۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

بالاخره خروجی ائتلاف 5گانه کیست؟

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت حامی منوچهر متکی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از آنجا که در نظرسنجی ها آقای باهنر و متکی در صدر قرار داشتند و بر اساس توافق از قبل تعیین شده نظرسنجی ملاک انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 گانه بود، تصمیم گرفته شد که باهنر و متکی در صورت تمایل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.
کد خبر : ۱۱۱۴۸۴

صراط:آزادبخش با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از آنجایی که آقای ابوترابی فرد بر اساس ملاک ها و معیارهایی که از قبل توافق شده بود انتخاب نشده و جامعه روحانیت نیز وی را کاندیدای خود ندانسته است و در نظرسنجی ها آقای باهنر و متکی در صدر قرار داشتند جبهه پیروان در جلسه خود به این دو نفر اجازه داد که در صورت تمایل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

وی گفت: ما از آقای موسی پور دبیر ستاد ائتلاف 5 گانه می خواهیم که آن ساز و کاری که آقای ابوترابی خروجی نهایی اش شد را به رسانه و مردم اعلام کند.

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت افزود: بنا بر جلسه ای که امروز جبهه پیروان گذاشت آقای باهنر و متکی می توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چقدر رفتا رامثال متکی ادم رو یاد میرحسین میندازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
صراط جان اقای مگر ائتلاف سخنگو ندارد که برای شما سوال هست...؟