۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
آیا لنکرانی به نفع جلیلی کنار می کشد؟

بلاتکلیفی «هلو» به دنبال ورود «نوبر» به بازار!

ورود غیرمنتظره سعید جلیلی به ساختمان وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، تقریبا تمامی معادلات گروه های سیاسی اصولگرا را تا حدود زیادی به هم ریخته است. به نظر می رسد عده ای از اعضای جبهه پایداری از همان ابتدا نیز به دنبال حمایت از لنکرانی و آرزومند عدم ثبت نام جلیلی بودند!
کد خبر : ۱۱۱۹۵۷
"گروه سیاسی صراط" - ورود غیرمنتظره دکتر سعید جلیلی به ساختمان وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، تقریبا تمامی معادلات گروه های سیاسی اصولگرا را تا حدود زیادی به هم ریخته است.
ظاهرا جلیلی پیش از انتخاب لنکرانی کاندیدای اصلی مورد نظر جبهه پایداری بود، و تلاش هایی برای قانع کردن او به منظور کاندیداتوری انجام شده بود، چنان که امیرحسین قاضی زاده، سخنگوی این جبهه با اشاره به سابقه آشنايي خود با جليلي در مشهد گفته بود «جبهه پایداری چندین بار طی چند ماه گذشته نزد آقای جلیلی رفته است و ایشان در هر بار گفته است که من نمی آیم، اگر می خواستند به صحنه بیایند حتما به ما می گفتند.»
اما این پیش بینی سخنگوی جبهه پایداری در حالی غلط از آب درآمد که به نظر می رسد روی انتخاب جلیلی توافق چندانی نیز وجود نداشته است به طوری که از مواضع برخی اعضای این جبهه چنین برمی آید که عده ای از آنها تنها به دلایلی چون «رفع تکلیف» از خود یا «استفاده از اسم و رسم جلیلی» برای وجاهت بخشی به کاندیدای خود دست به چنین کاری زده اند.
شاهد این مدعا را می توان در اظهارنظر برخی از اعضا جستجو کرد که پس از انتخاب لنکرانی به عنوان گزینه نهایی، به صورت شتاب زده انتخاب لنکرانی را برگشت ناپذیر خواندند. از جمله روح الله حسینیان در همایش اخیر جبهه پایداری که در آن کادیداتوری لنکرانی رسما اعلام شده بود، گفت «انتخاب گزینه اصلح از سوی این تشکل سیاسی نهایی است و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد. انتخاب لنکرانی نهایی است و هیچ تغییری در تصمیم جبهه پایداری درخصوص انتخاب کاندیدای اصلح انتخابات ایجاد نخواهد شد.»

اختلافات درونی
این در حالی است که پیش از این نیز خبرهایی از چنددستگی درون جبهه پایداری به گوش می رسید؛ چنان که حمیدرضا فولاگر سه روز قبل از همایش مذکور پرده از این اختلافات برداشته و گفته بود «جبهه پايداري از ابتدا سه طيف را درون خود جاي داده است يک طيف اين جبهه مرتبط با دولت است و بخش ديگر اين جبهه از شاگردان آيت الله مصباح هستند، نيروهاي سياسي درون مجلس و ديگر دستگاهها نيز طيف سوم درون جبهه پايداري هستند که مواضع مشترکي تحت عنوان گفتمان سوم تير داشتند.» او افزوده بود «برخي از دولتي هاي حاضر در جبهه پايداري مثل آقاي الهام از اين جبهه کنار کشيدند اما اخيرا لنکراني مسئول جمع بندي جبهه پايداري  و قاضي زاده سخنگوي اين جبهه شد که احتمالا اين تغيير و تحولات در راستاي کانديداتوري آقاي لنکراني بوده است.»
با توجه به این اظهارنظرها، به نظر می رسد عده ای از اعضای جبهه پایداری از همان ابتدا نیز به دنبال حمایت از لنکرانی و آرزومند عدم ثبت نام جلیلی بودند!
اما در میان همه این سردرگمی ها، یک روز بعد از ثبت نام جلیلی، جبهه پایداری استان اصفهان در اقدامی عجیب، با صدور بیانیه ای مستقل، حمایت خود را از جلیلی اعلام کرد تا عدم انسجام این گروه سیاسی بیش از پیش نمایان شود.

به سوی «خروجی دلخواه» از «جلسه خصوصی»
در همین حال، جلسه خصوصی باقری لنکرانی و آیت الله مصباح یزدی در حالی برگزار شد، که برخی رسانه های وابسته به لیدر اقتصادی جبهه پایداری و طیف طرفدار لنکرانی در این تشکیلات، تلاش کردند تا وانمود کنند خروجی دلخواه آنها از این جلسه بیرون آمده است.
این رسانه ها، سخنان آیت الله مصباح را طوری منعکس کردند که گویا حمایت قاطع خود از لنکرانی حتی با وجود ثبت نام جلیلی را اعلام کرده است. این در حالی است که علامه مصباح در همایش مورد اشاره جبهه پایداری به صراحت گفته بود «شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.»




واکنش «هلو» چیست؟
اما با ثبت نام جلیلی، تمامی معادلات این گروه به هم ریخته و پیش بینی می شود اختلافات اعضا در روزهای آتی نمایان تر شود.
از طرفی خود باقری لنکرانی نیز تا کنون موضع گیری مشخصی درباره ورود جلیلی به انتخابات نداشته است. او بعد از ثبت نام جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه قم در پاسخ به سوالی درباره ورورد جلیلی به انتخابات در سخنانی دوپهلو که حکایت از عدم تصمیم گیری قاطع دارد به ذکر این جمله بسنده کرده است که «نمایندگان گفتمان انقلاب زیاد شده اما این گفتمان در نهایت یک نماینده در انتخابات خواهد داشت.»
از سوی دیگر، لنکرانی پیرامون نتیجه دیدار اخیر خود با علامه مصباح هم موضع نامشخصی را اتخاذ کرده است. او با بیان اینکه بر اساس نظر علامه مصباح یزدی توجه به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) در مسیر رقابت‌های انتخاباتی ضروری است گفت: بر این اساس هیچ کس نباید در برابر اراده الهی برای خود استقلال رأی قائل باشد و ایشان بر این مسئله تاکید کردند.
حال باید منتظر ماند و دید منظور «هلو»ی انتخابات از «تنها یک نماینده گفتمان انقلاب» خود اوست یا «نوبر»ی که بازار انتخابات را تحت تاثیر قرار داده است!

نظرات بینندگان
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۲
۹
توصیه ای برادرانه و خیرخواهانه به صراط:
اگه پایگاه های خبری مثل تابناک ، مشرق یا هر سایت دیگه ای علیه اصلاح طلبان و آقای خاتمی یا هاشمی مقاله و خبر بنویسن ناراحت نمیشم چون مشی فکریشون مشخصه و کاملا معلومه وابسته به چه حزبی هستن اما اگه صراط اینکارو کنه خیلی ناراحت میشم چون با این کارش داره دروغ میگه!
چرا! چون که شعارش (ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم) رو زیر پا میزاره! خب خاتمی ، هاشمی ، مشایی ، قالیباف اشکال دارن(به قول صراط) ولی آیا مثلا آقایان صادق لاریجانی ، علی لاریجانی ، محمدجواد لاریجانی ، فاضل لاریجانی ، محمدحسن ابوترابی فرد ، علی اکبر ولایتی ، حداد عادل هیچ انتقاد کوچیکی هم بهشون وارد نیست!
صراط که از کاه کوه میسازه تا چیزی میشه سریع به اصلاحات و دولتی ها تهمت میزنه چطور میشه که حتی یعنی حتی یه خبر و مقاله کوچیک درباره زمین خواری های برادران آقای بوووق(اینطوری نوشتم تا منتشر شه!) نمیزاره!
صراط اگه طرفدار اون کسایی که اسمشون رو آوردم هستی خب بگو بخدا هیچ ایرادی نداره همه سایت ها معمولا یه وابستگی حزبی دارن ولی این رویه ای که در پیش گرفتی و داری دروغ به خرد کاربرات میدی بزرگترین گناهه!
البته وقتی یه بازجوی سابق وزارت اطلاعات رو الگو و رئیس خودت قرار بدی بهتر از این نمیشه!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صراط اگه انتقاد پذیری و اگه مثل همیشه تا حدودی نظرات مختلف رو منتشر میکنی خواهش میکنم انصاف به خرج بده و بدون سانسور نظرمو منتشر کن!مرسی
حميد صفار هرندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶۳
۱۸
معلوم نيست شما بی سر و پاهای بی اخلاق از کدام طايفه هستيد؟! فقط بدانيد اينگونه نوشتن نمايشگر هُرهُری بودن و عدم التزامتان به قواعد شرع است!
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
كدام شرع؟!! اين ها در صراط شيطان حركت ميكنند. از پربازديدكننده ترين ها شون معلومه كه همش مربوط به خبرهايي است كه عكس عروسك هاي رجاله بي سروپا و عفريته و يا به نحوي به زنان و دختران مربوط است. خبر بدون عكسشون هم كه پربازديده به علت تيترهايي اين چنين بي ادبانه و بي تقوا است. آخرِ اين صراط قعر جهنمه. خدا اين ها و همه را هدايت كنه انشاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هلـــــــــــــــو هلــــــــــــــــــــــــو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت میام به این خبرگزاری با این همه خبر مزخرف و توهین آمیز پشیمان از سایتش میرم بیرون
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
طرفداران محترم جبهه پایداری جوش نزنین وقتی محمد م میگه جبهه پایداری و اشخاص مهر پرت کن ره به جایی نمیبرن شما عصبانی نشین ! حتما آقا محمد م چیزایی میدونه که شما نمیدونی !! جبهه پایداری محاله قدرت رو در دستش نگهداره !! با رفتن حاج محمود ، پایداری هم متاسفانه بای بای قدرت
jahad
|
Iran (Islamic Republic of)
سوم تیر یا با جلیلی یا با لنکرانی ادامه خواهد داشت...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها سایتی خبری که در روز دنبال میکردم صراط بود.متاسفانه مسیر این سایت عوض شده وبهترین راهی که برای مدیر مسول این سایت میبینم تعطیل کردنشه.چون مردم ولایت مدار ما از بصیرت وبینش بالایی برخوردارن وبا این اوصاف اونو در حد سایتهایی مثل بالاترین وکلمه و...امثالهم میپندارم.این آخرین بازدید وکامنتگذاری من از این سایت بود.
لبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین(ع)است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵۸
۳۶
شما باید اصول اولیه اخلاق را رعایت کنید. این یعنی چی که شما از تعابیری مثل هلو و یا نوبر استفاده می کنید. شاید چون با کسی عقد اخوت نبسته اید!!!!
واقعاً برای شما متأسفم که هیچ کس را غیر از خودتون قبول ندارید و به طرف مقابل هر چیزی که دوست دارید نثار می کنید
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فارغ از هلو و شفتالو ! جبهه پایداری هیچ وزنی نداره هیشکی به جماعت افراطی و خشن روی خوش نشون نمیده
جبهه واقعی حزب الله با خشونت ورزی ، کارهای بیخردانه ، هتک حرمت با حرم های مطهر و .... مخالفه
اینو مطمئن باشین
جبهه واقعی حزب الله گردن همه منحرفین و فتنه گرارو اساسی اینبار خرد میکنه بشین و ببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
میگید عقد اخوت نبستید؟؟!!باشه ، ولی چرا توهین میکنید؟!!!!!
خوبه ما هم بگیم ..........
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
غفاریان متنی که من نوشتم در مقابل متن شما کمترین بی ادبی رو داره چرا سانسور ؟
این دفعه با حیثیت خودتون عقد اخوت بستین ؟!
گرچه با این خبر دیگه حیثیت رسانه ای هم ندارین
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی کیا منفی دادن؟

الان دقیق حرف اونایی که منفی دادن چیه؟

اصول اخلاقی رعایت نشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جای اخلاق خالی است
جای احترام خالی است
واقعا جای سید خالی است...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نامی از لاریجانی ها نمیبری بد جور مشکوک میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعبیر هلو تعبیری بود که روزنامه ابرار اخیرا استفاده کرد و حالا مد شده!
شما به دل نگیر
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
در نمایشگاه مطبوعات ورسانه های دیجیتال از نزدیک مسئولین صراط را ملاقات کردم متاسفانه آنچیزی که از این عزیزان انتظار داشتم ندیدم وباید بگویم صراط برای به اثبات رساندن اینکه با هیچ کس عقد اخوت نبسته هرنوع بی اخلاقی رسانه ای انجام می دهد و.....لیس علی المریض حرج
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد(م ....):
قصه چيست؟ چرا عده اي هر وقت يك كانديداي با ريش مي‌بينند، قصد مي‌كنند ريشه اش را بزنند؟!
تهمت "افراطي" زدن و با الفاظي چون خشن و متحجر ديگران را خطاب كردن از سوي شما، آيا نشان از كينه شما نسبت به افراد و گروه‌هاي مؤمن و متعهد نيست؟!
جبهه پايداري هماني بود كه نسبت به همكيشان اصولگراي خود كه در فتنه 88 سكوت كرده بودند، روي خوش نشان نداد.
آن روز كه اصولگراي وصولگرا، چرتكه منفعت مي‌انداخت و اصلاح طلب فساد طلب، نرد فتنه مي‌باخت، همين گروه به قول شما خشن، دست از ياران قديمي اش كشيد و پشت سر رهبري حركت كرد.
يا همين دكتر جليلي؛
كسي كه ساده و بدون خدم و حشم، بدون لشگر محافظان، مانند ساير مردم زندگي مي‌كند و براي منافع ملي، تلاش مي‌كند. باند و مافيا ندارد، اما خدا كه دارد.
حالا چون اين‌ها افرادي پايبندند-و در عين حال مدير و متخصص- شما ريشه آن‌ها را مي‌زنيد؟!
به گونه‌اي سخن مي‌رانيد كه گويي جبهه پايداري هتك حرمت حرمين كرده؟!...
به لطف خداوند منان، اجازه نخواهيم داد طاغوت بر ما حكومت كند.
بهبود شرايط اقتصادي و نرخ ارز و حقوق گمركي، دليلي بر اينكه انسان‌هايي خدانشناس و فتنه گر را بر خود حاكم كنيم نيست.
اين فرمان قطعي خداوند بر بشر است كه از انتخاب حاكم ظالم، دوري كنيم
حال مردم بايد تشخيص دهند كه در بين كانديداها، كدامين عادل و كدامين ظالم است.

"حزب الله را با تمام مظلوميت‌هايش دوست دارم..."

امضا: پسر شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تکفیریهای بی‌فکری مثل محمد م منفی دادن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که وزنی داره یا نداره رو نباید به باد تمسخر گرفت.اقایان این جمله مسخره رو بردارید که عهد اخوت نبستید. این تیترتون نه اخلاقیه و اسلامی..
از خدا بترسید.این انتخابم تموم میشه و یکی رای میاره شما میمونید و یه کوله بار معصیت برای چی؟؟ و کی؟؟ خدا میدونه وخودتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با این حرفتون که امروز زدین پیشمهاد میکنم از کسی طرفداری نکنین چون طرفداراشو از دست میده
حتی اگه اون کاندیدا از این تخریب های شما راضی نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پایداری، خشن! افراطی! حزب الله واقعی؟ خرد کردن گردن منحرفین!؟ برادر من اعتدال و لطافتت رو باور کنیم یا این ادبیات گردن خردتت رو؟ لااقل ادبیاتت رو اصلاح کن بعد پایداری رو به خشونت متهم کن. اینجوری اتهاماتت کمی باور پذیر میشه!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بله شما با کسی عقد اخوت اخوت نبسته اید چون عقدتان با شیطان است
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف آقای ناشناس درسته باید مودبانه صحبت کنیم.آقای محمد شما که بی تربیت تری!یعنی چی؟!چطور آقای منحرف و یا آقای 80 ساله حق کاندیداتوری دارن ولی افراد دلسوز و ساده زیست و انقلابی حق ندارن؟!کجای جبهه پایداری افراط گر و خشنه؟!میشه بفرمایید جبهه واقعی حزب الله کیان؟!رهبر هم آقای مصباح رو فردی بصیر میدونه آقای حزب اللهی!
ضد انحراف و فتنه و خر مقدسی
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی چطور خودت رو در جبهه حزب الله جا زدی در حالی که کامنتت مملو از ادبیات خشونت گونه است. یه بار دیگه به کامنتت نگاه بنداز! چون حال نداری نگاه کنی من برات میذارم !!!!!

جبهه واقعی حزب الله گردن همه منحرفین و فتنه گرارو اساسی اینبار خرد میکنه بشین و ببین !!!!!!!!!!!!!!!
آقا رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد م که باهاتون موافقم 1000 در صد.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م....) پای ارزش ایستادن میشه خشونت وافراطی گری...همچین تعابیری برای روح لطیف شما لازم است...
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷۸
۱۷
مودبانه و با الفاظ صحیح از افراد نام ببرید. مگر از چیزی میترسد که دیگران را سبک جلوه میدهید؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشین ! ولی جبهه پایداری الکی داره بالا پایین می پره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دونم این محمد (م ......) با این دنباله اش اگه حرف نزنه مگه می گن لاله! بابا حالم بهم خورد هر جا می ریم تو هر خبری باید حرفهای این کوته فکر رو تحمل کنیم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م ، ما لااقل به این فرموده آقا که "به افراد مورد اعتماد تکیه کنید" عمل کردیم و به کسی که خود آقا حتی بعد از انحراف دولت او را صاحب بصیرت دانست تکیه کردیم اما شماها به کجا وصلید به کسایی که قایل به رهبری شورایی هستند و در فتنه ایفای نقش داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه الکی بپره این دلیل میشه شما توهین کنید؟ بذار بپره. خیلی ها دارن میپرند. رضایی .پورمحمدی متکی... آدم از هرکی بدش میاد باید توهین کنه بهش؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من یک سوال ساده دارم(البته امیدوارم منتشر کنید!):
واقعا نسبت لنکرانی با دولت چه فرقی با نسبت جلیلی با دولت می کنه که به خون لنکرانی تشنه هستید و کشته و مرده ی دکتر جلیلی؟
مگر نگاه جبهه پایداری و شخص علامه مصباح چطور است که لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه آن نگاه را داشت و جلیلی نداشت؟
نفرمایید مشکل فقط رای نداشتن لنکرانی بوده!
و در آخر:واقعا شما اگر دکتر جلیلی به صحنه نمی آمد ،حاضر بودید به مشایی یا هاشمی رای بدهید ولی در هر صورت به لنکرانی نه؟
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۸
۸۲
نوبر يه دونه باشه
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۶۲
۲۴
صراط بي تربيت
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
کشتی مارو امور تربیتی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با تربیت
خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بی تربیت آسفالت باید گردد
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی جلیلی رو دوست داری هااااااااااا
به هر حال امید وارم با حمایت اشتون نامزد اقای جلیلی ایشون از رده اخر در انتخابات به رده مثلان 4 یا پنجم برسه
دوره قبل یادته به محمود جون رای دادی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۱
شما باید اصول اولیه اخلاق را رعایت کنید. این یعنی چی که شما از تعابیری مثل هلو و یا نوبر استفاده می کنید. شاید چون با کسی عقد اخوت نبسته اید!!!!
واقعاً برای شما متأسفم که هیچ کس را غیر از خودتون قبول ندارید و به طرف مقابل هر چیزی که دوست دارید نثار می کنید
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۷
۵
امام صادق ( ع ) می فرمایند :



کسی که دیگران را مسخره می کند نباید به دوستی و محبت مردُم اُمیدوار باشد .



(ميزان الحکمه)
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۴
۴
ای کسانی که ایمان آورده اید ، هرگز گروهی ( از مردان شما ) گروه دیگر را مسخره نکند شاید آن گروه ( مسخره شدگان ) بهتر از آنان باشند ، و نه زنانی زنان دیگر را ، شاید آن گروه بهتر از آنان باشند ، و از یکدیگر عیب جویی نکنید ، و همدیگر را به لقب های زشت مخوانید بد نامگذاری است ( یاد کردن مؤمن به ) فسق پس از ایمان ( مؤمن را به نام مرتکب گناهان خواندن ) ، و آنان که توبه نکنند آنهایند که ستمکارند.
سوره حجرات آيه 11
sayed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۹
۴
خواهشا ادبیاتی در شان رسانه انتخاب نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شانش همینه.
سید مصطفی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمان الرحیم
*وَیلٌ لِکلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ
* یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا لا یسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسى‏ أَنْ یکونُوا خَیرًا مِنْهُمْ
* وَ إِذْ قالَ مُوسى‏ لِقَوْمِهِ إِنَّ اللّهَ یأْمُرُکمْ أَنْ تَذْبَحُوا بَقَرَةً قالُوا أَ تَتَّخِذُنا هُزُوًا قالَ أَعُوذُ بِاللّهِ أَنْ أَکونَ مِنَ الْجاهِلینَ
سلام
یک سؤال مهم دارم و اون هم اینه که
سایت شما ، سایت سیاسیه یا طنز ؟
نه خدا وکیلی سیاسی هستید ؟
خوب اگه سیاسی هستید پس چرا مؤدبانه نمی نویسید ؟
خداوکیلی روتون میشه این قدر راحت به یک نفر توهین کنید ؟
یعنی واقعا نمی شد بدون توهین و با نوشتن الفاظ محترمانه تحلیل کندی ؟
یعنی واقعا درک و فهم شما همین قدر بیشتر نیست ؟
توهین چیز خوبیه ؟
حالا خوبه من هم توهین کنم ؟
ببخشید حد اقل از اسم مقدس « صراط » استفاده نمی کردید
حد اقل ادعای دین و مذهب نداشتید .
من قویا اظهار می کنم که از الآن فقط و فقط 48 ساعت فرصت دارید یا عذرخواهی رسمی خودتون را از آقای لنکرانی و همه کاربران اینترنتی که بی ادبی شما را تحمل کردند داشته باشید و این مطلب را _ هر چند از نظر محتوا و تحلیل هم بسیار ضعیف است اما به هر حال افکار صاحبان سایت است و قابل احترام - تصحیح کنید و یا این که ....
منتظر واکنش سریع شما و پاسخ مشخص مدیر سایت به این جانب هستم ؛ چه به صورت خصوصی و با ارسال ایمیل و چه به صورت عمومی با انتشار این مطلب .
وَ السَّلامُ عَلى‏ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى
سید مصطفی موسوی
از شهر مقدس شیراز
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین سید مصطفی!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۲
۶۴
جلیلی
دیده بان دیروز
دیپلمات امروز

صراط جان ادبیاتت رو اصلاح کن

مردم جلیلی رو دوست دارن
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
بله مردم جلیلی رو دوست دارن
اما عزیرم به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری قبولش ندارند
این لباس گشادی هم برای ایشان و هم برای اقای لنکرانی است
کلا باید کار به دست مدیر و با تدبیر باشه نه فقط این که ایمان داشته باشه کفایت کنه
دقت کنید دوستان
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۳۲
همانطور که جبهه پایداری اعلام کرد حضور دکتر جلیلی باعث تقویت گفتمان سوم تیر خواهد شد.
ما هم در نهایت هرکدام از این دو بزرگوار پرچم‌دار این گفتمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب گفتمان اصیل انقلاب است، باشند رای خواهیم داد.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۳
۷
برات خیلی متاسفم آقای غفاری ، در این چند ماه اخیر فهمیدم خیلی بی تربیت و بیشعور هستی ، مگر اینکه تو همایشی شما رو نبینم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با با بی خیال نزنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۷
۶۶
لنکرانی کاره ای نیست که در مورد بودن یا نبودن خود تصمیم بگیرد.همه کاره این جبهه مصباح است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان خواستی تضعیف کنی یا تقویت. مسلما اگر علامه مصباح پست سرشان باشد قابل اعتماد است. رهبر هم فرمودند برای شناخت اصلح به افراد مورد اعتماد رجوع کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بیشعوری مثل تو که نسبت به علما چنین تعبیری داری بیش از این انتظار نیست.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بی شخصيت، آية الله مصباح يکی از سرمايه های علمی و معنوی جهان اسلام است.
باخدا
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه!!!!!!!!!!!
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۱
۶
بی ادبی های صراط تمامی نداره انگار؟؟چ
متاسفم که با این کاراتون دل دشمنان را شاد میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۵
۵
ادب و تربیت هم خوب چیزیه!
خوب همین نقد و تحلیلت رو با اسم بگو این چه طرز حرف زدنه
واقعا موجب آبروریزی مایید
کاش چپی و مجاهد و.... بودید، البته اونا هم خیلی از شما مؤدب ترن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۲
۱۰
حیف تحلیل های بعضاً خوبتان که با کلمات وحرفهای سخیف و بی ادبانه مزخرف و چندش آور میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۳
این الفاظ نسبت به دو تن از کاندیداهای نظام جمهوری اسلامی که انصافا هم از نظر اعتقادی و گفتمانی جزء بهترینهای آنها هستند، خلاف شرع و خلاف اخلاق نیست؟
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۳
خيلي بي ادبانه مطلب مي نويسيد. مطموئن باشيد با اين رويكرد از چشم حزب الله خواهيد افتاد
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲
خيلي بي ادبانه مطلب مي نويسيد. مطموئن باشيد با اين رويكرد از چشم حزب الله خواهيد افتاد
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲
خيلي بي ادبانه مطلب مي نويسيد. مطموئن باشيد با اين رويكرد از چشم حزب الله خواهيد افتاد
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۶
۶
خيلي بي ادبانه مطلب مي نويسيد. مطموئن باشيد با اين رويكرد از چشم حزب الله خواهيد افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۲
۶
قلبا براتون متاسفم خیلی بی ادبیت با حضور دکتر لنکرانی یا دکتر جلیلی کجاتون سوخته !!!
پیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۹
۹
آقای صراط! اگر دین نداری, لااقل آزاده باش.
ظاهرا با کسانی عقد اخوت بسته ای...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴
۵
چقدر ساده ا یم ما که فکر کردیم یک سایت اخلاق مدار و مورد اعتماد رو برای بدست آوردن خبر انتخاب کردیم اما این نوع مطلب نوشتن ما رو متوجه اشتباهمان کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخلاق مداااااااااااااااااااااار؟ اتفاقا به ما گفتن یه سایت بی ادب هست که هر وقت عصبانی بودی خواستی متلک بندازی و تیکه بپرونی و احیانا حتی فحش بدهی برو اونجا مطمئن باش نظرت تایید میشه. من یکی وقتی میام اینجا حس اونهایی رو دارم که قبل انقلاب واسه مشروب خوری و فراموشی درد روزگار میرفتند لاله زار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۷۸
خيلي تيتر باحالي بود داداش حال كردم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۸
۷
از سایت زرد، بی اخلاق، شعارزده و سیاسی کار صراط انتظار بیشتری نداریم
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۷
جلیلی رایش یه 1 میلیون هم نمیرسه...چون حرفی برا گفتن نداره...از مخاطبای صراط خواهش میکنم یه ذره فکر کنن که برای چی از فلان کس حمایت میکنن...همینجوری احساسی فکر نکنید....جلیلی چه اظهار نظری کرده که ازش خوشتوت0ن میاد؟ ایشون یک کارمند مورد احترام وزارت امور خارجه هست....سمت اجرایی یا چی داشته که واجد شرایط به حساب میاد؟....صرفا برا اینکه دو بار تو اخبار نشونش دادن؟....میدونم صراط نظرمو منتشر نمیکنه...ولی باکی نیست....
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰
۳
ای وای...ای وای...ای وای...

خیلی بی حیایی کردید...!!!

چطور راضی شدید اینجوری تیتر بزنید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱
۶
....با این تربیتتون شما انقلابی نیستید عده ای منافقید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۱
متاسفم! فکر میکردم با هاشمی مشکل دارین، ولی انگار با همه ی طیف ها هست این مشکل، حالا کاندیدای اصلح صراط کیه این وسط؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نوچه ستاد دکتر قالی باف هست
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۲۷
جلیلی رایش یه 1 میلیون هم نمیرسه...چون حرفی برا گفتن نداره...از مخاطبای صراط خواهش میکنم یه ذره فکر کنن که برای چی از فلان کس حمایت میکنن...همینجوری احساسی فکر نکنید....جلیلی چه اظهار نظری کرده که ازش خوشتوت0ن میاد؟ ایشون یک کارمند مورد احترام وزارت امور خارجه هست....سمت اجرایی یا چی داشته که واجد شرایط به حساب میاد؟....صرفا برا اینکه دو بار تو اخبار نشونش دادن؟....میدونم صراط نظرمو منتشر نمیکنه...ولی باکی نیست....
ناشناس
|
Russian Federation
ما گفتمان اصیل انقلاب که فعلا جبهه پایداری با حمایت و راهنمایی علامه مصباح، مظهر آن است را قبول داریم و هر کدام از این دو عزیز پرچمدار این گفتمان شوند حمایت میکنیم.
کریم
|
Russian Federation
شما خاموش !! این به خودمون مربوطه که چرا ازش خوشمون اومده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
افراد از نظر صراط نیوز

مشایی = لیدر منحرف
هاشمی = پیر فتنه گر + بابا اکبر
لنکرانی = هلو
جلیلی = نوبرانه
قالباف = نشان حاکم بزرگ قالی کومان
و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۲
ادب و شعور را فدای جذب مخاطب و پول نکن ادب فکر نکنم رهبر فرزانه اینگونه مشی و مرام را بپسندد . صراط اصلاح شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۳
دوستان من بارها گفتم که صراط یک نفوذی منافق هست..... باشید تا ببینید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۳۰
هاشمي زنده است نهضت زنده است تاكور شود هرانكه نتواند ديد
فدایی سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
نهضت فتنه گرانه؟؟؟؟؟؟همه میدونن که این جماعت برای ایجاد فتنه اومدن جلو وگرنه کی به این بابابزرگ رای میده؟؟؟شاید یه سری مرفه بی درد باشن که نابودی نظام آرزوشون باشه اما به امید خدا و با کمک امام زمان این آرزو رو به گور میبرن.
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
از منفیات معلومه واقعاً. حالا ما کور شویم یا شما
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۲۴
نوبر بازار انتخابات رو تحت تاثیر قرارنداده بلکه هاشمی ترکونده!
پس بیخودی سعی نکنید......هاتون رو مهم جلوه بدین!!!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
چون خودشو بیش از همیشه ضایع کرد.............آره یه جورایی ترکوند اما دلم براش میسوزه چون هنوزم تو این سن نفهمیده که باید چیکار کنه؟؟؟؟؟ :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۳
دوستان شما ادعاى مذهبىبودن و ولايى بودن داريد.به خدا زشته.نكنيد.گناه و معصيته اين كارتون.آقايون تو رو خدا اسمشون رو بنويسيد.اصلا لنكرانى بدترين آدم روى زمين نبايد مسخره شون كنيد.اين كارتون رواج پيدت ميكنه تا قيامت هركس اين كلمه رو بكار ببره گناهش براى شما نوشته ميشد.برادرانه خواهش ميكنم.
ياعلى
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱۹
باز هم در تقابل با هاشمی خطا نکنیم و به یه نیروی ناشناخته رای ندهیم. مردم هوشیار باشید و درست رای بدهید. مگر دیگران گفتمان انقلابی ندارند. جوانان گول این ژستها را نخورند
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه بگید کدوم طیف گفتمان انقلابی داره؟؟؟؟؟؟ همه که میخوان با آمریکا مذاکره کنن!!!اینه گفتمانشون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه گروههای درون نظام ادعای انقلابی بودن دارند اما رهبر انقلاب در سال84 فرمود بالاخره بعد از 16 سال یک دولت اسلامی روی کار آمد!
پس باید فهمید با اینکه همه به ظاهر انقلابیند اما در تفکر اختلاف بسیار زیاد است.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگران مثلا کی؟ دکتر قالی باف؟ تا 88تمام ستادهاش رو داد به موسوی بعد در زمان فتنه شهرداری تهران همه جوره به فتنه گرا خدمات میداد حالا یکباره یادش افتاده فتنه یعنی چی یکباره یادش افتاده برای همه کاری از مقام معظم رهبری مایه بذاره. یک کار فرهنگی شهرداری تهران در این چند سال دوستان بگویند که فرهنگ مردم را به سوی اسلام انقلابی نزدیک کرده باشه. جشنهای انچنانی پارکها؟ استفاده از نمادهای فراماسونری در شهر؟ استفاده از برخی افراد معلوم الحال برای فرهنگسراها؟ دوستان نگذارید ما را با شعار اینکه فلان کس رای اور تر است بفریبند و رای مان را برای خود جلب کنند بخدا اگر دور کاندیدای اصلح که از اول قرابتش با امام خمینی و امام خامنه ای مشخص بوده جمع شویم رای خواهد اورد. سال 84 کی فکر میکرد احمدی نژاد رای بیاره؟ کار همین بچه حزب اللهی ها بود سینه به سینه تبلیغ کردند رای اورد. باور کنید انانی که برای رای اوری رنگ عوض میکنند و شعار ولایت و مردم داری میدهند به جایی برسند پوست مردم را میکنند طرف جایی بوده که باید مطیع محض رهبری باشد برا خودش ساز میزده بعد در مقام ریاست جمهوری میخواهد بیاید به منویات رهبری عمل کنه؟ چند سال پیش به نفع هاشمی کنار رفته الان یادش امده هاشمی را بکوبد که رای بچه حزب اللهی ها را بگیر نگذارید فکر کنند ما هالو هستیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱
برا تون خیلی متاسفم شما مصداق اتم بی نزاکتی وبی تربیتی هستید فرض میگیریم که لنکرانی اساسا مخالف صدرد شماست ایا این سبک برخورد بایک انسان است ؟واون هم انسانی که مسلمان است ومتدین وپایبند به اصول دین و.قران کوتوله های سیاسی برید یه کم درس ادب بیاموزیزد شما ها مایه ننگ حزب الله وگفتمان اصولگرایی هستید خب بیچارها منطق ندارید چرا به دری وری گفتن افتاده اید اگه مسلمانید که من شک دارم مگر قران نفرموده لایسخر قوم من قوم ؟پاسخ شما این کلام نورانی قران است که اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما.والسلام علی من التبع الهدی
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۲۴
لنکرانی و زاکانی وحداد و ولایتی باید به نفع جلیلی کنار بکشند تا گفتمان اسلام و انقلاب با یک پرچمدار وارد عرصه شود حتی اون قالیباف تکنوکراتی که دم از دفاع مقدس میزنه و من ازش خوشم نمیاد......
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای تمار که بعید می دونم تمار باشی
باید بدونی که به کسی نباید توهین کرد
حتی اقای قالیباف
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۰
۴
چقدر بي اخلاق؛ فقط ادعاي ولايتمداري داريد انگار :(
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
متقلب بااسم من کامنت میذاری.........
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۸
۶
هلو...!!!
دم از کدام اخلاق می زنید؟
بی اخلاقی از حرف هایتان می بارد...
با اینکار سبب تضعیف حق می شوید
شرمتان باد...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۶۵
درود بر صراط - جبهه پایداری و حلقه انحرافی دو روی یک سکه اند و لنکرانی امید اصلی دولت احمدی نژاد است !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه گران88 و انگليس،آمريكا، اسرائيل هم دو روي سكه هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کچا به این نتایج محیرالعقول رسیدید . ؟؟؟ دررود برجبهه ی پایداری که همیشه پایدار به ولایت فقیه است.
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۹
۳
دوستان گفتن چیزی رو که میخواستم بگم اما بازم میگم بلکه فرجی بشه.........

استفاده شما از این جور الفاظ جدای ازینکه توهین به این افراد محترم محسوب میشه سطح سایتتون رو هم میاره پایین

وسایتتون رو به ی سایت لمپن تبدیل میکنه!

حواستون باشه .از ما گفتن بود

نمی ارزه به خاطر جذب مخاطب ادبیات بی ادبانه به کار ببرید!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
اخلاق تو اسلام طالبانی جایی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وسایتتون رو به ی سایت لمپن تبدیل میکنه!


داداش از اول لمپن بود
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که من داداشت نیستم وآبجیتم!خخخخخخ


با ارفاق گفتم که صراط به دل نگیره... وسعی کنه ازین به بعد بچه با ادبی باشه!:دی
بنده خدا
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۱
بلاتکلیفی هلو .... واکنش هلو .....!!!همین قدر که سایت شما بدنبال توهین کردن به دیگران هست نان میدهد که مذهبی و حزب اللهی و دسوز نظام نیستید چون حضرت آقا فرمودند همه سلایق که خود را واجد شرایط می دانند در انتخابات حضور یدا کنند .ضمنا ایشان فرمودند مواظب باشید جدول مورد نظر دشمن را پر نکنید

متاسفم برای مدیر سایت صراط
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۱
هلو...!!!
دم از کدام اخلاق می زنید؟
بی اخلاقی از حرف هایتان می بارد...
با اینکار سبب تضعیف حق می شوید
شرمتان باد...
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۱
چرا این همه نظر منتشر نمیشه؟
سربازسیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۴
اگر هاشمی کنار بکشد قطعا جلیلی هم به نفع لنکرانی کنار خواهد کشید واگر هاشمی بماند قطعا جلیلی وهمراهان او جبهه پایداری واصول گراها از او حمایت میکنند این را بابصیرت عرش میکنم که لنکرانی کنار خواهد کشید والبته زاکانی
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
چرا این همه نظر منتشر نمیشه؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۸
۲
صراط اخلاق اخلاق اخلاق تقوی تقوی تقوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۱
واقعا براي شما متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵
۲
کمی هم به فکر آخرتت باش! اهانت رو از حد گذروندی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱
۱
ولا تنابزوا بالالقاب...
dddd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۳
کفار و مشرکین و منافقینی که در این صراط الشیطان جمع شدن اصلا نه فکر حفظ آخرت خود نه فکر هیچ گزاره دینی که ادعا میکنند نیستند بلکه فقط به تخریب میپردازند
لعنت بر صراطی ها
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۱
متاسفمبرای کسانی چون شما که ادعای اصول را دارید اما فراموش کرده اید ایه قران را که ولاتنابزو باالقاب؟ وای بر شما که ابروی مون مثل اب خوردن برای شما راحت است که ببرید. حالا شما عجله نکنید منتظر بمانید ببینید لنکرانی چه می کند . در ثانی جلیلی تا موضع اش را در بسیاری از مسائل اعلام نکرده پایداری نمی تواند موضع بگیرد. از کجا معلوم لنکرانی به اردوگاه ائتلاف سه گانه نپیوست؟ شما هول نشوید.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۱
دوستان عزیز یادتان رفته که بچه آدم باید از دیگران با ادب نام ببرد فرقی نمی کند چه کسی باشد من تا امروز اولین سایتی که نگاه می کردم شما بودید ولی از امروز دیگه نگاه نمی کنم . بی تربیت ها
احمد
|
Uzbekistan
|
۱۵:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۱
خود شما که معلوم نیست به چه صراطی هستید بیشتر در بلا تکلیفی به سر می برید یادتون رفته خیلی منتظر اومدن دکتر جلیلی بودید پس چرا حالا گیجید وبه پایداری می پیچید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۴۲
دمت گرم صراط
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
برای چی دمش گرم !!!
ببینم شما ابلیس نیستی که یرای یک خرکت شیطانی کف می زنی اگر خود ابلیس نباشی بی شک شیطان در دلت تخم گذاشته و الان کلاغی شده و اینگونه سخن می گوید
صدف
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشاللله با همین صراط محشور بشید .بی ادبا
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۲
ویل لکل همزه لمزه
وای بر هر عیبجوی طعنه زن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۳۴
"هلو" را "معجزه هزاره سوم" به لنكراني گفته بود كه يكي از استنادات پايداري ها مبني بر اصلح بودنش هم هين است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۳
خاک برسرتان با این تتعابیر انگار بویی از اسلام و مسلمانی نبردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱۴
ساواکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۲۰
عشق است جــــــــــلــــــــــــــیلــــــــــــــــی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق است فقر وبیکاری وطلاق و.....
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه یکی به این صراط بگه تو کی هستی که دربارهی دکترای بزرگه این مملکت این جوری حرف میزنی؟؟؟؟؟؟ آقای لنکرانی استاد تمام و فوق تخصص گوارش !!!!!!! مطمئنم کل مجموعه صراط به اندازه ی ایشون درس نخونده و شاید اصلا درک چنین مدارج علمی رو ندارن.از هر کسی باید به اندازه ی درکش توقع داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۲
ادبیات شما انسان رو یاد وهابیها و سلفیها می اندازه. اخلاق مداری از درون انسان سرچشمه میگیره برادرا. شمارو توصیه میکنم به پاکسازی روح. انشاءالله اخلاقتان هم پاک خواهد شد.
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۳
توقع اين لحن بي ادبانه نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۲
چه قدر زشت و بی ادبانه!!!
سیدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۱۸
باسلام :خدمت مسئولین صراط درصداقت وشجاعت شماشکی نیست ولی خواهش می کنم درالفاظ کمی دقت کنید ماصراط رودوست داریم نشودکه.....
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۳
توقع اين لحن بي ادبانه نبود
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۳
ادبیات بسیار کثیف و بی ادبانه ای دارید
خجالت بکشید
سم سم
|
Germany
|
۱۶:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۰
این ار اخلاق به دوره، شماها مثلا مسلمان هم هستید؟؟؟!!!!! چرا با کلمات این تیپی افراد رو تحقیر می کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۰
واقعا برایتان متأسفم که اسمتان را اصولگرا گذاشته اید، اما اولیات ادب و اخلاق را رعایت نمیکنید.
این رفتارهای شما نشان میدهد که شما که تحمل صرف حضور دیگران را ندارید اگر روزی احساس کنید آنها در حال رأی آوردن هستند، چه بسا بی تقوایی های دیگری نیز از شما سر بزند
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
پایگاه صراط دوست دارید شما رو پایگاه چراط خطاب کنند چرا عامل نفاق میشی.
درست خطاب کنید افراد رو .چرا از الفاظ مقام معظم رهبری در باب دکتر لنکرانی استفاده نمی کنید .زشته برو به خودت رجوع کن.تقوا.تقوا.تقوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
هلوی شما کیست جناب صراط نیوز بی مولا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۰
با سلام متاسفم که هنوز ادبیات اسلامی ورعایت تقوا واخلاق در برخی خبرگزاریها از جمله صراط رعایت نمیشود شاید بهتر باشد صراط مستقیم الهی را در پیش گیرید و حرمت افراد را رعایت نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۳
خیلی بی ادبی .ادعای حزب الهی بودن هم داری.
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵
۳
توقع اين لحن بي ادبانه نبود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۲
شماها تو این اوضاع که فتنه و انحراف دارن از هم سبقت میگیرن دارید جبهه پایداری رو خراب میکنید!!!
خود شما آرزوی ورود این اعضا رو داشتید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۵
۱
بی ادب
معلوم شد صراط شما ، صراط احمقانه است
معلوم شد صراط شما خوب عقد اخوت با کج فهمان بستند
معلوم شد فقط ادعا دارید کو اخلاق انتخاباتی مد نظر حضرت اقا
خوبه یکی به شما بگه گربه نره ؟؟؟
تو این ماه رجب برید استغفار کنید بربخت ها
کور بشه چشمان ضد ولایت فقیه
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتم یکم بی ادبیا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۲
صراط خیلی بی ادبی
خوبه یکی به شما بگه آلو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۲
تا به حال خودتو تو آینه نگاه کردی شبیه کدام میوه ای؟طراط بی تربیت بی اخلاق بی بصیرت آفتابه دسته شکسته
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
به میوه ها نباید توهین کرد دوست عزیز!این دوستان البته با هیچ کس عقد اخوت نبستن فکر میکردم با جلیلی دیگه مشکلی نداشته باشن.معلوم نیس نون کی تو سفره شون هست تا دیروز داد وبیداد میکردن که پایداری از وجهه جلیلی عزیز سو استفاده میکنه ما فکر کردیم با جلیلی دیگه مشکلی ندارن اما با اومدن جلیلی هم درد اینا دوا نشد.لابد چون لاریجانی نیومده هیچ کس نباید بیاد وکسی شایسته کاندیداتوری نیست.
دوستدار ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۴
از صراط انتظار اینگونه صحبت های خلاف ادب و اخلاق نمیرفت...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
این فقط یک تیتر ژورنالیستی است که باعث سوزش برخی شده
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۲
توقع اين لحن بي ادبانه نبود
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۱
با سلام به سایت صراط
آیاشما به معاد و حساب و کتاب پس از مرگ اعتقاد دارید که یک انسان مومن و مسلمان را با لفظی مثل "هلو" معرفی می کنید و آن را در سطحی وسیع انتشار می دهید ، بالفرض یه آقایی اشتباه کرده و ایشون رو به این نام خونده ، شما چرا اینکار رو می کنید ، بابا به ولله هر حرفی می زنید باید توی قبر پاسخگو باشید ، والله بالله بردن آبروی یه مومن گناهیست که خدا به این راحتی ها ازش نمی گذره ، در ضمن این ادبیات شما نمایانگر پوک بودن عقبه فکری و عقیدتی شماست ، در واقع معرفی خودتون هست ، در ضمن اون شعار ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم رو هم از بالای سایتتون بردارین ، چون از حرفهاتون معلومه با شیطان حسابی عقد اخوت بستین !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
صراط نظراتی را که حاوی توهین و...
خودتون توهین کنید مشکلی نیست؟
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۱
توقع اين لحن بي ادبانه نبود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۴
صراط چرا ادب را رعایت نمی کنید خوبه یکی به شما بگه خربزه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
والا واژه هلو را اولین بار رییس جمهوری مردمیتون به کار برد، حالا شد بد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاربد اخلاق بد از هرکس می خواهد زده شود بد است اگر اینطور باشد اول باید صراط خودش را نقد کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۱
فیض میبریم از ادبیات این سایت فاخر!!!
خوبه ماهم به شما بگیم ...؟
خوبه؟
اونوقت دیگه روتون میشه اسم سایتتون رو جایی بیارین؟
فیروزجایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
وسلام علیکم.
خدا بیامرزد اخلاق وادب سیاسی را
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۱
صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد!!!
اما خودش اجازه هرگونه توهینی را دارد.
ناشناس
|
United States of America
نه اینطورها هم نیست!!!!!
از این به بعد نظرات حاوی توهین ما رو هم منتشر میکنه
طاهر
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
براتون متاسفم که اسم خودتون رو مسلمان میزارین و از این تعابیر استفاده میکنین.خیلی بی شعورید
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
1- صراط نیوز: صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد (ولی مطالبی زا که حاوی توهین باشد منتشر می کند)
2-همین بی تقواییتون در مورد نام افراد باعث می شه که بهتر به غلط بودن بعضی مواضعتون پی ببرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۱۵
فقط جلیلی
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۲
فقط میتونم بگم براتون متاسفم
علی
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۱
خیلی بی ادب هستین.(مختصر و مفید)
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۲
از خدا بترسید وافعا متاسفم
خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۱
صراط، نظراتی رو که حاوی توهین و...
چرا خودتون رعایت نمیکنید!!!
معلومه که بدجوری بهتون بر خورده و دارید می سوزید و چشاتون داره درمیاد که این حرفا رو میزنید...
صدف
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا که چی؟ آره بهم برخورده!!!!حرفیه؟؟؟؟؟
حداقل اسم سایتتونو عوض کنید.بلاخره اون دنیایی هم هست!!!!واقعا صراط داره ماهیت واقعیشو نشون میده .بی بصیرت یعنی همین :(
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۲
صراط بی تربیت
تسلیت تسلیت
افسر جوان جنگ نرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۵
صراط بار آخرت باشه که بی ادب میشی درست صحبت کنید از جبهه پایداری و کانیداهایی مثل جلیلی و لنکرانی چه کسی بهتر است؟؟؟
تو با کی هستی صراط؟؟؟؟
هاشمی؟؟؟؟
مشایی؟؟؟؟
متاسفم
جرات داری تاییدش کن
چند روز پیش یکی از دوستان گفت صراط سالم نیست نرو....
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۱
فقط میتونم بگم براتون متاسفم
مهدی ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
شما نمیتونید مثل ادم صحبت کنید؟! خودتون تو نکات نظراتتون نوشتید پیامهای حاوی توهین منتشر نمیشه بعد به این راحتی به یه سیاستمدار کشور توهین میکنید؟!
شیخ احمدی
|
Italy
|
۱۸:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
خودت هتاکی می کنی اونوقت می نویسی نظرات حاوی هتاکی رو نمی ذاری
لابد هرکی به صاحب نظران شما هتاکی کنه نمی ذاری
می خوای هتاکی کنم بفهمی یعنی چی؟
محمد
|
Japan
|
۱۸:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۱
باز هم بی تقوایی رسانه ای وباز هم صراط سردمدار این قافله
احمد غلامي شهرستان مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱
خيلي براتون متاسفم .اصول حرفه اي رسانه را رعايت نمي كنيد.
متحد اصولگرا
|
Germany
|
۱۸:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۳
خواهشا رسم ادب را به جا بیارید حالا چون با کسی عقد اخوت نبسته اید که نباید توهین کنید...رای ما حاج سعید جلیلی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۱
شما خیلی بی ادب هستید..
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
خجالت بکشید چقدر شما بی تقوا هستید که با ایروی مردم بازی می کنید و این کلمات را بکار میبرید کار شما فقط فتنه و ایجاد جو غیر اخلاقی در کشور هست مشکل از تربیتتان هست که غیر اسلامیه
علی رضا عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۱
صراط نیوز آینه خوارح مدرن که روزگاری افراد آن قالیبافی بودند و روزگاری موسوی چی.الان هم به بهانه دفاع از جلیلی بر لنکرانی می تازند. البته آقای جلیلی هم می شناسد این جماعت تندرو را. و بشر الصابرین........جلیلی می آید با کمک لنکرانی به اذن الله...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
واقعا گستاخانه و بی ادبانه است ... به کدوم صراط راه میپیمایید .... کاملا مشخص است که مقرضانه بی ادبی میکنید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۱
صراط بی تربیت
تسلیت تسلیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۳
۴
رای ما جلیلی و لنکرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۱
خودتون توهين مي كنيد آنوقت خطاب به مخاطب، براي درج نظر مي گوييد:
) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
بنظر می رسد سایت شما از هاشمی پیروی می کند راستی هاشمی بجای خانه سالمندان کهریزک چرا رفته کاندید شده ماشاءا...جقدر خود شیفته است راستی ما مردم چه گناهی کردیم که هاشمی دست از سر ما بر نمی دارد ما چند بار باید به اون نه بگیم تا دست از سر ما بردارد انتخاب مجلس و ریاست جمهوری های قبل و 9 دی یادش رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲
شما اینجا نوشته اید که سخنانی ک حاوی توهین و هتاکی و افتراست باشد منتشر نمی کنید پس اول خوتان رعایت کنید نتیجه هر چه باشد ما تابع علامه مصباحیم چون نه جلیلی را می شناسم نه لنکرانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
ماروباش فکرمیکردیم این سایت روبروبچ انقلابی هدایت می کنند.آین آخرین بازدیدم ازسایت صراط بود.این چه طرزانتخاب عنوانه
مگه نون شمابااومدن آقایان جلیلی ولنکرانی بریده میشه؟!
علی رضا عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
مخاطیبین محترم:
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
بخشی از مطلب صراط برای مخاطبین !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
تحلیل شما کاملا اشتباهه. مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه و طبیعیه که شرایط دینامیک اقتضا می کنه تصمیم دینامیک باشه. اگه قرار بر نارو زدن بود 5 روز زمان برای این کار وجود داشت. شرایط دقیقه 90 این طور اقتضا کرد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
واقعا گستاخانه و بی ادبانه است ... به کدوم صراط راه میپیمایید .... کاملا مشخص است که مقرضانه بی ادبی میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
واقعاصراط برات متاسفم
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
واقعا جماعتي بيشعور هستيد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
صراط خیلی بیشعوری
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
شما بعنوان اصولگرا خیلی مراقب باشید چرا با لحن بی ادبانه سخن میگویید ای الفاظ در شان شما نیست هم جلیلی هم لنکرانی هردو سرباز ولایتندپس مودب باشید
خرسندی
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱
بی ادبی هم ظاهرا شده هنر شما
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱
خواهشا این تیتر رو حذف کن اعصابمو بهم ریختی
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۳
صراط قبول کن شماها حرام زاده اید که این طوری توهین می کنید
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی عزيز، اين اتهام زشتی است. صراط بی ادبی کرده اما اين تعبير شما می دانيد يعنی چه؟!! تو را به خدا مراعات کنيد.
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
بی ادب
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه اینطوری ادب یاد ندی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست که اشتباه کردند اما چنین حرفی به شیعه مولا گفتن میدانید یعنی چه؟(البته اگر منظورتون مال حرام بوده یک حرفی اما این لفظ معنای اولش سنگینتره)
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۱
خجالت نمی کشید این مطالب منافقانه را و رذیلانه را می گذارید چقدر به شما می اید گفته شود شما صراط ضالین هستید نه مستقیم
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۱
صراط: نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد منتشر نمیکنیم!!!!!!!!!!

واقعا که!
تناقض تا کجا؟
ما شعورمون مثل شما نیست، وگرنه جوابتونو اونطور که در شانتونه میدادیم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱
) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
پس چرا خودتون اینقدر بی ادب و هتاک هستید؟
طرفدار شخص خاصی نیستم اما همین رو میدونم که این دو شخصی که شما مسخره شون کردید تا به حال ادم های بی حاشیه ای بودند
فرزند خاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
الحق که ادب مرد به ز دولت اوست
درود بر مردان گفتمان انقلابی دکتر سعید جلیلی و دکتر کامران باقری لنکرانی
..........اگرچه شما صد در صد تایید نمیکنید این نظرو...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
این مسخره بازی ها رو جمع کنید. این حرفا چیه. کم بی عقلی کنید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
پس چرا خودتون اینقدر بی ادب و هتاک هستید؟
طرفدار شخص خاصی نیستم اما همین رو میدونم که این دو شخصی که شما مسخره شون کردید تا به حال ادم های بی حاشیه ای بودند
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۸:۵۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۷
من دیگه صراط نمیام...برا ترس از ضایع شدن جلیلی نظرات رو منتشر نمیکنه...
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱
۲
آقایان جلیلی و لنکرانی از شخصیت های مورد اعتماد مردم هستند. این کار شما نشان دهنده بغض صراط به این بزرگواران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۲
حال می کنم داری حسابی میسوزی صراط.
کم اوردی نه!!!!1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱
یه لحظه فکر کردم یه سایت زرد می خونم تا یه سایت خبری به عبارتی محترم و معتبر!!!!
این چه ادبیاتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۳
خیلی خیلی بی ادبید...
این سایت ضد هرکی باشه من که طرفدارشم! = معیار برای انتخاب: ضدیت سایت صراط
طلبه انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۲
شما واقعا بی شرمی رو به اوج رسونید.
معلوم نیست از کدوم توبره تغذیه مالی می شوید ولی قطعا حرام خور هستید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۲
متاسفم واسه سایتی که صراط اش بر بی حرمتی به افراد انقلابی به پا شده درود بر جبهه پایداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۱
واقعا زشت و ناراحت کننده
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۲
آقایان جلیلی و لنکرانی از شخصیت های مورد اعتماد مردم هستند. این کار شما نشان دهنده بغض صراط به این بزرگواران است.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
آقایان جلیلی و لنکرانی از شخصیت های مورد اعتماد مردم هستند. این کار شما نشان دهنده بغض صراط به این بزرگواران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۱
ؤاقعا بي نزاكتيد اخلاق كجا رفته!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۳
هلو خودتی
بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱
نوشتید توهین توی کامنتها نباشه ولی سایت خودتان پر توهین در ضمن هوای اون برادر جدیدی که باهاش عقد اخوت بستید رو داشته باشید اگر رای نیاره معلوم نیست تا 4ساله دیگه دوباره نونتون تو روغن باشه.یاعلی
لقمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
بی تربیت بی تربیت بی تربیت
دانشجوی با ادب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
خیلی جالبه،داخل قوانین درج نظرات نوشتند:صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد!!!!!
در حالی که تو خبرشون ،نهایت توهین و هتاکی و بی ادبی را به کار می برند.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۱
واقعا خجالت داره شما که به قول خودتون با کسی عقد اخوت نبستین این القاب چیه استفاده می کنید.لطفا این جمله عقد اخوت رو از بالای سایتتون بردارین.چون مطالب سایتتون متناقض با شعارتون است.
در این نکته شکی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۲
تابه حال تحلیلی اینقدر بی مایه وسطحی ندیده بودم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۴
جالبه که هنوز صراط درباره هاشمی و مشایی از این تعابیر استفاده نکرده
و خیلی جالبه که صراط هنوز نفهمیده که تو چه زمینی داره بازی میکنه و فقط میخواد مخاطب جذب کنه
آخه کدوم حزب توی این مملکت شخصیتی مثل آقای مصباح رو داره که شما داری اینجوری میزنیش
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین عالی بود عالی..
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۷
آقای لنکرانی تو رو خدا به بعضی از اطرافیانت نگاه نکن ظاهرا اونا بجای مصلحت شما به فکر...
خود اقای روانبخش که بهت میگه نرو کنار در مشهد گفت : جلیلی محبوبتره
پس شما که میگی مال یک گفتمانید لطفا به نفع اون که رای بیشتر داره برو کنار.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
مخاطبین محترم.
1) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
به اصل اولی خودت پایبند نیستی؟!!!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
آقای لنکرانی تو رو خدا به بعضی از اطرافیانت نگاه نکن ظاهرا اونا بجای مصلحت شما به فکر...
خود اقای روانبخش که بهت میگه نرو کنار در مشهد گفت : جلیلی محبوبتره
پس شما که میگی مال یک گفتمانید لطفا به نفع اون که رای بیشتر داره برو کنار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
این مملکت صاحب نداره که جلوی امثال صراط رو بگیره که این قدر مروج بی ادبی و گستاخی نباشن؟ حالا خوبه که عنوان ارزشمداری و ولایتمداری رو یدک می کشه. اینا به حق مصداق همون «بی ریشه هایی» هستن که در سایت عصر ایران ویژگی هاشون ذکر شده! من واقعاً به اهداف این رسانه بدبینم!
صدف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۳
۴
خیلی بی ادبید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به کوری چشم دشمنا و حسودا رئیس جمهور آینده:دکتر جلیلی یا دکتر لنکرانی عزیز.
سين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲۵
خيلي باهال بود. آدم ميخاد هلو رو بخوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لايق هسته هلو هم نيستی بی نمک!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۲
1) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
البته خودتون مثل اینکه میتونید هر .....نه توهینی کنید،متاسفم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۱
واقعا بی ادبین
خواننده صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۲
به نظرتان اگر این تیتر را برای حضرت آقا بخوانند ایشان چه نظری راجع به تعابیر به کار رفته در تیترتان خواهند داد؟
اگر امکان داره خود صراط جواب بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا از آقا هزینه نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی به هزینه کردن از آقا داشت؟ مگر معیار تشخیص درستی رفتار نظر ولی فقیه نیست خوب وقتی مطمئن باشید رفتاری خلاف نظر ایشان هست یعنی یقینا رفتار خلاف شرع هست.
این کجاش هزینه کردن از آقاست. شمام یک چیزی شنیدی.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱۹
آقای لنکرانی تو رو خدا به بعضی از اطرافیانت نگاه نکن ظاهرا اونا بجای مصلحت شما به فکر...
خود اقای روانبخش که بهت میگه نرو کنار در مشهد گفت : جلیلی محبوبتره
پس شما که میگی مال یک گفتمانید لطفا به نفع اون که رای بیشتر داره برو کنار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما به فرموده آقا به افراد مورد اعتماد تکیه میکنیم یعنی علامه مصباح و آیت‌الله خوشوقت. پس صبر میکنیم تا ببینیم ایشان چه کسی را اصلح معرفی میکنند.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
عجله نکن دوست گرامی لنکرانی و زاکانی باید بمانند تا ولایتی و حداد و حتی اگر شده قالیباف را متقاعد به رفتن کنند
باید مطمئن شوند که محصول اجماع جلیلی است و باید بمانند تا دیگران به جلیلی فشار نیاورند که کنار بگیرد
فتاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶
۱
کاش لا اقل با کسی عهد میبستید تا بد اخلاقی نکنید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۲
اقای جلیلی نوبر نیستن صراط جان . ایشون پاشو به خاطر این مملکت داده .
بله برادر من ، ایشون عزیز دل یه ملت هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ها جانشان را دادند سالها زندانی بودند چه در زمان طاغوت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس درست است اما "انقلابی بودن مهم است ولی انقلابی ماندن از آن هم مهمتر"
دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی در حال حاضر نماد گفتمان اصیل انقلاب هستند اما بعضی از زندان رفته‌های زمان طاغوت الان مظهر نظام سرمایه داری غربی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۲
سلام
اگر کسی به شما لقب بگذارد شما آن را تکرار نکنید.
لنکرانی گفته این گفتمان انقلاب یک نامزد دارد.
بیخیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۱
اگر واقعا این طرز تفکر کل مجموعه صراط باشه باید بگم که اساسا براتون با این تحلیل های ضعیف و مغرضانتون کمال تاسف را دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۱۸
رای من دکتر جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای من گفتمان اصیل انقلاب. هرکدام از این بزرگواران که پرچمدار آن شود.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۲
شما نوشته اید که «صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .» اما خودتان تیتر بسیار توهین آمیزی برای این تحلیل انتخاب کرده اید.
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تیتر توهینی نیست. واقعیته.
مسلمان ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۱
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .


خدا همه را به صراط مستقیم هدایت کند.
رطب خوردی اونوقت....
خوبه که شمام دستتون رو شد.حیف کلمات محترمانه ای که تو این نظر دارم ازش استفاده میکنم.
رهگذر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۴
واقعا خودتون رو نشون دادید. بی فرهنگها
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۳
۳
نظر دادن اینجا مشکل شرعی دارد پیام دادم که بدانید
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
چراااااااااااااا؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۱
براتون متاسفمممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
جبهه پایداری همان جبهه ای است که با وجود خرج 1000000 برابر کمتر از جبهه متحد تنها 3 نفر را کمتر به مجلس فرستاد
پس امت حزب ه... مسیر و ادم های خود را خوب می شناسد
شما هم بروید با جبهه روحانیت و قالیباف و لاریجانی و باهنر حال کنید
کارمند دانشگاه
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
مسخره ها .
ما رو باش اخبار رو از کجا دنبال می کردیم.
خودتون گفتین ما نظراتی رو که حاوی توهین و هتاکی و افترا باشد را منتشر نمی کنیم، بعد خودتون توهین می کنین.
شما احتمالا زیادی به دنبال ارضای شهواتتون هستین که ارتباطش دادین به سیاست.
یه لقمه نون خشک حرامتان باد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
خاک توسرت بااون لوگوی بالا واین مطالب تحلیلی ابکی و..............واقعا از کوزه شکسته مخت بیشترازاین انتظاری ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰
۴
سايت كثيف تر از صراه نديدم.....
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۲
اين جور ادبيات خيلي بي شرمانه است.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
خاک بر سرت با این تیترت
شعور نداشته خودت رو نشون دادی !
خواننده صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۳
منتظر عذرخواهی صراط هستیم. با هیچ کس هم عقد اخوت نبستیم
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
درود
سعید
|
Japan
|
۲۱:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۶
۱
ويْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ
وای بر هر عیب جوی مسخره کننده ای
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
سلام صراط بالاخره کدوم طرفی هستی بعضی موضع گیریهات ازصراط که هیچ ازسبیل هم خارج شده نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
من حتی به سعید جلیلی رای هم نخواهم داد ، اما آیا این تیتر صحیح است ؟ ایشان شخصا آدم خوبی است . چرا مسخرش میکنید ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعدا میفهمی باید به ایشون رای میدادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱
سلام.
مثل اینکه دوباره دلتون برای فیلترینگ تنگ شده. این آخرین اتمام حجت برای سایتتون بود. به مدیر سایت نیز اطلاع دهید و تیتر خبر را نیز عوض کنید. طبق آیین نامه کمیته مصادیق فیلترینگ توهین به اشخاص سیاسی موجب از دسترس خارج شدن تارنما می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا برای اینکه رتبشون تو alexa بالاتر بره به یک فیلتر شدن دوباره نیاز داشتند و دارند عمدا این کار را میکنند.
پوریا علیمردانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
صراط نیوز یکم اخلاق رو از کاندیدایی که طرفدار یش رو می کنید یاد بگیرید
عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
رعایت اخلاق و ادب هم چیز خوبیه
شما به اصول مکتوب خودتان هم پایبند نیستید که این واقعا جای تاسف داره
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
احمد غلامي شهرستان مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱
چرا نظر من رو منتشر نمي كني نظر قبلي رو /جليلي رييس جمهور 11
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
بای بای صراط
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
فک کنم اینطوری پیش بره همه بای بای کنیم
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
قبلا هم اشاره کرده بودیم سایت تبلیغاتی و اجاره ای صراط نیوز
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
صراط اصلا نمی خوام از کسی حمایت کنم اما بدون از واژه ها و ادبیات خوبی برای این خبرت استفاده نکردی!!
جای تأسف
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی کسی که طرفدار این آقایونم نیس تاسف میخوره!

آفرین به مرامت بنده خدا
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳
سلام با توجه به فعالیت فرد دیگری با نام حمید من بهد با نام واقع بین کامنت خواهم گذاشت.

صراط تو با خودت چند چندی؟
یه روز تیتر می زنی " توهین به یک کاندید در همایش استاد اخلاق" و به آیت الله مصباح توهین می کنی و امروز با بیان این جمله از ایشان «شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.» سعی داری بگی که نظر آیت الله مصباح از همان اول به کاندید شما ( و البته ما ) بوده!

یه روز دیگه تیتر می زنی که کاندید جبهه پایداری با کاندید دولت ائتلاف خواهد کرد در صورتی که وقتی آقای لنکرانی به دانشگاه ما آمده بودند، من از ایشان پرسیدم که آیا با کاندید دولت ائتلاف خواهید کرد؟ ایشان گفتند ابداً.

صراط با توهین فقط به خودت ضربه می زنی ( هلو ! ) در این صورت فرق تو با صابر نیوز چیه؟

اخلاق گنج گم شده ی ما در جامعه ی امروزه/ ما به خاطر اخلاق مداری دکتر جلیلی هست که به ایشان روی آوردیم و رسانه های بی اخلاق را در میان خود نمی پذیریم!

افراد شیاد و پست فطرت ممکنه از این اقدامات تو سوئ استفاده کنند و به دنبال ایجاد اختلاف میان دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی باشند. پس مراقب رفتار و گفتار خود باش اگر بصیری!

حالا که همه ی ....ها اطراف هاشمی جمع شده اند این اقدام تفرقه انگیز تو یعنی چه؟ تو خود را با صابر مقایسه نکن و بدان ما توجهی به مطالب آن نداریم.

ان شاالله که ما پیروزیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صابر نیوز گرچه مطلب علیه اینها مینویسه اما توهین نمیکنه.
مسعود از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۰
واقعا شما صراطی ها خجالت نمی کشید؟ حیا نمی کنید؟ اگه منم به شما بگم حضرات گلابی خوشتون میاد؟
یعنی تقوا و تدین رو درکل و دربست فروختید و رفت پی کارش؟ این سیاست بازی چند می ارزید که همه چیزتون رو باهاش معامله کردین؟ مثل آدم نمی تونید انتقاد کنید حتما باید با تمسخر وارد بشین؟
می خواستم بگم حیا کنید دیدم ......
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
خاک بر سر بی تقوایتان کنند

"وَيْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ
واى برحال هر عيبجوى طعنه زن

مشمول هشدار طبق نص صریح قرآن کریم هستید
خدا به دادتان برسد
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
جناب صراط!
آخه با این ادبیات مفتضحی که دارید، بند یک تذکراتی که برای نظر دادن گذاشتید احمقانه نیست؟ انتظار دارید توهین و هتاکی براتون ننویسن؟
این همه اعتراض مردم برای اصلاح این مطلب کافی نیست؟
این مطلب شما مصداق بارز "لجن پراکنی" هست که آقا فرمودند
از خدا بترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
مشكل شما نفاق در حمايت از ولايته
كسي كه اين همه توصيه اقا براي رعايت تقواي رسانه اي رو زمين بذاره در ولايت پذيريش شكيك جدي وارده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۱
شماها از آخور لاریجانی می خورید.
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۴
همه تون از اومدن مالک اشتر علی می ترسید. حتی شما دوست عزیز. جلیلی خواهد آمد و پیروز خواهدشد
حسن نیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
وقتی کفگیر تحلیل سیاسی به ته دیگ می خورد، توهین به خدمت می آید و این روش جواب نمیدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱
اصلا اختلافی در کار نیست مهم لنکرانی با تقواست که از اول اعلام کرده در صورت حضور جلیلی با او رقابت نخواهد کرد شماهم بهتر است بجای بی تقوایی واختلاف افکنی اگر خود را اصولگرا میدانید به وحدت اصولگرایان باتفکر گفتمان سوم تیر کمک کنید! وانگهی مگرشما نبودید که ضمن تاکید بر نیامدن جلیلی می گفتید به نام جلیلی به کام لنکرانی!!؟
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۶
من از طرف صراط معذرت می خوام (غلط کرد ..... شکر خورد...... بابای نویسند ورئیس سایت رو درآوردین
امیر
|
Canada
|
۲۳:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
خوب است که خودتان پرده را از "اسلام سیاسی" بالا زدید تا معلوم شود هدف سیاسی زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی وانسانی (اسلامی بماند) را توجیه می کند.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
سلام مطلب شما اهانت آمیز است نظر خود را بگویید ولی مسخره نکنید.این کار از تقوی سیاسی که مورد نظر رهبری است به دور می باشد.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
سلام مطلب شما اهانت آمیز است نظر خود را بگویید ولی مسخره نکنید.این کار از تقوی سیاسی که مورد نظر رهبری است به دور می باشد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱
لطفاً اسم سایتتون رو از صراط به افراط تبدیل نمایید .

اگر وجدان دارید، این کار رو حتماً انجام بدید.
مطهره
|
Germany
|
۲۳:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
واقعا که صراط سخیف‌ترین و زردترین سایتی است که دیده‌ام. این رفتارتان جدا شرم‌آور است. این‌طور مسخره کردن دیگران نشان از بی‌شخصیتی مسئولین این سایت دارد.
خسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
متاسفم
فقط دشمن اهتلاف و توهین را می خواهد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
منم میخواستم انتقاد کنم ولی دیدم خدا را شکر اکثر بازدید کننده ها بر خلاف کسایی که این مطلب رو زدن از بصیرت لازم برخوردارن.
من به جای صراط از آقای لنکرانی و بچه حزب اللهی ها که این بی اخلاقیها تو جامعه به اسم اونا انجام میشه معذرت میخوام.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
تو کل سایت های چپ و راست و وسط اصولگرا اصلاح طلب و غیره را که تا الان رفتم و می رم
سایتی مریض تر از شما ندیدم
بهتره ه مدت برید مرخصی و خودتون رو به پزشک نشون بدبد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
از اون روش مضحک تبلیغتون در نمایشگاه مطبوعات مشخص بود که چقدر صاحب فکر و اندیشه هستید!!
اونجا هم سعی داشتید با هوچی گری و داد و فریاد مخاطب جذب کنید!!
اینجا هم با اهانت به دیگران!!!
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده شخصیت دارن.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
با این کارهاتون با دست خودتون نابود میشید ...
مسخره کردن هیچ کس درست نیست . شما ادعای فرهنگ دارید؟
عبدالکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۹
اینا رای بیار نیستن عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه تو پیشگویی هااااااااان؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
ای کاش جبهه پایداری بیشتر با هم متحد بودند...تکلیف مردم رو روشن می کردند.

( صراط : حیف اسمی که برای خودت انتخاب کردی...متاسفم...این انتخابات هم تموم میشه و میگذره ولی این گناهان شما نوشته میشه و روزی باید جوابگو باشید)

با اینکه هیچ وقت حرف بدی نزدم ولی اکثرا نظراتم رو تایید نمی کنید!!!؟؟؟
حتما باید مثل خودتون بی ادب باشم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۵
لنکرانی دو پهلو حرف می‌نه. سایت خود آقای مصباح چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لا تعرف الحق و الباطل باقدار الرجال ...
آقا جان اگر آقاي مصباح رسما و علناً هم از لنكراني حمايت كند كانديداي اصلح شخص ديگري است و نظر ايشان حجت شرعي نمي آورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به فرموده رهبر باید به افراد مورد اعتماد رجوع کرد و درحال حاضر کسی مورد اعتمادتر از علامه مصباح(بازهم با توجه به کلام رهبر نسبت به ایشان) نیست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۲
درود بر جبهه پایداری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۱
واقعا کارتون زشته!
البته بدونید همیشه آدمهایه کوچیک و بیخرد و تهی توهین میکنند!!
درود بر لنکرانیه عزیز!!به امید پیروزی به کوریه چشم حسودان!!
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۰
من خيلي وقته هلو نخوردم.
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
هسته اش بپره تو گلوی بی ادبا
ملت ایران از جنس مذکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
می دونم که فحشهای آبدار خیلی برات فرستادن والان داری حالشو می بری نوش جونت .خیلی دلت می خواد من هم چند تا از اون فحشهارو نثار ...ت کنم تابیشتر کیف کنی . منتظر باش برای...ت کنار گذاشتم!!!
سجادی
|
United States of America
|
۰۱:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۱
ترور شخصیت دکتر لنکرانی از جمله کارهایی بود که می توان از کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب ندارند انتظار می رفت . این تخریب با ظرافت تمام انجام شد
درست است که دکتر لنکرانی در جبهه جنگ جهاد اصغر به شهادت نرسید اما شخصیت ش در جبهه سیاسی ترور شد اما یقینا کسی که با آبرویش با خدا معامله می کند اجرش بیش از کسی است که با جانش پای در این راه می گذارد
خیلی ها خود را مدیون دکتر لنکرانی کردند و البته قبل از آن خود را مدیون خون شهدا کرده بودند
به یاد سخن حضرت آیت الله مصباح افتادم که می فرمودند : من فحش درمانی شدم !
بسیاری از مراتب اخروی و معنوی را خداوند با خرج کردن آبرو به انسان می دهد
وگرنه این دنیای محدود ظرفیت آن را ندارد که خداوند اجر جهاد در راه او را بدهد
شهدعطش
|
United States of America
درود درود درود
ناشناس
|
United States of America
نكنه از طرف پدر دكتر لنكراني از آمريكا پيغام دادي!!!
ناشناس
|
United States of America
حمایت از ولایت همیشه با پذیرش توهینها و تحریمها همراه بوده اما حامیان حقیقی دست از ولایت که مظهر خوبیهاست برنمیدارند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۰
اینجا صراط نیوزه یا ضرار نیوز؟
کم کم دارید منفور ترین خبر گزاری کشور می شید.
اصلا شما عامل کی هستید؟
قصد تفرقه افکنی دارید؟
مگه جریان جبهه پایداری همه شون از حضور جلیلی اضهار خوشحالی نکردن؟
شما کجای پیازید؟
(اگه مردی این نظر رو حذف نکن)
مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
ولا تطع كل حلاف مهين هماز مشاء بنميم مناع للخير معتد اثيم عتل بعد ذلك زنيم سوره قلم آيات 10-13
پيروي نكن از هر سوگندخورنده پست نكوهش‌گر پوينده سخن‌چيني بازدارنده از خير متجاوز گنهكار درشتخوي بي‌پدري را

نتيجه توهين به بندگان خدا و تحقير و تخريب امثال احمدي‌نژاد همين مي‌شود
خوب در صفات برشمرده در آيات الهي توجه كنيد : وصف‌الحال صراط
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۱
ایها الناس :شما که روی صراط رو سفید کردید با این توهین هایی که فرستادین
هلو یا نوبر چه حرف زشتی هست مگه؟
از بحث خارج شدید چسبیدید به هلو و شفتآلو .
اینهم هوادارای پایداری که ادعای مسلمانی میکنند
i1900sn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۰
با اين تيتر شك ميكنم با كسي عقد اخوت نبسته باشين
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۰
نصرمن الله وفتح قریب.خداماروبه صراط مستقیم هدایت کنه نه صراط کسانی که مسخره میکنند
سجادی
|
United States of America
|
۰۱:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۰
خوش به حال آقایان دکتر جلی لی و دکتر لنکرانی
یک ید بختی پیدا شد که با حتاکی بارشان را سبک کند
صراط شیطان در آزمئن رفوزه شد
آزمون کینه و بغض
امیرالمومتبن ع) در نهج البلاغه میفرمایند:
... لتبلبلن بلبلة و لتغربلن غربلة بل یستخرج من الغربال خلق کثیر
بی شک غربال می شوید
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۰
لمپن نیوز!

نعناع خشک کردنی،سبزی اش،سبزی خوردن،چغاله بادوم،ازگیل،زغال اخته و ...
تعجب نکینید این صدای وانتی دوره گرد محل نیست،عناوین سیاسی هست که طی روز های آتی احتمالا سایت لمپن نیوز(صراط سابق) به خورد مخاطبین میده.
اشتیاق شما به فیلترینگ واقعا درک ناشدنی است!
یادش به خیر در زمان مدیریت صالح قبلی،وقتی سایت صراط چند روز فیلتر شد انگار یه چیزی ازم کم شده بود اما الان از خدامه که این سایت هتاک زودتر لغو فعالیت بشه.با این سرعت بی بی سی فارسی و بالاترین باید از شما مطلب بگیرن!
مدیر پایگاه مخاطب گرامی؛
ضمن تشکر از ارسال نظر حضرتعالی، به اطلاع می رساند پایگاه خبری صراط تا کنون دو بار فبلتر و از دسترس خارج شده  که هر دو مورد مربوط به مدیرمسئول فعلی این رسانه بوده است .
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با افتخار میگه "مربوط به مدیریت فعلی بوده" آخه چه انتظاری میشه از شما داشت.
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
پس افرین به مدیر مسئول فعلی که دو تا حزب اللهی رو به جون هم میندازه و امار سایتشو میبره بالا. فیلتر چرا!!!
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه که ازشما انتقاد کردن جواب نداشت الا این ... جالبه !!!!!!!!!
مخالف جلیلی
|
Poland
|
۰۲:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۴
کلا جلیلی و لنکرانی و به طور کلی اصولگرایان که مسسببین وضع فعلی اند با دولت دیگه توان رقابت با هاشمی رو ندارن.به همین دلیل می خوان تخریبش کنن.اگه جلیلی مرد میدان بود در دوره ی ایشون ایران به طور بی سابقه ای تحریم و در عرصه ی بین المللی ببخشید تحقیر نمیشد
شهدعطش
|
Poland
میشه بگید چرا اینا توان مبارزه با هاشمیو ندارن؟!!!مگه ایشون چی هستن جز یک برژوا
پسر شجاع
|
Poland
می دونی چرا در دوره ایشون، ایران به طور بی سابقه ای تحریم شد؟!

چون دشمن فهمید با افرادی لاابالی و وطن فروش مواجه نیست و نمی تواند قرارداد ترکمنچای دیگری به ملت ایران تحمیل کند.

این شد که خشم خود را در قالب تحریم ها به نمایش گذاشت.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۰
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
مخاطبین محترم؛

حداقل این رو بردارید تا همه بافاصله نفهمن که خودتون خیلی ....
مجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۵
فقط هاشمی رفسنجانی
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره؟ ظاهرا شماه مهوس یه میوه کردیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰
۰
چرا تو این سایت انتقادی از لاریجانی نمیشه عقد اخوتی هاا
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲۳
هلو رجل سیاسی نیست، آیا واقعا هلو توانایی اداره کشور را در این زمان دارد؟

واقعا جای تعجب است که چگونه یک نیروی حزب اللهی هوشمند ممکن است به هلو رای بدهد
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
به راحتی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
پروفسور هلو به راحتی باید رد صلاحیت بشود،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۲
دشمن دانا بلندت میکند ،بر زمینت میزند نادان دوست
صراط تو دوست نادان رهبر و انقلابی
امید
|
Germany
|
۰۸:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱
این نهایت بی ادبی هستش ، کسانی که خودشونو مومن می دونن. جنابان صراط شما آیا مسلمانید .
اصلا این سایت صاحب داره یا نه ؟
فتنه فکری رو میشه از این سایت ها دید.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۲
جناب صراط با ادب باش
محمدصادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۰
سلام
صراط نويس محترم
اينها انسان هستند و داراي شخصيت اين چه عبارت زشتي است كه شما به كار مي بريد؟؟
اين اخلاق رسانه ايه كه با اين عبارات سخيف مسئولين كشور و كانديداها را تمسخر كنيد !!؟
واقعا براي رسانه اي كه داعيه دفاع از حق و ولايت داره جاي تأسف كه مثل برخي نشريات رنگي تيتر بزنه و بي ادبي كنه!!
اين ها مومن هستن و احترامشون واجبه
شما هم اگه همينطوري پيش بريد بايد بريد تره بار بزنيد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۱
صراط تو که تا چند وقت پیش داشتی واسه طرف خودتو ... میدادی حالا بهش میگی نوبر؟!!!!
قاطی داری ها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۰
تو قوانین نظراتتون نوشتید که نظراتی که حاوی توهین یا هتاکی باشه منتشر نمی کنید ولی جالبه که خودتون مطالبی رو میذارید که حاوی توهینه
ادبم خوب چیزیه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۰
از شما بعیده این طرز صحبت کردن.هلو و نوبر و ...
واقعا متاسفم
hامیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۰
بالای صفحه نوشتید با کسی عقد اخوت نبستید و پایین صفحه نوشتید مطالب حاوی توهین و ... رو منتشر نمیکنید!!!
شما عقد اخوت نبستید با خدا که نعوذ بالله نا آشنات نیستید، چرا حرمت مومن را نادیده می گیرید؟ چرا خودتون مستقیما توهین می کنید؟
rahim
|
United States of America
|
۰۹:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۰
با اين رقم تيتر زدنتان همه فهميدند كه شما با چه كسي عقد اخوت بسته ايد !!! (شيطان )
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲۶
پایداری مگه کلا چقدر هستن که بخوان چند دسته بشن
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
به اندازه ارزش انقلاب و ابهت انقلاب
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
با چی ادازه گیری کردید ؟
خواننده صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۳
منتظر عذرخواهي صراط هستيم. بار دوم
شهدعطش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۲
سلام. صراط عزیز چرا تلاش میکنی جلیلی رو مقابل اصولگرایی و انقلابی گری قرار میدی. واقا این کار خلاف عقله
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
حقتونه یه آدمی مثل روحانی بره مذاکرات تا هر چی داریم و نداریمو تقدیم اون ور آبیا کنه!!!بعدشم خوشحال از سیاست تنش زدایی سر مردمو شیره بماله!!!! خیلیا چشم دیدن جلیلی رو ندارن.فقط جبه پایداری!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۶
خاک بر سرتون با این تیترتون
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۰
واقعا متاسفم که چند سال بود فکر میکردم شما یک سایت ارزشی هستید ولی دقیقا مثل گروهک فرقان فقط خودتان را معیار وصراط حق میدانید وهیچ توجهی با اصول اخلاقی ندارید وبرای حمایت از آقای قالیباف دیگران را تخریب میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۰
خواستم بگم امان از دوستان بی شعور که دیدم دوست نیستید اما حتما بی شعور هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱۸
تیتر زیبا والبته خنده داری بود
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
حس زیبا بینیت منو کشته با فرهنگ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه هر چه ببیند میخندد.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
تیتر زیبا؟؟؟؟خوشحلی از مسخره کردن؟واقعا برات متاسفم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰
۰
خواستم چیزی بگم دیدم الحق به اندازه کافی گفته شده اگر گوش شنوایی باشه .؟؟؟؟ اما یک سئوال : شما وابسته به کدام طیف هستید که هیچ مرز اخلاقی وانسانی را رعایت نمی کنید؟
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۰
کاربران فهیم دست خوش. صراط گوشی دستته؟ یه کم قرآن بخونید.
جعفري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱
بايد از كار كردن اين مطلب در سايت عذخواهي بشه
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
بار اولشون نیس ،عذر خواهی هم تو کارشون نیس! قافیه رو حال کردین هاهاهاها
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰
۲
صراط ! خیلی بی ادبی .
از صراط مستقیم خارج شدی .
واقعا متاسفم.
حیف از اصولگرایان که سایتی اینچنینی طرفدارشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱
۲
خوشم میاد نظر منو که گفتم اینگونه مشی و مرام شما را مقام معظم رهبری قبول ندارد را انتشار ندادی البته از شما بعید نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چی؟ بازم خوشت میاد؟
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۳
اقای لنکرانی ادم خوبیه ولی شخصیت کاریزمایی نداره ولی اقای جلیلی قدرت جذب داره.
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
لا اقل بگو چرا منتشر نمی کنی؟

این رو که دیگه می تونی منتشر کنی تا کاربرا ببینن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
كارى به مواضع سياسى و اعتقادى تان ندارم ولى تيتر خوبى انتخاب نكرده ايد
خامنه ایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
نمیدونم جریان چیه
ادم اگه بخواد توهین هم بکنه اول بلید ببینه طرف مقابلش کیه
سعید جلیلی استحقاق ریاست جمهوری نداره! درست!
(که با لیاقت ترینه)
ادم خوبی که هست باید به احترام اینکه ادم خوب و زلالیه بهش احترام بذاری
احمدی نژاد و مشایی نیست که منحرف باشه و بهش توهین کنی!
یه خورده فهم و شعور لازمه به خدا!!
دلشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
سایت صراط با مخالفت با جبهه پایداری که امید حزب الله است وبه موقع برای حفظ نظام ومبارزه با جریان انحراف وفتنه به وجودآمد وچشم بیدارانقلاب با این جبهه است جرقه انحراف خود را ازانقلاب اسلامی زد وتا نابودی خود ودرنهایت فاصله گرفتن ازارزش های اصیل اسلامی به پیش خواهد رفت.جبهه پایداری برحق است ودرمقابل این جبهه احزابی هستند که یا بی بصیرتند ویا دنبال مسائل مادی ویا منحرف ویا ضد انقلاب ویا مرفهین بی دردی که در قالب اصول گرایی هستند.جناب صراط این ره که شما می روید به قبرستان است
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۰
صراط از رو نمی ری خجات بکش
ظریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
هلو یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت نمیکشید؟؟شعارتان ماباکسی عقد اخوت نبسته ایمه.بنظرم باشیطان عقد اخوت دارید
اصلح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
رای ما دکتر جلیلی

صراط جان تیتر بعدیت این باشه ...
بی ادبی رو هم بذار کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
پس شما هم سيب زميني گنديده هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
حق هم همین فیلتر شدن شماست
واقعا که ما رو خلع سلاح می کنید
دیگه چی داریم بگیم
چه جای طرفداری از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
ويل لكل همزه لمزه- به كدام صراط هستيد!
رونالدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱
معلومه لنکرانی وجلیلی رقیب جدی هستند که صراط حاضر شده پیه این رسوایی رو به تن بماله واین تیتر رو بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
,واقعا حيف نام صراط كه براي سايت خود انتخاب كرده ايد نمي دونم شما زير نظر كجا هستيد ولي اگر واقعا حزب اللهي هستيد اخلاق داشته باشيد و ادب را رعايت كنيد
محسن آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۲
لبیک امام خامنه ای
و زنده باد علامه مصباح فرمانده با وفای لشکر امام خامنه ای
و ما همه سرباز علامه هستیم
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲
متاسفانه هیچ کس به اصل قضیه توجه نکرده بود و همه بر سر اصطلاحی که البته نابجا بکار رفت بحث کردند، در هر صورت جناب لنکرانی بارها گفته اند که حضور 2 کاندیدای انقلابی برای جهت دهی گفتمان خوب است ولی این جریان با 1 پرچمدار وارد گود می شود و همچنین گفته اند من با آقای جلیلی رقابت نمی کنم.
به نظر شخصی من جناب جلیلی به جهت آشنایی بیشتر با مبانی علوم انسانی و جریان شناسی غرب اصلح است و البته جناب لنکرانی از لحاظ سابقه ی اجرایی . ولی من برای تکرار نشدن قضیه ای مثل برادر سابقمون احمدی نژاد ترجیح می دم آقای جلیلی کاندیدای این جبهه باشه ، که وجهه ی مردمی بهتری هم دارند.
هجران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
شما به بهانه درج خبر اخلاق رو کنار میذارین حالا کاری ندارم طرف اصولگراست یا اصلاح طلب،ولی روش جذب حداکثر بازدیدکننده ها از سایت این نیست.اونوقت تو درج نظرات میزنین صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد ، اموری که بعضا از خود شما سر میزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
صراط آشغالترین و مزخرفترین سایت خبریست.
خاک بر سرتون با این ادبتون.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۶
صراط بی نزاکتی نکرده حدیثی از مولایم شعیب بن صالح روایت کرده. در ضمن لنکرانی همین که خودشو در حد ریاست جمهوری دیده وکاندیدشده به 73 میلیون ایرانی و 2 میلیون مهمان افغانی وعراقی توهین کرده.
خواننده صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
منتظر عذرخواهی صراط هستیم. بار سوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
معلومه پول خوب به دهنتون مزه کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
خاک تو سرت با این ادبیاتت.
برا خود شخصیت قائل شو
مگه اینجا چاله میدونه؟
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
قرآن می‌گوید: و لاتنابزوا بالالقاب ، شما که ادعای اخلاق دارید چقدر راحت مومنین را هر گونه بخواهید صدا می‌زنید، آیا درست است به شما یا اصلا به بچه شما در مدرسه هر لقبی که موجب مضحکه دیگران شود بدهند؟ خوابید؟یا خود را به خواب زده‌اید؟
آیا این دو بزرگوار که هر دو از بهترین نخبگان این مرز و بوم هستند حق‌شان اینست که مورد طعنه و لقب شما واقع شوند؟ واقعا که بی اخلاقید
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
حالا که هر نظری رو انتشار میدین:
ای خااااااااااک بر سرتون با این ادبتون!
وقتی که نمیتونن منطقی باشن توهین میکنند...
قرقیسیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
بحث علکی نکنید.هرکس جلوی قدرتهای غربی وامریکا مقاومت کنه جاش توی قلب مردمه.که اقای جلیلی الان در صدر مقاومت هستن با این حساب تو قلب اکثر مردم ایران جادارن...ولی تازمانی که مثل بعضی ها منحرف نشه!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۰
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
رای خوزستان :امیر کبیر علی اکبر هاشمی رفسنجانی
این هلو و نوبر قیمتی ندارن
پینوکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
آقایون خانمها دعوا نکنید صراط از اول هم در نوشتن مطالب غیر واقعی و زرد رنگ اول بوده و چیز تازه ای نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
یه کم ادب و اخلاق و شعور بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۶
واقعا تیتر خنده داری بود
peyman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
تقصیر خودتون نیست تربیت ریشه تو خانواده داره ،شما می تونید سر پل صراط یقه والدینتونو بگیرین که بد تربیتتون کردن
بسیجی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۰
متاسفم براتون صراط
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۹
قالی به درد نمی خورد.
هلو به درد نمی خورد.
بهار به درد نمی خورد.
جلیل به درد نمی خورد.
بابا اکبر به درد می خورد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲
کامنت های من کوش!؟
هان!؟
هان!؟
هان!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
از آتش جهنم بترسید . این همه کامنت در مذمت کارتان آمده هنوز معذرت خواهی نمی کنید !
بدبختی این توهین هایتان یکی دوتا نیست و به یکی دو نفر هم نیست ! عادتتان شده فحاشی و مسخره کردن !
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۰
دلم میخواست دستم به عوامل این سایت ضدارزشی میرسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۰
شما خودتونو مثلا حزب اللهی می دونید اونوقت بقیه رو مسخره می کنید. وای به حالتون.
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
ادب و اخلاق هم خیلی خوبه!! با هرکی مخالف هستید چرا فحش میدید؟؟؟ راست میگید نقد منصفانه کنید !! از کاندیدای خودتون حرف بزنید ، بدگویی دیگران رو نکنید!!!
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۰
سلام
تخریب سایر نامزد های اصولگرا بی اخلاقی و تندروی و شاید نفوذی بودن شما را می رساند
من گزینه ام جلیلی است اما لنکرانی را هم بعد از ایشان اصلح می دانم و این لحنتخریب را که به امری عادی در سایت شما تبدیل شده را شایسته یک سایت مدعی اصولگرایی نمی دانم
آخر کار شما با این دروغ ها و تخریب ها ختم به خیر نخواهد بود حیف اصولگرا بر روی سایت شما
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۱
1پایداری همون دولته که نمایشی جدا شده
2اصلح و اینا هم که میگن باد هواست همش خالی بندیه
3لنکرانی رو فقط در حد یه آدم خوب قبول داشـــــــتم (تا قبل از اینکه خوشم باور کنه اصلح هستش و ...!!!) .الان در همون حد هم قبولش ندارم.شاید بشه یه بیمارستان رو بهش سپرد.همین
4 برای جلیلی واقعا به عنوان یه فرد انقلابی و کارآمد ارزش قائلم.اما نه در حد رئیس جمهور (ایشون یه کاتالیزور خوب میتونن باشن برای کاندیدای اصلح اصولگرایان)
م ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۰
اخه صراط ما که نفهمیدیم با انقلابی ، ضدانقلابی ،خزب بادی چی هستی؟!
بالاخره ی موضع مشخص بگیر!
هرچی باشه هرچی باشه این دو نفری که شما با بی ادبی ازشون یاد میکنی نیروی انقلابی اند، دکترجلیلی که با تمام توان جلوی غربی ها واستاده بخاطر انقلاب،دکتر لنکرانی هم که انقلابی ترین علما پشت سرشه.
موضع گیزی هات بوداره!!!!

بو میاد!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱
چه بوی تعفنی از این سایت به مشام میرسه.