۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

ضرب‌وشتم يک‌مداح‌توسط‌ نيروهاي امنيتي

"حسين الشهرکاني" سال گذشته در همایش بین‌المللی شعر بیداری اسلامی در تهران حضور يافت و به همراه ديگر شعرا به ديدار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامي ايران رفت...
کد خبر : ۱۱۱۵۲۱
 صراط:به نقل از عقیق  اخبار رسيده از منامه پايتخت بحرين حاکي از آن است که صبح روز چهارشنبه گذشته نيروهاي امنيتي رژيم ديکتاتوري آل خليفه، "حسين الشهرکاني" مداح سرشناس اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
گفته مي شود او سوار بر خودروي خود در حال حرکت بود اما نيروهاي امنيتي آل خليفه بدون دليل به سمت او رفته و پس از متوقف کردن خودرو، ‌وي پياده کرده و مورد ضرب و شتم شديد قرار دادند.
 
قابل ذکر است "حسين الشهرکاني" سال گذشته در همایش بین‌المللی شعر بیداری اسلامی در تهران حضور يافت و به همراه ديگر شعرا به ديدار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامي ايران رفت و در حضور ايشان شعري درباره بحرين و مظلوميت ملت انقلابي اين کشور خواند.
 
شايان ذکر است "حسين الشهرکاني" اولين مداح بحريني نيست که از سوي نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه تحت تعقيب و مورد ضرب و شتم قرار مي گيرد.
 
سال گذشته نيروهاي آل خليفه به منزل "مهدی سهوان" ديگر مداح سرشناس شیعیان بحرین حمله کرده و او را نيز مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس وي را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.
منبع: مشرق
برچسب ها: مداح بحرین صراط