۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
در باب اقدامی غیر قانونی رئیس دولت

چه کسی بامرخصی احمدی نژادموافقت کرد؟

آیا مقام بالاتر از شما با مرخصیتان موافقت کرده اند که شما با خیال راحت به تبلیغ کاندید مرد نظرتان بپردازید؟ راستی اگر یک کارمند ساده چنین کاری می کرد وزرای شما با او چه می کردند؟
کد خبر : ۱۱۱۷۶۴
صراط:در آخرین روز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره ریاست جمهوری تقریبا تمام سلائق آمدند چپ، راست، میانه، اصولگرا، اصلاح طلب و سرانجام انحراف.

ساختمان وزارت کشور، شاهد نادرترین صحنه اقدام غیر قانونی بود. میدان فاطمی شاهد لشکر کشی دولتی ها بود؛ مجری انتخابات مبلغ یک نامزد شده بود که اقدامی بی سابقه بود.

اما چرا این اتفاق رخ داد ؟ چرا احمدی نژاد سطح رئیس جمهوری اسلامی ایران را این قدر پایین آورد مگر او بالاترین مقام اجرایی کشور بعد از مقام معظم رهبری نمی باشد. مگر مقام معظم رهبری در سخنان چند ماه اخیر خود همه مردم به ویژه مسئولین وبالاخص مسئولین انتخابات را به رعایت قانون دعوت نکردند؟ آیا همراهی احمدی نژاد با مشایی لبیک به ندای رهبری بود؟

آقای رئیس جمهور محترم آیا جنابعالی به عنوان مسئول برگزاری انتخابات می توانید به مردم بگویید که مجریان انتخابات در بی طرفی کامل انتخابات را اجرا می کنند؟

آقای احمدی نژاد اگر در سال 84 آقای خاتمی چنین اقدامی را انجام می داد شما چکار می کردید؟


آیا هاشمی رفسنجانی و خاتمی نمی توانستند چنین کاری را انجام دهند؟ آیا آنها هیچ نظری در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری نداشتند؟

آیا مقام بالاتر از شما با مرخصیتان موافقت کرده اند که شما با خیال راحت به تبلیغ کاندید مرد نظرتان بپردازید؟ راستی اگر یک کارمند ساده چنین کاری می کرد وزرای شما با او چه می کردند؟

تمام موارد خلاف قانون را مردم می بینند ، میفهمند وتجزیه وتحلیل می کنند و سرانجام در روز 24 خرداد تصمیم گیری می کنند اما بدعتی که گذاشته شد متاسفانه بنای کجی است که تنها زمان می تواند کجی آن را مشخص کند.

وسرانجام سخن آنکه شورای محترم نگهبان با درایت وهوشیاری و بر اساس مر قانون صلاحیت کاندیداها را بررسی خواهد کرد ، اما امیدواری ما آن است که شورای محترم نگهبان صلاحیت آقای انحراف را تایید تا همه ببینند که ملت ایران چگونه پشت سر رهبری مشت محکمی بر دهان منحرفین و فتنه گران می کوبد.

البته همه می دانند در پشت این اقدام غیر قانونی چه فتنه ها که نخفته است

منبع: شفاف