۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

روحانی حقوقدان در کنار چند سرهنگ

سایت رسمی حسن روحانی، عکس ناخدايكم محمد حسين ملک‌زادگان فرمانده سابق نیروی دریایی که مدت هاست از او خبری نیست، به همراه چند شخصیت از جمله هاشمی رفسنجانی و روحانی منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۱۳۹۶۱
صراط: سایت شخصی حسن روحانی عکسی جالب متعلق به دهه 60 از حجت الاسلام روحانی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، سایت رسمی این نامزد اصلاح طلب ریاست جمهوری یازدهم، عکس ناخدايكم محمد حسين ملک‌زادگان فرمانده سابق نیروی دریایی به همراه چند شخصیت از جمله آیت اله هاشمی رفسنجانی ، حسن روحانی و شهید صیاد شیرازی منتشر کرده است.

ناخدا یکم محمدحسین ملک‌زادگان از تاریخ ششم تیرماه ۱۳۶۴ تا هشتم آبان ۱۳۶۸ به مدت چهار سال به عنوان فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی فعالیت می کرد. او پس از طی تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل به خارج از کشور اعزام شد و در رشته مهندسی آرشیتکت دریایی تحصیل کرد. بعد از آن به دانشگاه آکادمیک نیروی دریایی ایتالیا رفت و در آنجا ادامه تحصیل داد و دوره ضد زیر دریایی را نیز در انگلستان گذراند. وی برای گذراندن دوره کنترل فرماندهی دریایی به پاکستان اعزام شد. وی هم اکنون مشاور مقام معظم رهبری در امور دریایی است . ملک زادگان همکاری های ویژه ای را با دولت در حوزه بندر جاسک و مناطق آزاد در دستور کار دارد .
عکس جالب در سایت حسن روحانی

عکس جالب در سایت حسن روحانی

مقام معظم رهبری 9 آبان 68 در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش، درباره او تصریح کردند:  "در این‌جا چند نکته را یادآوری میکنم؛ نکته‌‌ی اول این است که اگر ما برادر عزیزمان تیمسار شمخانی را به فرماندهی نیروی دریایی منصوب کردیم، به معنای بی‌محبتی یا نارضایتی از برادر زحمتکشِ خدوممان - تیمسار ملک زادگان - نبوده و نیست. ایشان، در دوران فرماندهی نیروی دریایی، فرمانده‌ برجسته و ممتازی بودند و از همه‌ی فرماندهان پیش از خودشان، بهتر و صادقانه‌تر و مؤمنانه‌تر جهاد کردند و برای نیروی دریایی منشأ برکات زیادی بودند. ایشان، یکی از افسران و امرای لایقِ خوشنامِ ارتش جمهوری اسلامی بوده و هستند و ان‌شاءاللَّه همواره خواهند بود. آقای ملک زادگان را از دفتر خودم به نیروی دریایی فرستاده بودم. ایشان، عضو گروه کار نظامی ما بودند که در اوایل دوران ریاست جمهوری، مورد مشورت من قرار می‌گرفتند. امروز هم بعد از چند سال خدمت صادقانه در نیروی دریایی، مجدداً ایشان را به جمع مشاوران خود برمی‌گردانیم."