۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

توصیه های ایت الله علوی به جلیلی

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر کسی که توفیق خدمت به مردم نصیب وی شد باید اصل خدمت به مردم را در همه بخش‌ها رعایت کند.
کد خبر : ۱۱۳۴۱۷

صراط:آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ضرورت اهتمام مسئولان به جلب رضایت مردم و ارائه خدمت به آنان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رضای خداوند در جلب رضایت مردم است و اگر مردم رضایت داشته باشند رضایت خداوند متعال نیز جلب شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) تصریح کرد: ایشان می‌فرماید به گونه‌ای در میان مردم زیست داشته باشید تا زمانی که از دنیا رفتید، آنها برای شما طلب آمرزش کنند.

این مرجع تقلید چگونگی خدمت به مردم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از اصحاب امام صادق برای منصبی انتخاب شد و خدمت امام رسید تا از ایشان راهنمایی بگیرد و امام فرمودند که این خبر هم مرا خوشحال و هم ناراحت کرد.

وی گفت: امام عنوان کردند که خرسندی ایشان این است کسی بر این منصب می‌نشیند که می‌توان گرفتاری‌های دوستان ما و شیعیان ما را حل می‌کند ولی از این بیم دارم که در این منصب خودت را گم کرده و مستحق را نادیده بگیری.

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: امام راحل هم می گفتند از خدا خواسته‌اند همیشه حالت قبل از رسیدن به مقام را تا آخر عمر برای ایشان حفظ کند.

وی تصریح کرد: هر کسی که توفیق خدمت به مردم نصیب وی شد باید اصل خدمت به مردم را در همه بخش‌ها رعایت کند.

این مرجع تقلید با تقدیر از مواضع جلیلی بیان کرد: امیدواریم در پرونده هسته‌ای، به موفقیت دست یافته و از شیطنت‌ها در امان باشید.

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار اظهار کرد: اگر در مسئله هسته‌ای ما شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم مدیون استعداد نیروهای جوان با تکیه بر انگیزه دینی بوده است و امیدواریم که با دعای خیر بزرگان و مراجع بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم