۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

پورغلامي: دلم پر از راز است

سرمربي اسبق ملوان با تاکيد بر حفظ حرمت‌ها مي‌گويد به او گفته شد اختياراتش به فرد ديگري منتقل شود و او چنين چيزي را نپذيرفته است.
کد خبر : ۱۱۲۸۷۳
صراط:   فرهاد پورغلامي درباره برکناري‌اش از ملوان در فصل گذشته، گفت: واقعيت اين است که من دوست ندارم خانواده ملوان را بر هم بريزم و حرمت‌ها را بشکنم. هفته‌ دهم بود که به من گفتند هيات مديره مي‌گويد خوب نتيجه‌ نگرفتي. اين در حالي بود که ما 13 امتياز کسب کرده بوديم. من بدون اين که تنشي ايجاد کنم و به خاطر مردم انزلي از اين تيم رفتم. مسائلي وجود داشت که مثل راز در دلم بود و آنها را نگاه داشته‌ام.

 او در ادامه افزود: اگر هيات مديره به کار من اعتقاد داشت، بايد مرا نگاه مي داشت. من کارم را بلد بودم. تيم ما زيبا بازي مي‌کرد و بعدها به خيلي از مسائل رسيدم و فهميدم چه اتفاقاتي افتاده بود.

سرمربي سابق ملوان در پاسخ به اين سوال که اگر امکان دارد کمي از مسائل را بازگو کند، اظهار کرد: ببينيد من استعفا ندادم. مي‌خواستند اختيارات مرا در مستطيل سبز بگيرند. آمدند و گفتند آقاي احمدزاده با اختيار تام مدر فني ملوان شود،‌ اما من زير بار نرفتم. من حيثت فوتبالي و ورزشي‌ام را نمي‌فروختم. به آنها هم گفتم که اگر بمانم چنين چيزي را قبول نمي‌کنم و اجازه دخالت در کارم را نمي دهم. به همين دليل آنها مرا کنار گذاشتند.

او در پاسخ به اين سوال که به عنوان پيشکسوت ملوان ارزيابي‌اش از نتايج اين فصل ملوان چه بوده است؟ بيان کرد: واقعيت اين است که ملوان نتايج خوبي نگرفت. بايد واقع بينانه به مسائل نگاه کنيم. من خودم برنامه داشتم که بعد از يک سال و پوشاندن نقاط ضعف، براي سهميه آسيايي بجنگيم. در اين فصل مشکلات مديريتي، فني و مالي در ملوان وجود داشت که مانع از نتيجه‌گيري شد. البته اعتقاد دارم هر کسي بايد سهم خودش را بپذيرد. خود من هنوز از ملوان طلب دارم. از سويي ديگر اعتقاد دارم با شعار چيزي حل نمي‌شود. متاسفانه اين يک شعار بود که عده‌اي پس از من دادند که ملوان مي‌رود تا آسيايي شود. همين حرف‌ها کار را سخت کرد.

پورغلامي درباره آخرين وضعيتش گفت: در حال حاضر در کلاس‌هاي مربيگري حرفه‌اي شرکت مي‌کنم و خودم دوست دارم خارج از گيلان کار کنم و توانايي‌هاي خودم را در آنجا بسنجم. البته از سوي ملوان هم پيشنهادي به من شده است.

منبع: ایسنا