۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دشمن در صدد ایجاد خلل در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان و رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا خللی در برگزاری انتخابات ایجاد کنند، ولی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه بزرگی رقم خواهند زد.
کد خبر : ۱۱۲۹۱۸

صراط: آیت‌الله هادی باریک‌بین در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر محمودآباد نمونه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان و رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا این حضور هوشیارانه و با بصیرت ملت را کم‌رنگ جلوه داده و یا خللی در برگزاری انتخابات ایجاد کنند.

وی افزود: قطع یقین به فضل الهی و با هوشیاری ملت ایران این بار نیز توطئه‌های آنان به سنگ خواهد خورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در تمام صحنه‌های این نظام اسلامی بیان کرد: ملت ایران بارها در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری تأثیرگذار داشته و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حماسه سیاسی بزرگی در تاریخ افتخارات این نظام برآمده از خون شهدا رقم خواهند زد.

باریک‌بین تصریح کرد: باید در زمانی که شورای نگهبان نامزدهای دارای صلاحیت را تأیید کرد، بتوانیم از بین آنها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: مردم کشور ما در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.

امام جمعه محمودآباد نمونه نیز در این گردهمایی عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب جریان‌های زیادی سعی در تغییر مسیر انقلاب اسلامی داشته‌اند اما ملت ایران همواره با بصیرت در برابر این جریان‌ها ایستاده و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام تقی روحانی افزود: امروز صدای اسلام بیش از هر صدایی در دنیا شنیده می‌شود و قطع یقین هر انسان آزاده‌ای می‌تواند این صدا را به وضوح شنیده و به سمت آن حرکت کند.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین نیز در این گردهمایی اظهار کرد: دشمنان سعی دارند بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کنند اما می‌بینیم که روحانیت در حال حاضر در کشور ما از جایگاه بالایی برخوردار است و مردم همواره پشتیبان روحانیت بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام علی زمانی خاطرنشان کرد: امروز روحانیون با حضور در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی خاری در چشم دشمنان نظام هستند.

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این گردهمایی گفت: باید با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر جواب قاطعی به دشمنان نظام بدهیم.

منبع: فارس