۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

آنها را راه نده، آقای سرمربی !

به راستی، چرا باید بازیکنانی که به یک باره و با دلایلی واهی، به یک ملت پشت می کنند، اجازه بازگشت پیدا کنند؟ آیا آنها دیگر شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند؟
کد خبر : ۱۱۲۴۲۱
صراط:  کارلوس کی روش نتوانسته به انتظارات هواداران فوتبال در قبال ماموریتی که در ایران داشته، پاسخ مناسبی دهد. تیم ملی ما کیفیت مطلوبی در بازی هایش ندارد. جایگاه ما در جدول گروه برای صعود به جام جهانی نیز چندان مطلوب نیست. او در آموزش فوتبال ما نیز گام موثری برنداشته و خلاصه، اوضاع چندان بر وفق مراد نیست؛ اما اتفاقی که در نشست مطبوعاتی اخیر وی روی داد، حایز یک نکته ساده اما بسیار مهم است.

او در میان نشست، به یک باره از سوال متعدد و تکراری اهالی رسانه درباره وضعیت بازیکنان خاصی (سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی) ناراحت شده و سالن را ترک می کند که الحق، کار درست و حرفه ای بوده است. او به درستی، در این زمینه بی توجه به سخنان افراد است و باید از او تقدیر کرد که در این راستا اقدام کرده و بر آن اصرار دارد. به راستی، چرا باید بازیکنانی که به یک باره و با دلایلی واهی، به یک ملت پشت می کنند، اجازه بازگشت پیدا کنند؟ آیا آنها دیگر شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند؟

اگرچه ایرادات فراوانی به کارلوس کی روش وجود دارد؛ اما او با این اقدام خود، به ما درس می دهد که بایستی به یک ملت و کشور وفادار بود و بدانیم که سرباز بودن یعنی چه. امروز نیز بر ماست که از این اقدام صحیح و آموزنده وی حمایت کنیم و بخواهیم این بازیکنان را هرگز به جمع سربازان یک ملت راه ندهد تا شاهد تکرار این رفتارها و اتفاقات در تیم ملی نباشیم.
منبع: مشرق