۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
تیم والیبال بانوان گیتی پسند هشتم شد؛

از آخر، اول شدن را توجیه نکنید لطفا!

رقابت های والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا با حضور تیم والیبال گیتی پسند برگزار شد و نماینده کشورمان مکان هشتمی را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۱۱۱۱۸۸
صراط:   تیم والیبال گیتی پسند اصفهان به واسطه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و جایگاه هشتمی را با 2 پله سقوط نسبت به سال گذشته کسب کرد و این امر باعث شد که در دل این آرزو را می کردیم که ای کاش نماینده ای در این رقابت ها نداشتیم چون در این صورت حداقل آبروی والیبالی کشورمان حفظ می شد.

 اما در شرایط کنونی دختران والیبالیست ایرانی رفتند و با امتيازهای بسیار کم به حریف نتیجه را واگذار کردند و به نوعی قهرمانی یک هفته پیش پسران را زیر سوال بردند.

امیدواریم مسئولان و اعضای کادر فنی تیم والیبال گیتی پسند از توجیه و بهانه تراشی برای باخت تیم و نتایج ضعیف دست بردارند و به نوعی با واقعیت و آن چه عامل این نتایج شد با قدرت مواجه شوند و از دیوار حاشا بالا نروند چون بلند و پوشالي است و به راحتی قابل استفاده.

حال که نماینده والیبال بانوان ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضوری ضعیف و ناموفق داشت بهتر است این موضوع دلیلی شود برای اقدام اساسی فدراسیونی ها برای برنامه ریزی گسترده ویژه بانوان، چون دختران ایرانی نشان دادند نه تنها سطح کارشان رشد نکرده بلکه در مقابل پیشرفت آسیایی ها ما پس رفت کرده ایم.

ای کاش هشتم می شدیم ولی با افتخار دختران نماینده والیبال ایران مقابل حریفان از جان و دل مایه می گذاشتند در صورتی که نتایج و اختلاف پوئن های مسابقات جام باشگاه های آسیا حاکی از آن است که اعضای تیم والیبال بانوان گیتی پسند اصفهان در زمین بازی به جای اجرای تاکتیک فقط راه رفته اند...