۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
گزارش تمرین تیم ملی

صحبت‌ کی‌روش در روز «ناز» ملی‌پوشان

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۲۹۳۰
صراط:   تمرین امروز تیم ملی از ساعت 17 در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

در این تمرین، مانند گذشته مهرداد پولادی به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرین گروهی، سایر بازیکنان را همراهی کند و محمد غلامی که چند جلسه‌ای به خاطر مصدومیت در تمرین‌های گروهی غایب بود به جمع سایر بازیکنان اضافه شد.

* قبل از آغاز رسمی تمرین بازیکنانی که زودتر وارد میدان شده‌ بودند چند دقیقه‌ای تنیس فوتبال بازی کردند و پس از آن زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی چند دقیقه‌ای به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند. 

* در ادامه تمرین بازیکنان تیم ملی که لباس‌های زرد و قرمز به تن داشتند به دو گروه تقسیم شدند و یک گروه زیر نظر سیموئز، منصوریان و نمازی تنیس فوتبال بازی کردند و گروه دیگر را مارکار آقاجانیان، گاسپار و کی‌روش زیر نظر داشتند. 

* در طرف دیگر زمین شش دروازه کوچک و موانع مخصوص وجود داشت که برای بخش‌های بعدی تمرینی تیم ملی بود.

*‌همچون تمرین‌های قبل، از کار امروز ملی‌پوشان نیز فیلمبرداری شد. 

*‌ مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی به همراه مهدی خراطی با 15 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شدند. سرپرست تیم ملی پس از حضورش چند دقیقه‌ای با کی‌روش به گفت‌وگو پرداخت.

* از نکات جالب تمرین امروز «ناز» بازیکنان تیم ملی برای خبرنگاران بود در شرایطی که در تمرین‌های تیم ملی قبل از آغاز هر جلسه دو یا سه نفر مصاحبه می‌کنند اما امروز به غیر از حامد لک بیشتر بازیکنان از انجام گفت‌وگو خودداری کردند.

این در حالی بود که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از آنها درخواست می‌کرد برای مصاحبه نزد خبرنگاران بیایند اما بازیکنان قبول نمی‌کردند. دلیل این نوع رفتار بازیکنان برای خبرنگاران مبهم است و این حرکت بازیکنان ناراحتی خبرنگاران را به همراه داشت. 

* فوتبال تحت فشار و حفظ توپ و استارت‌های کوتاه بخش دیگری از تمرینات تیم ملی را تشکیل می‌داد.

* خبرنگاران پس از 30 دقیقه با نظر کی‌روش به بیرون هدایت شدند و تیم ملی پشت درهای بسته تمرین خود را ادامه داد.