۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

مورينيو: مشکلم در رئال رونالدو بود!

ژوزه مورينيو اعلام کرد در زمان پيوستن به رئال مادريد تنها مشکلش رونالدو بود.
کد خبر : ۱۱۴۸۳۴
صراط:   رونالدو در سال 2009، با قراردادي به ارزش حدود 90 ميليون يورو از منچستريونايتد انگليس به رئال مادريد پيوست و تحت هدايت مورينيو به موفقيت ها گلزني هاي خود براي رئال ادامه داد. مورينيو اوايل اين هفته رئال را به مقصد چلسي در انگليس ترک کرد.

مورينيو در مصاحبه با شبکه تلويزيوني اسپانيا درباره روابط خود با رونالدو گفت رونالدو انتقاد پذير نبود.

اين سرمربي پرتغال گفت:« من فقط با او يک مشکل داشتم که بسيار ساده اما بسيار مهم بود . زماني که سرمربي از بازيکني از نقطه نظر تاکتيکي انتقاد مي کند او بايد آن را بپذيرد و در جهت بهبود گام بردارد.»

مورينيو گفت:« در آن زمان او اين کار را به خوبي انجام نمي داد زيرا شايد او فکر مي کرد همه چيز را مي داند و مربي نمي تواند به او کمک کند تا عملکردش را بهبود بخشد. کريستيانو سه فصل خارق العاده را با من پشت سر گذاشت. نمي دانم آن دوران بهترين دوران حرفه اي او بود يا نه زيرا او در منچستر يونايتد نيز فصل هاي موفقي داشت.»

مورينيو گفت:« فکر مي کنم از نظر تاکتيکي ما شرايطي فوق العاده براي او فراهم کرديم که او از طريق آن مي توانست همه استعدادهاي بالقوه را به بالفعل تبديل و بسيار گلزني کند.»
 ناکامي رئال در فتح جامي معتبر در فصل گذشته و گزارش هايي درباره بروز اختلافات در رختکن اين تيم اين گمانه زني ها را شدت بخشيد که رونالدو ممکن است در پي ترک سانتياگو برنابئو باشد. اين در حالي است که رونالدو تا ماه ژوئن 2015 با رئال قرارداد دارد.

منبع: ورزش سه