدیل و قابل قدردانی است و حاضریم جان خود را در راه این نظام و انقلاب اهدا کنیم.

وی افزود: اقدامات دولت در شهرستان سیمرغ اقداماتی ماندگار است که به یادگار از دولت های نهم و دهم برای مردم شهیدپرور سیمرغ خواهد ماند.

مادر شهید کشوری افزود: حقا و انصافا این دولت به درستی خدمتگزار نامیده شده است، چراکه خدمات شایانی را در طول مدت خدمتگزاری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

وی همچنین به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

منبع: ایسنا