۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

تولد "صبح جمعه با شما" از دوشنبه

طی توافقاتی با مدیران رادیو و معاونت صدا، به امید خدا ضبط جدید "جمعه ایرانی" فرزند "صبح جمعه با شما" روز دوشنبه 23 اردیبهشت آغاز می شود.
کد خبر : ۱۱۱۵۴۴
صراط:سعید توکل تهیه کننده "جمعه ایرانی" با اشاره به اولین ضبط این برنامه در سال 92 گفت: دوشنبه 23 اردیبهشت سال جاری، ‌ضبط مجدد "جمعه ایرانی" آغاز می شود.
وی با اشاره به جلسات خود با معاونت صدای جمهوری اسلامی تصریح کرد: طی جلساتی که با معاونت صدا و مدیر شبکه رادیویی ایران داشتیم به تفاهماتی رسیدیم.
توکل اظهار داشت: به دنبال گفتگوها و تفاهمات، ضبط مجدد "جمعه ایرانی" با توکل به خداوند، دوباره آغاز می شود و نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
تهیه کننده برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" با اشاره به گذشت 10 سال از عمر این برنامه مفرح، گفت: 13 تیر ماه 1382 تولد فرزند "صبح جمعه با شما" بود و اکنون بعد از گذشت 10 سال و نیز با سپری شدن ایام نوروز و با توجه به تأخیر پیش آمده در ضبط "جمعه ایرانی"، با حمایت مسئولان کار خود را آغاز می کنیم.
توکل در خصوص حمایت مسئولان و نیز اسپانسرها، تصریح کرد: به امید خدا با حمایت مسئولان و نیز حمایت کنندگان مالی و اسپانسرها ضبط برنامه را پیش می بریم چون تیم "جمعه ایرانی" سالهاست که از رادیو بودجه ای را دریافت نمی کند.
وی افزود: علیرغم اینکه "جمعه ایرانی" جزو پرمخاطب ترین و پرهزینه ترین برنامه های رادیویی است از سالها پیش توافق شده که با اسپانسرها کار را پیش ببریم و دقایقی از برنامه را به آنها اختصاص دهیم تا از عهده دستمزد هنرمندان بزرگ این برنامه و نیز جوایز مردم برآییم.
توکل با اشاره به حمایت های سازمان صدا و سیما گفت: با وجود سختی ها و دشواری های ضبط چنین برنامه ای، از سازمان صدا و سیما انتظار حمایت و پشتیبانی را داریم تا مانع ها کنار رود و "جمعه ایرانی" بتواند مثل همیشه لحظاتی شاد را برای مخاطبان ایجاد کند.
وی خاطر نشان کرد: به امید خدا از روز دوشنبه 23 اردیبهشت با حضور مردم اولین ضبط "جمعه ایرانی" شروع می شود.