۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰

آقاتهرانی:جلیلی ازمیان 21نفرانتخاب شد

دبیر کل جبهه پایداری گفت: بیگانگان حتی اسم ولایت فقیه را هم در دنیا مطرح نمی کنند که مبادا کسی بشناسد و یا علاقه مند به نظام اسلامی و ولایت فقیه شود.
کد خبر : ۱۱۴۵۹۱
صراط:حجت الاسلام مجتبی آقاتهرانی اظهارکرد: وسیله و معیار سنجش همه چیز با ولایت فقیه است.
دبیرکل جبهه پایداری با یاد آوری نکات انتخابات سال 88 افزود: فتنه هایی که بر ما گذشته است هیچ کدام به یکدیگر شباهتی نداشته اند. مثلا فتنه 78 با فتنه  88 خیلی تفاوت داشت. باید توجه داشت که مسیر و جاده ی اصلی اتوبان ولایت فقیه است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا کلید انتخابات را در اول نوروز زدند و فرمودند که دنبال اصلح بروید. ایشان 4 بار نام اصلح را بردند  و یک بار معنای آن را توضیح دادند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شورای نگهبان کف کار را دیده و مشاهده سقف کار با مردم است و اینکه من و شما باید به دنبال اصلح برویم. یا باید خودمان تحقیق کنیم و یا از کسی بپرسیم که معتمد باشد و در انتخاب فرد اصلح به ما کمک کند.

جلیلی از میان 21 نفر انتخاب شد
دبیرکل جبهه پایداری در ادامه به بیان اقدامات این جبهه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: برای این انتخابات ماه‌ها قبل فکر کردیم که چه کسانی برای ریاست جمهوری می‌آیند و چه کسانی صلاحیت دارند شورای مرکزی 21 نفر را معرفی کرد و ما از آن‌ها برای شرکت در جلسات دعوت کردیم.
وی افزود: ما  21 نفر را با معیار‌های مختلف سنجیدیم و حدود پنج نفر را به عنوان صالح دیدیم و از بین  آن پنج نفر جلیلی را به عنوان فرد اصلح معرفی کردیم.
منبع: تسنیم