۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳

ترین‌های لیگ مشخص شدند

این جا، در این آمار همه تیم های لیگ برتری حق رای دارند، تیم هایی که صرف نظر از جایگاهشان در جدول لیگ نظرات خود را در خصوص "ترین ها"ی فصل دوازدهم لیگ برتر ارائه کرده اند.
کد خبر : ۱۱۱۸۸۹
   صراط:  همه 18 تیم لیگ برتر نمایندگانی داشتند که هر یک نظرات خود را در خصوص بهترین تیم و مربی، بهترین بازیکن،پدیده لیگ، بهترین داور و بهترین دروازه بان ارائه کردند و سپس به سازمان لیگ نمره ای از صفر تا 20 دادند بر این اساس با احتساب این نظرات، ترین های لیگ برتر مشخص شدند و هم چنین معدل سازمان لیگ نیز با در نظر گرفتن 18 نمره ای که تیم های لیگ برتری به آن دادند،  بدست آمد.

 در این گزارش به صورت مفصل به رای و نظرات هر یک از تیم ها خواهیم پرداخت اما پیش از آن نفرات منتخب و نمره سازمان لیگ را که از مجموع همین آرا کسب شد بیان می کنیم.

بر این اساس بهترین تیم از نظر اکثریت باشگاه های لیگ برتری تیم استقلال تهران با 8 رای بوده است.

 بهترین سرمربی لیگ نیز امیر قلعه نویی با 9 رای از باشگاه استقلال بوده است.

بهترین بازیکن نیز محرم نوید کیا از تیم سپاهان با 6 رای بوده است.

 از نظر 11 نماینده از تیم های لیگ های برتری امسال پدیده ای در لیگ نداشته ایم .بهترین داور از نظر اکثریت، علیرضا فغانی با 10 رای بوده است.

 بهترین دروازه بان نیز سید مهدی رحمتی با 13 رای اعلام شد.

 بر طبق نظرات 18 تیم لیگ برتر ،معدل سازمان لیگ هم 13 بدست آمد.

 گفتنی است: شرکت کنندگان در این نظر سنجی حسین غلامی از ملوان، خوروش از سپاهان، بوستانی از استقلال، رویانیان از پرسپولیس،‌ یاوری از فجر، جباری زاده از آلومینیوم،‌ناظمی از داماش، ابراهیمی از ذوب آهن، تارتار از گهر، غلامپور از راه آهن، قنبر پور از سایپا، ابن قاسم از فولاد، اردلان از پیکان، نخعی از مس، ایرانیان از نفت تهران، غفاری از نفت آبادان، فکری از صبا و آذرنیا از تراکتور سازی تبریز بودند.



**استقلالی ها به خودشان رای دادند

 نماینده تیم استقلال، بهترین سرمربی را امیر قلعه نویی و بهترین تیم را استقلال انتخاب کرد .
وی پژمان منتظری را بهترین بازیکن، علیرضا جهانبخش را پدیده لیگ، علیرضا فغانی را بهترین داور و بهترین دروازه بان را سید مهدی رحمتی اعلام کرد.
 نمره وی به سازمان لیگ نیز نمره 14 بود.



**پرسپولیس نقی زاده را پدیده اعلام کرد

 نماینده تیم پرسپولیس ،اگر چه فرکی را به عنوان مربی و تیم برتر این دوره  از لیگ انتخاب کرد اما میثم نقی زاده را بهترین بازیکن و پدیده لیگ معرفي نمود.
 وی فغانی را بهترین داور و سید مهدی رحمتی را بهترین دروازه بان اعلام کرد .نمره ی نماینده تیم پرسپولیس به سازمان لیگ 15 بود.



** ملوانی ها فرکی را بهترین مربی می دانند

نماینده تیم ملوان معتقد است حسین فرکی بهترین مربی و فولاد بهترین تیم لیگ بوده است وی پژمان منتظری را بهترین بازیکن ، مظفری زاده را بهترین داور و سید مهدی رحمتی را بهترین دروازه بان اعلام کرد.
وی معتقد بود لیگ پدیده ای نداشت و نمره 13 را به سازمان لیگ داد.



** سپاهانی ها  خودشان را پسندیدند

 نماینده تیم سپاهان نیز تیم خودش را بهترین تیم می داند ضمن اینکه کرانچار را نیز موفق ترین سرمربی لیگ معرفی کرد.
 علاوه بر این دو،  وی محرم نوید کیا را بهترین بازیکن لیگ  معرفي کرد.
مظفری زاده را به عنوان بهترین داور و سید مهدی رحمتی به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب کرد .وی پدیده ای برای لیگ دوازدهم معرفی نکرد و نمره 12 را به سازمان لیگ اختصاص داد.



**رای فجری‌ها به پژمان منتظری

فجری‌ها سپاهان را بهترین تیم، فرکی را بهترین سر مربی، منتظری را بهترین بازیکن، فغانی را بهترین داور، رحمتی را بهترین دروازه‌بان، فرید اسماعیلی را پدیده لیگ و نمره سازمان لیگ را 15 اعلام کردند.



**رای آلومینیومی‌ها به فولاد و فرکی

نماینده تیم آلومینیوم به فولاد و فرکی به عنوان بهترین تیم و سر مربی، امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن، فغانی به عنوان بهترین داور و رحمتی به عنوان بهترین دروازه‌بان رای داد و ضمن اینکه پدیده‌ای برای لیگ معرفی نکرد نمره 10 را به سازمان لیگ اختصاص داد.



** داماش بازیکن خودش را پدیده کرد

داماشی‌ها استقلال و قلعه‌نویی را به عنوان بهترین تیم و بهترین سر مربی، نویدکیا را به عنوان بهترین بازیکن، جهانبخش را به عنوان پدیده لیگ، قهرمانی را به عنوان بهترین داور و احمدی را بهترين دروازه‌بان لیگ معرفی کرد و به سازمان لیگ نمره 15 داد.



** ذوب آهنی‌ها نکونام را بهترین بازیکن می‌دانند

نماینده تیم ذوب‌آهن به حسین فرکی و فولاد به عنوان بهترین مربی و تیم، به نکونام به عنوان بهترین بازیکن، به فغانی به عنوان بهترین داور، به رحمتی به عنوان بهترین دروازه‌بان رای داد و ضمن اینکه پدیده‌ای برای لیگ معرفی نکرد نمره 11 به سازمان لیگ داد.



** گهری‌ها نیلسون را بهترین دروازه‌بان لیگ می‌دانند

نماینده تیم گهر ،استقلال- قلعه‌نویی- نوید کیا- علیرضا جهانبخش- فغانی و نیلسون را به عنوان بهترین تیم، مربی، بازیکن، پدیده، داور و گلر انتخاب کرد و به سازمان لیگ نمره 14 داد.



** رای راه‌آهن به استقلال به عنوان بهترین تیم


راه‌آهنی‌ها به استقلال به عنوان بهترین تیم به قلعه‌نویی به عنوان بهترین سر مربی، به نکونام به عنوان بهترین بازیکن، به فغانی به عنوان بهترین داور و به رحمتی به عنوان بهترین گلر رای دادند و نمره 10 به سازمان لیگ دادند. نماینده این تیم پدیده‌ای برای لیگ معرفی نکرد.



** احمدی بهترین گلر از دید سایپایی‌ها

نماینده تیم سایپا به قلعه‌نویی و استقلال به عنوان بهترین سر مربی وبهترین تیم، به نوید کیا به عنوان بهترین بازیکن، مظفری‌زاده به عنوان بهترین داور و احمدی به عنوان بهترین گلر رای دادند. وی ضمن اینکه هیچ پدپده‌ای برای لیگ معرفی نکرد نمره 16 را به سازمان لیگ داد.



** نماینده فولاد فرکی و رحمانی را بهترین می‌داند

نماینده تیم فولاد خوزستان، فرکی و فولاد را بهترین سر مربی و بهترین تیم معرفی کرد. نوید کیا و بختیار رحمانی را بهترین بازیکنان، قهرمانی را بهترین داور و رحمتی را بهترین گلر لیگ معرفی کرد.
وی هیچ پدپده‌ای برای لیگ دوازدهم اعلام نکرد و نمره 12 به سازمان لیگ داد.



** پیکانی ها هم استقلال را بهترین می‌دانند

نماینده تیم پیکان، استقلال و قلعه‌نویی را بهتریم تیم و بهترین سر مربی، نوید کیا را بهترین بازیکن، فغانی را بهترین داور و رحمتی را بهترین دروازه‌بان معرفی کرد. وی نمره 14 به سازمان لیگ داد و هیچ پدیده‌ای برای لیگ معرفی نکرد.



** علی کریمی بهترین بازیکن از دید مسی‌ها


نماینده تیم مس کرمان نیز استقلال را به عنوان بهترین تیم، علی کریمی را به عنوان بهترین بازیکن، فغانی را به عنوان بهترین داور، احمدی را به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب کرد.
وی ضمن اینکه هیچ کس را به عنوان پدیده لیگ معرفی نکرد و نمره 15 را به سازمان لیگ داد.



** نفت تهران راضی از سازمان لیگ

نماینده تیم نفت تهران به فرکی و سپاهان به عنوان بهترین سر مربی و بهترین تیم لیگ برتر، علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن، مظفری‌زاده به عنوان بهترین داور، رحمتی به عنوان بهترین دروازه‌بان رای داد. هیچ پدیده‌ای برای لیگ معرفی نکرد اما نمره 18 به سازمان لیگ داد.



** آبادانی‌ها مجیدی را بهترین بازیکن انتخاب کردند

نماينده تيم صنعت نفت آبادان، استقلال و  قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی را به عنوان بهترین تیم، سر مربی و بازیکن انتخاب کرد.
وي نیز هیچ پدپده‌ای برای لیگ معرفی نکرد. فغانی را به عنوان بهترین داور و رحمتی را به عنوان بهترین گلر انتخاب کرد و به سازمان لیگ نمره 14 داد.



** مهدی مومنی، پدپده لیگ از دید صبایی‌ها

نماینده تیم صبا به استقلال و قلعه‌نویی به عنوان بهترین تیم و سر مربی، به فرهاد مجیدی به عنوان بهترین بازیکن، مهدی مومنی به عنوان پدیده لیگ، ترکی و فغانی به عنوان بهترین داوران و رحمتی به عنوان بهترین گلر رای داد و به سازمان لیگ نمره 10 را داد.



** نماینده تراکتور سازی به قلعه نویی رای داد

و اما نماینده تیم تراکتور سازی تبریز، به تراکتور و قلعه‌نویی به عنوان بهترین تیم و سر مربی لیگ، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین بازیکن، مظفری‌زاده به عنوان بهترین داور، ثابتی به عنوان بهترین گلر رای داد. هیچ پدیده‌ای برای لیگ برتر معرفی نکرد و به سازمان لیگ نمره 12 داد.