۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
اکران زودتر از موعد "قلاده‌های طلا 2" ...!

از بمب‌گذاری در هواپیمای"خاتمی" تا چاقوکشی برای "قالی‌باف"!

عده ای این اقدام را عملی از پیش طراحی شده و هماهنگ جلوه داده و به زعم خویش متحجرین و افراطیون انقلابی‌نما را متهم دانستند و برخی دیگر نیز فتنه‌گران را مقصر اصلی این رویداد معرفی کردند و انگشت اتهام خویش را به سمت و سوی ضد انقلاب و معاندین نظام نشانه رفتند!
کد خبر : ۱۱۵۱۲۰
"سرویس سیاسی صراط" - «حمله به قالی باف با چاقو» عنوان تیتری بود که در اکثر سایت های خبری/تحلیلی و خبرگزاری های مجازی نقش بسته بود.
ماجرا از این قرار بود که در جریان سفر تبلیغاتی محمد باقر قالی‌باف به شهرستان یاسوج، یکی از استقبال کنندگان در فرودگاه این شهر، با چاقو محافظ شهردار تهران را مضروب نمود.

در این میان اما علت اصلی این حادثه تنها، مشاجره لفظی میان حاضران و استقبال کنندگان با محافظان و اطرافیان شهردار تهران بوده که نهایتاً به درگیری فیزیکی این دو گروه منتج شده است که خوشبختانه طی این جریان به جناب «مرد عمل» آسیبی وارد نیامد و بحمدالله فرجام کار ختم بخیر شد.

اما در سوی دیگر، رخداد این حادثه بعنوان مستمسکی در راستای اغراض سیاسی مورد سوء استفاده واقع شد و تحلیل و تفسیرهایی گوناگونی از ماوقع آن صورت پذیرفت.
در همین راستا عده ای این اقدام را عملی از پیش طراحی شده و هماهنگ جلوه داده و به زعم خویش متحجرین و افراطیون انقلابی‌نما را متهم دانستند!



اما برخی دیگر نیز فتنه‌گران را مقصر اصلی این رویداد معرفی کردند و انگشت اتهام خویش را به سمت و سوی ضد انقلاب و معاندین نظام نشانه رفتند!

 

چنین سناریوسازی‌های یادآور ماجرای مشهور بمب‌گذاری در طیاره‌ی حامل سید خندان اصلاح‌طلبان و پروژه شهیدسازی از رئیس بنیاد باران است که در فیلم سینمایی و پر فروش "قلاده‌های طلا" نیز به شکلی مبسوط بدان پرداخته شده بود.

همگان بیاد دارد که در گرمآگرم رقابت های انتخاباتی خرداد 88 و در جریان یکی از سفرهای انتخاباتی سید محمد خاتمی به منظور تبلیغ و جلب آرای مردمی برای شخص میرحسین موسوی، بمبی جاسازی شده در هواپیمای وی کشف و خنثی سازی شد.

بعدها آشکار گردید که هدف بمب گذاران از کارگذاری چنین بمبی، التهاب آفرینی و متشنج کردن فضای سیاسی/انتخاباتی کشور بوده است و ایشان سعی داشتند تا با متهم نمودن حاکمیت و هزینه سازی برای نظام، پس از انفجار هواپیمای حامل خاتمی، اهداف شوم مدنظر خویش را به پیش ببرند!

در این میان اما رپرتاژ گسترده رسانه ای و خبری از این جریان چاقوکشی در فرودگاه یاسوج، شائبه ها و شبهات بسیاری را پیرامون اصل شکل گیری این حادثه را در افکار عمومی ایجاد نموده است.

نخست آنکه شهردار تهران در چه سطح از محبوبیت و اهمیت قرار دارند که مخالفان ایشان بخواهند به روش حذف فیزیکی رقیب به ظاهر سرسخت و جهادی خود را از میان بردارند؟!

نکته دوم آنکه با توجه به روحیه سازگار و سازش‌کار جناب قالی‌باف در مواجه با طیف های گوناگون و سلایق مختلف سیاسی اعم از افراط‌گرایان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، دیگر نیازی به ترور و حذف شخصیت نخواهد بود و با مفاهمه، مصالحه و البته معامله می توان تمامی کدورت ها مرتفع نمود!

در چنین شرایطی انتظار آن می رود که بدور از مظلوم نمایی، بزرگنمایی و ملتهب نشان دادن جو سیاسی کشور، مردم فهیم را در انتخاب اصلح، آزاد گذارده و مهندسی و دستبرد در افکار و آرای عموم ملت را جایز ندانیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۲۲
----- حیفه کشته بشه
ولی ---- نه
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
از شما مي خواهم كه نام اين كانديداي مورد احترام ملت بزرگ ايران و همه بسيجي ها را با احترام ثبت كنيد كه نشانه شخصيت خود شماست. ((قاليباف))
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۵۹
۳
مگه ضارب رو نگرفتن ؟
اگه فرار کرده که سناریو بوده اگه نه که دزد حاضر، بزم حاضر!!!!!!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم...
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
انگار تا حالا مسيرت به ياسوج نخورده!!!
aha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۲۲
۳
هر که هست از --- بیرون نیست
محمدصادق
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا یاسوج نرفتی داداش؟؟!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۳۵
۲۳
سلام. درک می کنم در چه وضعیتی هستید. به شدت به دنبال کسی هستید که بوی خوش 4 سال اول احمدی نژاد را بدهد و سرخوردگی این سال های اخیر از کارهای احمدی نژاد را درمان کند. اماااااااا اقایان. تو رو به خدا از چاله ما را به چاه با ایجاد موج تبلیغاتی برای کسی که گمنام و مجهول السابقه است نیندازید. این کشور با وجود تحریم های شدیدی که داریم و در آینده مهلک تر از آن را خواهیم داشت نیازمند فردی به شدت کاردان و اجرایی است تا با مهارت بتوووونه ما رو از این دره ها عبور داده و سربلند کنه گفتمان انقلاب اسلامی رو. نه کسی که ظرف 2 سال ------- به --------- می رسه. باید به کسی که آزموده عرصه های مختلف است اعتماد کنیم حتی اگر نمره بدی داره و این صد در صد بهتر از یک فرد نیازموده و ویترین سازی شده از اون هست. مواردی که در این مقاله گفتید بازهم بازی با کلمات بود. اقای قالیباف سرتیپ تمام هستند و شما احتمالا نمی دانید که کسی با این درجه باید چه میزان خلاقیت و کاردانی از خودش نشون داده باشه تا لایق دریافت این درجه بشه. ایشون هر جا رفت تحول سیستمی ایجاد کرد. اگر ما به دنبال کسی می گردیم تا ظرفیت ها را آزاد کنه و فرصت ها و تهدیدات رو استفاده کنه این ها همه یعنی تحول سیستمی. اقای ---- کدام تحول سیستمی رو ایجاد نموده اند. سیاست خارجی ایران ایا عملکرد خوبی داشته است در این 6 سال اخیر؟ ایا میزان مقبولیت و محبوبیت ایران در بین مسلمانان بالا رفته است یا کم شده است؟ ایا توانستیم بعد از 7 سال مذاکرات به نقطه و اصول مشترکی برسیم و یا باز دستاوردهای فنی هسته ای رو که باعث شد ایران برگ برنده داشته باشه در مذاکرات به نفع اقای --- ثبت می کنیم و به نام ایشون می زنیم؟ تنها اقدام صورت گرفته شاید وقت خریدن از غرب بود برای فرصت دادن به پیشرفت های فنی هسته ای. البته کدام وقت؟ غرب و آمریکا ارزش پول ما را نابود کردند. پس ما نتوانستیم وقت خریدن بدون ضرر را هم انجام دهیم. وظیفه هماهنگ کننده نهادهای امنیتی کشور در حوزه امنیت اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی، بین المللی ایران به درستی انجام شده است؟ مسئول مفقود شدن ناگهانی مرغ و یا کنجاله مرغ و یا مقابله با آن به عنوان یک پدیده تاثیر گذار بر امنیت روانی مردم در حوزه اقتصاد کیست؟ آیا درمان دائمی انجام شد؟ کدام عملکرد مشخص از ایشان وجود دارد که شما می توانید آنرا مقاله کنید و بگذارید تا حداقل در یک حوزه ایشان را بتوان تحلیل کرد. با لفاظی و برچسب تکنوکرات زدن و انحراف از گفتمانی که به نام خود زده اید و آن را گفتمان انقلاب می خوانید کار ایران درست نمی شود. همان حرف های سخنگوی ----- که لو رفته است را تکرار می کنم. به کدام حجت می توانید کفایت اجرایی و توانمندی مدیریتی اقای ---- را برای مردم تضمین کنید. باز دوباره وسطش پرچم بلند می کنید که با کسی عهد اقوت نبسته اید؟ من به شخصه حلال نمی کنم کسانی را که با ساده اندیشی خودشان برای به قدرت رسیدن یک فرد مجهول السابقه تلاش می کنند اگر آن فرد به ریاست برسد و نتواند کشور ایران که با خون هزاران نفر به این جا رسیده است را به پیش ببرد و رنج و زحمتی مضاعف از آنچه که هست بر مردم تحمیل شود. همه شما در پیروزی یا شکست آقای --- شریک هستید. پس حواستان باشد که چی می کنید. چون من به شخصه روز قیامت از حق خودم نمی گذرم. یا علی
اگر چه مطمئنم که نظرم منتشر نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی فکر میکنی اینهمه رو می خونیم
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه نوشتی!!!!!
قالیباف شناخته شده هست و رأی بالایی داره چشماتو باز کن
طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
در جمله آخر گفتی که «مطمئنم نظرم منتشر نمی شود»،در حالی که می بینی منتشر شد.پس خیلی روی نظرات خودت حساب نکن وبدون باید بیشتر تحقیق و پرس وجو کنی وتعصب بیجابه فردی نداشته باشی.در این طوماری هم که نوشتی ،خودت برچسب مجهول السابقه بودن وگمنام بودن رو به دکتر جلیلی زدی وبعدمی نویسی با لفاظی و برچسب تکنوکرات زدن و انحراف کار ایران درست نمی شود.البته که اگر دکتر جلیلی هم مانند بسیاری دیگر از مسئولان می بودکه اندک خدمات خود را بارها وبارها به رخ مردم می کشند و منت آن را بر سر مردم می گذارند،هیچ گاه برچسب گمنامی به وی زده نمی شد. زیرا که او خود را مدیون انقلاب ونظام و مردم می داند وکارها وخدمات خود را هم در واقع ادای دینی به مردم می داند نه وسیله ای برای کسب رای مردم.شاید بتوان گفت برچسب تکنوکرات به قالیباف و گمنامی به جلیلی ،کاملا برازنده و در خور شان و شخصیت آنها هم باشدو البته هر دو آنها به این برچسب ها افتخار می کنند.هم قالیباف با عملکرد خود در شهرداری و بعضا با صحبت های خود اثبات کرده که به تکنوکرات بودن خود افتخار می کند.هم دکتر جلیلی با عملکرد درخشان وانقلابی ،در عین حال بدون حاشیه و تبلیغ برای خود در سمت های مختلف وزارت خارجه و در نهایت پرونده هسته ای ،ثابت نموده که به گمنامی و خدمت صادقانه بدون قصدکسب شهرت و ثروت و قدرت افتخار میکند.برای شناخت دکتر جلیلی خوب است تحقیقات بیشتری انجام دهی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشه یکی خلاصه اینو برامون بنویسه. ممنون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ برکدخدا...کدخدا هیچ غلطی نمی تواند بکند...ههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۲۴
۱۸
همه برای محبوبیت فیلم بازی میکنند

مثلا این یارو چه مخالفتی با قالیباف داشته که باید بهش چاقو بزنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۴۱
۱۸
همیشه این افراطیون و کوتاه فکران متحجر بوده اند که برای مردم فیلم بازی می کنند ، محبوبیت شگفت انگیز آقای خاتمی و اهالی اندیشه در شفاف بودن اندیشه آنها بوده است .
اسفندیار طهماسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۴۳
معلوم است کار چه کسی است کسی که ارای قوم لر را مال خود میداند ولی همواره در اتنخاباتهای گذشته در حد ارای باطله رای داشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا توی مناظره امروز هم کاندیدای ----- کلی علیه قالیباف صحبت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۲۹
۸
خير
اينها چنان در لاك و حس رياست جمهوري رفتن كه محافظاشون رو هم دچار اين غرور و نخوت كاذب كردن.
اونجا هم محافظِ اومده به مردم چرت و پرت گفته ، يارو هم گفته " بشين بينيم بابا "
هنوز هيچ چي نشده ، خيال كردي علي آباد هم شهريه ، لذا ماجرا اينگونه شكل گرفته.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
طرف دنبال رای جمع کردنه نه اینکه ارا رو بریزه
اگر کمی عقل داشته باشی می تونی این رو تحلیل کنی !!!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۲۷
با سلام
به نظر بنده هم این برنامه ها فایده ای نداره
کسی که در عرض 2 سال یعنی در سن 20 سالگی فرمانده لشکر میشه دیگه این حرف و حدیث ها و حمله ها کارساز نیست بهش.
امثال قالیباف که با برونسی ها و همت ها و کاوه ها جوانی رو به سر بردن حیف هستند که اینجوری دربارشون قضاوت بشه.
سردار با پدرش و 3 برادرش به جنگ رفت.
الانم با تمام قوا دوباره به جنگ مشکلات ایرانی ها اومده و انشالله به فضل خدا مثل قدیم پیروز میدانه
چیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما. دکتر به این سناریو نیازی نداره این یه دعوا و نزاع با محافظ ایشون بوده همین.
بعضی دنبال تخریب هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۸
۲
کار --- و دارو دسته شه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی والا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲
لطفا به آدرس ذيل در خصوص تكذيب اين موضوع مراجعه كنيد.http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920317000344
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۳۲
۱۰
فقط 3 کلمه:
خیلی پستی صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۳۱
۴
چاقوکشی !!!
چه تبلیغات بی کلاس و زشتی...
سینا از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۳۳
۶
صراط جان، خیلی سانسور میکنی. کامنت های مودبانه که توهین به کسی نیست ولی مخالف نظر شماست، چرا سانسور میشه؟؟
آنچه در مورد سید بزرگوارمون گفتی تحریف تاریخ بود. او محبوب قلب هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۳۶
۴
تو فقط بلدی توهین کنی اقای خاتمی 8 سال رییس جمهور بود داری توهین می کنی شرم خوب است
دکتر روح الهی متخصص گوش وحلق وبینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۵
۲۲
جناب اقای ---- بدون داشتن تخصص علمی تجربی وکاربردی واشنایی تحلیلی با مدلهای اقتصادی ودریافت دکترای افتخاری اقتصاد از سازمان برنامه وبودجه احساس روشنفکری و خود شیفتگی مینماید جایگاه ایشان در وزارت دفاع وسپاه است نه دانشگاه وریاست جمهوری
هر کسی را بهر کاری ساخته اند
مردم با هوش ایران کما فی السابق خوب تشخیص میدهند و اقای --- در حد ارای باطله رای خواهد اورد چون خودش را بالاتر از دیگران میداند واطلاعات اقتصادی وی محفوظات بدون تحلیل است وهوش وذکاوت ندارد خواهید دید
seyyed
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم متخصص گوش هستید شما را چه به اقتصاد /اتفاقا دکتر رضایی در مباحث اقتصادی و اشتغال بسیار دقیقتر و جامعتر و با برنامه تر صحبت کردند.
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۲
مردم اتحاد اتحاد اتحاد دشمن می خواهد جو کشور را متشنج کند
میخک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۷
۲۰
آقای قالیباف مرد محترمی هستند واهل این کارها نیستند البته خودشون.
درضمن ایشون مگه مثه بعضی هاست که ازهرراهی برای خودش رای جمع کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
جرجعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۹
۲
صراط من تورو بگیرم میدونم باهات چه کنم.
----------------،چه وضعیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱۷
یار خراسانی آقا تویی چشم و چراغ همه ی ما تویی
زنده باد قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ابتدا یک بار مشخصات بار خراسانی را بخوانید و بعد اظهار نظر کنید. کی گفته ایشون یار خراسانیه؟! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۹
۵
حالا این قلاده شما افسارش دسته کیه که این طوری میسوزین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۲
چند روز قبلش هم ماشین محافظان جلیلی تصادف کرد و هواپیمای احمدی نژاد و عارف و رضایی نقص فنی پیدا کرد! تیترتون مقرضانه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو.
این تیتر غیرمنصفانه ست
گرمی داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۹
۷
مردم شریف ایران کار نامه درخشان با معدل 20 جناب آقای دکتر قالیباف را در صحفه برگ ذرین عملکردش را در مسئولیتهای خطیر و کلیدی در سالهای ماضی و حال بعنوان شهردار تهران که خودش باندازه چندین کشور جهان از لحاظ جمیعت و وسعت می باشد به عینی مشاهده کردید حالا با رای شما بزرگواران رئس جمهور ایران باشد مسلما با اختیاراتی که خواهد داشت می توانداز هر نظر ایران عزیزمان را از دریای مواج به ساحل ارام برساند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما.دکتر قالیباف رأی خودشو کسب کرده و این تهمت ها ارزش ایشون رو پایین نمیاره.
تنها نامزدی که مشکلی در گذشته کاریش نداشته فقط دکتر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۱
صراط خبيث
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۹
۱
قالیباف جان سیاه نمایی بسه!
سینا از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۱
فرین بر بزرگواری که گفت: سانتریفوژها باید بچرخد اما چرخ زندگی مردم هم باید بچرخد.
majid r
|
Spain
|
۱۰:۴۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱
آقای قالیباف یک روزی ریس پلیس بوده شاید یک آدم خلافکار بوده که از آقای قالی باف کینه داشته و می خواسته انتقام بگیرد. به هر حال درود بر دکتر حسن روحانی و دکتر محمدرضا عارف.
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۰
۲
اینگونه کارها ناشی از عدم تربیت اسلامی است که همیشه جامعه مسلمانان رارنج داده ولی متاسفانه همیشه در پشت این صحنه ها دست دشمن ودر صحنه جهالت دوستان دیده می شود.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۰
۳
به قول آقای ----- معلومه کار کیه. کار کسیه که معتقده آرای ---- مال اونه ولی آرای باطلشه همیشه در بین این قوم شریف هم بیشتر بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۳
۶
به خدا که حیف ازقالیباف که رقباش هیچ کدوم به اندازه او کار اجرایی نکردن اون وقت امثال صراط از بخل وحسادتشون هر حرف بی ربط و بی اساسی روبهش نسبت میدن قطعا وقتی از شورای نگهبان تایید صلاحیت شده جز افراد اصلح بوده بهتره به خبرهایی که میذاری توجه کنی در هر حال آقای قالیباف همین الان کاندیدای محبوب میلیونها ایرانی است
حرفم روزدم هرچند خوشت نیاد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱
تکذیب شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱
به خدا که حیف ازقالیباف که رقباش هیچ کدوم به اندازه او کار اجرایی نکردن اون وقت امثال صراط از بخل وحسادتشون هر حرف بی ربط و بی اساسی روبهش نسبت میدن قطعا وقتی از شورای نگهبان تایید صلاحیت شده جز افراد اصلح بوده بهتره به خبرهایی که میذاری توجه کنی در هر حال آقای قالیباف همین الان کاندیدای محبوب میلیونها ایرانی است
حرفم روزدم هرچند خوشت نیاد..
راست می گوید
رای ما جلیلی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باید این رو به تیتر اضافه کنید:

---------------------
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
یه مقاله بی اساس نوشتی و مستنداتت رو هم چارتا نظر که معلوم نیست مال خودتونه مال کیه گذاشتی ؟
جمله همیشگی : ما رو چی فرض کردی ؟؟!!
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
درچهار محال بختیار ی هم شهر بنام کوهر نگ جند نفر هستند اگر پوستری غیر کاندید 1000 هزاری بزنند پاره می کنند در وصورتی که در انجا هوادار ندازد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
۲
۰
در تایید مطالب ان اقای محترم از جماعتی که طرفدار دکتر جلیلی هستند درخواستمیشود که خدمات ایشان را فهرست وار بیان کنند که تا کنون چه کرده اند و لطفا از اغراق گویی و بت ساختن جدا خوداری نمایید ودکتر جلیلی در یک سال و اندی تا حدودی تعرفه و و به جامعه معرفی گردیده انهم صرفا در رابطه باا پرونده هسته ای وگر نه تا جاییکه امار داریم هرگز چهره مطرحی نبوده ولو اینکه مرد محترمی باشد بعضی دیدگاههای مشارالیه با دنیای امروز اصلا و ابدا سازگاری نداره و جز تندروی و خسران برای ملت و مملکت حاصل دیگری ندارد مگر اینکه به معنی واقعی و بنینادی تغیر و توضیح دادهشود و مبادا در اینده جامعه بگوید خدا پدر احمدی نزاد را بیامرزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
۳
۰
----- تو رو كه ميبينم ياد على گازانبر تو فيلم تركيه اى ايزل ميوفتم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مَنِش ------ اول+روش كرباسچي دوم=شردار دكتر خلبان شهردار قاليباف
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
صراط جون اگه شعور داشتی محترمانه اسم آقای قالیباف رو توی متن ذکر می کردی نه این که با طعنه بگی جناب «مرد عمل». درسته شما کلاً همتون بیشعور هستید ولی دلیل نمیشه با این کارتون طرفدارای دکتر قالیباف رو مجبور کنید خدای ناکرده به دکتر جلیلی بی‌احترامی کنن. هر دوی این بزرگوارها برای جامعه متدین ایران قابل احترام هستن و مشخصه که شما جزو این جامعه محسوب نمیشید.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
فقط خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
فقط تو رو هرکی دوست دارین به ----- رای ندین ،مردم دیگه تحمل فشار بیشترو ندارن.
اینقدر هم ساده نباشید.