۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

موج دیدگاه ضدرهبری در راديوفردا

راديوفردا مدعيست محلي براي شنيدن همه ي عقايد است ! با اين حال گوش دادن به اين راديو نشان مي دهد محلي براي شنيدن همه ي عقايد هست ، ولي همه ي عقايد ضد رهبري !
کد خبر : ۱۱۳۶۵۳
صراط: حجم پيام ها و حملات راديوفردا عليه رهبري كه در قالب ديدگاه هاي مخاطبين در حال انجام شدن است آنقدر بالا رفته كه هر شنونده اي سفارشي بودن و جعلي بودن اين فرايند را متوجه مي شود .
اگر چه لازم به تكرار نيست كه بسياري از پيام هاي پخش شده از راديوفردا كه به عنوان نظرات مردمي هستند ، جعلي و ساختگي هستند و قبلا هم اين موضوع به اثبات رسيده است ، وليكن علاوه بر گجاف هاي تكنيكي و موردي در برخي از اين پيام ها كه ساختگي بودن و سفارشي بودن آن ها را ثابت مي كند ،‌ هم اكنون راديوفردا با روندي كه در پيش گرفته است بيش از پيش اين مسئله را هويدا كرده .
اين روز ها از راديوفردا بيشتر پيام هايي كه در قسمت نظرات مخاطبين پخش مي شود عليه رهبري است و به طرز عجيبي عمده ي اين پيام هاي ضبط شده حمله و اتهام عليه رهبري است . جالب آنكه سناريوي خبري و گزارش هاي راديوفردا هم طي ماه هاي اخير كه منتهي به انتخابات است كاملا متوجه رهبري و تخريب ايشان است ! و اين هماهنگي نظرات و جهت گيري راديوفردا كاملا اتفاقي ؟!
جالب آنكه اين راديوي دروغ گو و حقه باز بعد از پخش اين نظرات جعلي و ساختگي مي گويد :‌ "نظرات و ديدگاه هاي شما بخش جدا نشدني راديوفرداست " !
و جالب تر آنكه در يك ادعاي ديگر مضحك خود مي گويد : "‌راديوفردا محلي براي شنيدن همه ي عقايد " ! كه بهتر است اين را يك طنز و يك شوخي با مخاطبين اندكش تلقي كرد و البته بايد اينگونه گفت : راديوفردا محلي براي شنيدن "همه ي ديدگاه ها"...ي ضد رهبري !
هر چند از هر ۲۰ يا ۳۰ پيام عليه رهبري ،‌براي اثبات اينكه اين پيام ها را واقعا مردم مي فرستند (!) يك پيام هم در حمايت از رهبري پخش مي كند كه البته آن هم بعضا با دقت بيشتر و و ظريف تر نشان مي دهد كه جنبه هاي تخريبي نهفته در ادبيات و محتواي پيام مذكور عليه رهبري بيشتر است تا حمايت !