۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

«آقای الف» ۴۰ میلیونی شد

مدیر پخش فیلم سینمایی «آقای الف» از فروش ۴۰ میلیون تومانی خبر داد و گفت: نمایش اولین فیلم سه بعدی در ایران تا چند روز آینده نهایی می‌شود.
کد خبر : ۱۱۴۲۸۴

صراط: میثم مزلقانی گفت: فیلم سینمایی «آقای الف» موفق شد تا روز گذشته به فروش 40 میلیون تومانی در سینماهای تهران برسد.

مدیر پخش «آقای الف» افزود: پس از ورود تجهیزات نمایش فیلم سه بعدی به کشور و مجهز شدن پردیس سینمایی ملت، از روز پنج شنبه نیز این فیلم در پردیس زندگی به نمایش درآمد.

وی اضافه کرد: آخرین سینمای تهران برای پخش فیلم سینمایی «آقای الف» یکی از سینماهای «ماندانا»، «موزه سینما» و یا «سمرقند» خواهد بود که پس از نصب تجهیزات نمایش داده می‌شود.

مزلقانی از اکران فیلم سینمایی «آقای الف» در سینما خرمشهر مشهد پس از نصب پرده نمایش در چند روز آینده خبر داد و گفت: پس از نهایی شدن سینماهای اکران کننده این فیلم، فروش اولین فیلم سه بعدی در ایران افزیش چشمگیری خواهد یافت.

«آقای الف» درباره فردی به اسم آقای ادیب برای روزنامه ها مقاله می نویسد. در یکی از روزنامه ها در مورد وی مباحثی مطرح شده و او را آقای الف می نامند و از این به بعد به این نام مشهور می شود.

پوریا پورسرخ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سه بعدی «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی ایران است که با تکنولوژی روز ایران تولید و فیلمنامه نیز براساس فیلم سه بعدی طراحی شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: فیلم آقای الف صراط