۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

سنگ تمام احمدی نژاد برای مشایی

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نزدیک به 28 سال است که مشایی را می‌شناسم، گفت: احمدی‌نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد. ایشان همه نقاط قوت دولت را به همراه دارد و می‌تواند جانشینی شایسته برای ادامه راه دولت دهم باشد.
کد خبر : ۱۱۱۶۵۲
صراط:محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک با اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با اشار به اینکه امسال سالی است که مقام معظم رهبری آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد‌ه است و مأموریت ملت ایران به وجود آوردن یک حماسه است، گفت: خلق یک حماسه عظیم توسط ملت ایران در شرایط بین‌المللی حاضر، می‌تواند شرایط را به نفع ملت ایران عوض کند و بار دیگر بر بدخواهان غلبه کند.

وی افزود: امروز من بعداز 8 سال مرخصی گرفتم که بتوانم در چنین مراسمی حضور داشته باشم، 3 روز روزه و 14 هزار صلوات نذر کردم تا بتوانم این وظیفه بزرگ را انجام دهم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه براساس قانون اساسی انتخابات حق ملت است، گفت: انتخابات بالاترین نماد تجلی ملت است و جزو حقوق اصلی مردم محسوب می‌شود.



احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ریاست جمهوری بالاترین رتبه بعد از رهبری معظم انقلاب است، گفت: رئیس جمهور مجری قانون اساسی در کشور است. ریاست قوه مجریه بالاترین مقام کشور بعد از مقام معظم رهبری است، انتخابات ریاست جمهوری یک حرکت عظیم برای ملت و نقطه تمرکز اراده ملی برای انتخابات است و زمینه برنامه‌ریزی را برای تحقق یک برنامه منحصربه فرد فراهم می‌کند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه ملت ایران با امید و هماهنگی در حال حرکت است، گفت: انتخابات باید موجب تقویت، امید و استحکام برای ملت ایران شود.

وی با اشاره به اینکه من نزدیک به 28 سال است که مشایی را می‌شناسم، گفت: احمدی‌نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد. ایشان همه نقاط قوت دولت را به همراه دارد و می‌تواند جانشینی شایسته برای ادامه راه دولت دهم باشد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه انتخابات آزاد است و همه سلایق باید در آن شرکت کنند، گفت: در انتخابات باید همه سلایق به میدان بیایند و در نهایت ملت انتخاب کند و همه ما به رأی و انتخاب ملت احترام بگذاریم.

رئیس جمهور در ادامه تأکید کرد:‌ من باور دارم که ملت بزرگ ایران، امسال نیز حماسه‌ای عظیم خواهد آفرید.
منبع: فارس