۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

ویسی:از ابتدا چوب لای چرخمان می‌گذارند

عبدالله ویسی مدعی است که از همین ابتدای کار عده‌ای هستند که قصد دارند شرایط را برای این تیم مشکل کنند.
کد خبر : ۱۱۴۸۲۵

صراط:   سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان اظهارکرد: از پنج باشگاه پیشنهاد مربیگری دریافت کرده بودم ولی با این وجود به اهواز آمدم؛ به دلیل این‌که وظیفه‌ام بود که به تیم استانم خدمت کنم.

وی اضافه‌کرد: همان کسانی که روز اول آغوش‌شان را برای حضورم در اهواز باز می‌کردند، اکنون می‌خواهند به تیم ضربه بزنند اما من از مردم باهوش خوزستان می‌خواهم که گول حرف‌های آن‌ها را نخورند و نگذارند کسانی که از همین ابتدا می‌خواهند چوب لای چرخ تیم ما بگذارند، در تیم ما اختلاف ایجاد کنند.

ویسی افزود: نمی‌دانم چرا هر بازیکنی را که می‌خواهیم جذب کنیم، چند تیم به دنبال او می‌آیند. همین دیشب به صورت پنهانی یک بازیکن را از شهرستان آوردیم و با او قرارداد بستیم ولی یک مرتبه امروز سه تیم به دنبالش آمدند و واقعا نمی‌دانم چه کسی به این باشگاه‌ها خبر داده است.

وی با اشاره به این‌که به دنبال بازیکنان خوزستانی لیگ برتر هستم، عنوان‌کرد: قصد دارم بازیکنان خوزستانی و آن‌هایی که سابقه حضور در خوزستان را دارند، به اهواز بیاورم تا بتوانیم از تجربه لیگ برتری آن‌ها در کنار جوانان تیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌خوزستان یادآورشد: از روز اول هدف ما بستن یک تیم خوب بود تا بتوانیم هواداران‌مان را به ورزشگاه بکشانیم.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم