۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳

کارغیراخلاقی احمدی‌نژادرسیدگی شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: حضور احمدی‌نژاد در کنار مشایی کاملا غیراخلاقی و غیرقانونی بوده و باید به آن رسیدگی شود.
کد خبر : ۱۱۱۹۱۱

صراط:حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر  با اشاره به کاندیدا شدن هاشمی و مشایی در دقیقه 90 اظهار کرد: حضور هاشمی در صحنه انتخابات از چند بعد قابل بررسی است.

وی افزود: نگاه نخست که قدری خوش‌بینانه است حکایت از حضور هاشمی با عنوان پاسخی به سئوالات متعدد و اتهامات پیاپی به وی در سنوات گذشته دارد.

پژمانفر با بیان اینکه افراد و سلایق مختلف می‌توانند در صحنه انتخابات حاضر شوند، خاطرنشان کرد: اگرچه ایجاد فضای رقابتی مطلوب بوده اما مسئله مهم و اساسی این است که واجدین شرایط بالا بیایند.

 

* کسانی که در فتنه 88 موضع‌گیری سکوت را ترجیح دادند واجدالشرایط نیستند

وی تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 موضع‌گیری سکوت را ترجیح دادند واجدالشرایط نیستند؛ ثبت‌نام در انتخابات برای هر فردی که احساس تکلیف کند آزاد بوده اما در تعیین صلاحیت باید کسانی که موضع صریح و شفاف در برابر فتنه 88 داشتند؛ تایید شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه هاشمی و مشایی رد صلاحیت می‌شوند، گفت: با توجه به ادله‌هایی که مبین موضع‌گیری هاشمی در فتنه و وضعیت مشایی است نباید این دو نفر احراز صلاحیت شوند.

 

* حضور احمدی‌نژاد در کنار مشایی کاملا غیراخلاقی و غیرقانونی بود

پژمانفر با ابراز نارضایتی از حضور احمدی‌نژاد در آخرین دقایق ثبت نام ریاست جمهوری به همراه مشایی، تصریح کرد: حضور احمدی‌نژاد در کنار مشایی کاملا غیراخلاقی و غیرقانونی بود.

وی یادآرو شد: به این حرکت غیراخلاقی احمدی‌نژاد باید رسیدگی شود چرا که به منزله عبور از قانون تلقی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی ضمن اشاره به اینکه با حضور هاشمی ترکیب زمین انتخابات تغییر می‌کند، اذعان داشت: اصولگرایان برای موفقیت در انتخابات باید به گزینه واحد برسند.

پژمانفر گفت: اصلاح‌طلبان از هاشمی دفاع می‌کنند و پس از پزشکیان یکایک آنان به نفع هاشمی کنار می‌کشند.

وی از هوشیاری و آگاهی ملت ایران خبر داد و یادآور شد: هرچند برخی تلاش می‌کنند انتخابات را به کف خیابان بکشانند اما مردم غیور و آگاه ایران با بلوغ فکری و انقلابی خود تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
غیراخلاقی جانم!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
کدوم کارش ازاین کارهازیادکرده؟