۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
الله‌کرم در جمع حامیان جلیلی در مشهد:

تفاوت جلیلی بااحمدی‌نژادچیست؟

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه تفاوت جلیلی با احمدی‌نژاد تفاوت فرهنگی است، گفت: جلیلی دارای فرهنگ قرآنی بوده و هیچگاه به فرهنگ لیبرالی دچار نمی‌شود.
کد خبر : ۱۱۴۳۳۸

صراط: حسین الله‌کرم در جمع هواداران جلیلی در محل حسینیه نصرت این شهر ضمن اشاره به مرحله نخست مناظره هشت کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: احساس می‌شود نامزدهای ریاست جمهوری در نخستین مرحله مناظره خود به نوعی به دنبال سیاه‌نمایی بوده‌اند.

وی افزود: در جمع هشت نامزد جلیلی نسبت به سایر نامزدها کمتر به سیاه‌نمایی پرداخت و این قابل قدردانی است.

الله‌کرم با بیان اینکه سعید جلیلی می‌تواند احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: سعید جلیلی در صورتی که رئیس‌جمهور شود به طور یقین گفتمان انقلاب اسلامی را احیا می‌کند؛ احمدی‌نژاد در سال 88 نیز این گفتمان را احیا کرد اما پس از مدتی به استحاله رفت.

وی تصریح کرد: جلیلی از محبوبیت و مشروعیت بالایی برخوردار بوده و اگر انتخابات در روند طبیعی خود برگزار شود به طور حتم می‌تواند با فاصله بسیار نسبت به سایر رقبای خود پیشی بگیرد.

الله‌کرم با اذعان این مطلب که جلیلی با جریان انحرافی و دولت کاری ندارد، گفت: در سال‌های اخیر شاهد برخی حوادث چون ورود و بروز جریان انحرافی و عبارت‌هایی چون مشایی یعنی من و من یعنی مشایی از سوی احمدی‌نژاد بودیم و به صراحت می‌توان اعلام کرد که هیچ ارتباطی میان جلیلی و احمدی‌نژاد وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در میان 8 نامزد ریاست جمهوری به غیر از جلیلی دیگر کاندیداها خواستار سازش با استکبار هستند، گفت: هفت نامزد دیگر خواستار سازش با استکبار و افزایش مالیات برای رشد درآمدهای دولتی در مسیر رفع مشکلات اقتصادی هستند و این مسئله قابل پذیرش نیست.

الله‌کرم تصریح کرد: اقشار ضعیف جامعه به شدت طرفدار جلیلی هستند و زمانی نیز همین اقشار که ما خود نیز در زمره آنها هستیم طرفدار احمدی‌نژاد بودیم؛ ولی هم اکنون به خاطر عملکرد سال‌های اخیر احمدی‌نژاد و همنشینی وی با مشایی حاضر به دفاع از احمدی‌نژاد نیستیم.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله یادآور شد: عدالت احمدی‌نژاد تحت تأثیر عدالت لیبرالی و مدل چاوز بوده و این مدل در نظام اسلامی کارآمد نیست.

به گفته الله‌کرم تفاوت جلیلی با احمدی‌نژاد تفاوتی فرهنگی است و جلیلی چون دارای فرهنگ قرآنی است هیچگاه دچار فرهنگ لیبرالی نمی‌شود.

منبع: فارس