۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

پايان مهلت اعتراض رد‌صلاحيت شدگان

معاون بازرسي هيئت مرکزي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با اعلام پايان مهلت اعتراض رد‌صلاحيت شدگان هيئت‌هاي اجرايي انتخابات شوراها،گفت: نتيجه نهايي تائيد صلاحيت‌شدگان 12 خردادماه اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۲۳۴۶
صراط:"منصور آرامي" نماينده مردم هرمزگان، بندر‌عباس، حاجي‌آباد، قشم،ابوموسي و خمير در مجلس با اعلام پايان مهلت تحویل شکایت رد صلاحیت شدگان به هیأت اجرایی انتخابات شوراها، گفت: بر اساس قانون، افراد رد صلاحیت شده چهار روز برای اعلام و تحویل شکایت خود به هیأت عالی استان‌ها و هیأت‌های اجرایی مهلت داشتند که اين مهلت روز گذشته به پايان رسيد.
 
وي در ادامه افزود: براين اساس اعتراض رد صلاحيت‌شدگان هيئت‌هاي اجرايي توسط هيئت‌هاي نظارت بر استان آغاز شده و در اين مدت، همزمان تائيد‌شدگان هيئت‌هاي اجرايي نيز صلاحيتشان توسط هيئت‌هاي نظارت استان و بخش‌ها شروع شده است.
 
بازرس هیئت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه، تصريح کرد: هیأت‌های اجرایی هم‌اکنون در حال بررسی صلاحیت افراد تأیید شده انتخابات شوراها شهر و روستا هستند که نتیجه نهایی آن ۲۸ اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.
 
آرامي ادامه داد: پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها توسط هیئت نظارت، کانديداها می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد شکایت خود را اعلام کنند و بعد از آن هیئت نظارت نتیجه نهایی بررسی صلاحیت را در روز 12 خرداد به فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد کرد تا آنها نتیجه را به داوطلبان اعلام كنند.
 
آرامي در خاتمه خاطر نشان کرد: بيش از 90 درصد داوطلبان انتخابات شوراها تائيد صلاحيت شده‌اند.