۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
قلعه نویی پس از پیروزی استقلال:

ژنرال: نیمه اصلی مانده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اصلی این دیدار برای تهران مانده و امیدوارم بتوانیم در آن بازی هم به پیروزی برسیم.
کد خبر : ۱۱۲۴۱۳
صراط:  امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل الشباب که چهارشنبه شب با پیروزی 4 بر 2 آبی پوشان در امارات همراه بود اظهار داشت: الشباب تیمی است که بازی های مقدماتی را با خوب پشت سرگذاشت و مسابقه آخرش را برد. خدا را شکر بچه ها 4 گل زدند اما نیمه اصلی مسابقه هنوز باقی مانده است و در تهران باید از الشباب پذیرایی کنیم.

سرمربی استقلال افزود: از طرفدارانمان در دبی تشکر می کنم. می دانستیم الشباب تیم حرفه‌ای است. آنها در نیمه اول موقعیت زیادی نداشتند اما با گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و پس از خدا شجاعت بچه ها عامل برد بود. تاکید می کنم که نیمه دوم در تهران است و آن مسابقه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی درباره حمایت و حضور هواداران ایرانی در این مسابقه گفت: دوباره از تماشاگرانمان تشکر می کنم. آنها واقعا نقش یار دوازدهم را به خوبی ایفا کردند. اگر بازی در روز تعطیل برگزار می شد، ورزشگاه پر از ایرانی بود. فقط گلایه ای دارم از زمین بازی که نسبت به بقیه زمین های امارات از کیفیت خوبی برخوردار نبود.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کرد استقلال در نیمه دوم  4 گل بزند گفت: ما در نیمه اول در دقیقه بدی گل خوردیم. چون وقتی تیمی در آن دقایق گل می خورد تمرکزش را به طور کامل از دست می دهد. بین دو نیمه به بچه ها گفتم مراقب باشید گل دوم را نخورید و اگر این اتفاق بیفتد می توانید به الشباب گل بزنید که همین اتفاق افتاد.

منبع: مهر