۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

نظراکثریت‌اعضای‌جامعتین‌باچه‌کسی‌است؟

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در جریان اصولگرا منتظر آخرین آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان می‌مانیم و در صورت اجماع آن‌ها بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.
کد خبر : ۱۱۵۱۲۸

صراط:محمدنبی حبیبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل هتل جهانگردی شهر یاسوج با تبریک عید مبعث گفت: مؤتلفه اسلامی با خرد جمعی همچون جبهه پیروان خط امام و رهبری دکتر ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح و مورد حمایت خود برگزید.

وی به نشست چند روز گذشته دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و افزود: در این نشست به صورت آزادانه بی‌آنکه نظری به همکاران استانی ما تحمیل شود اکثریت مطلق آن‌ها اعتقاد داشتند که در بین کاندیداها ولایتی اصلح است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه به نحوه تصمیم‌گیری جبهه پیروان خط امام و رهبری برای حمایت از ولایتی اشاره کرد و ادامه داد: در جبهه پیروان از 15 رأی موجود 13 رأی به سمت ولایتی بود و سه رأی دیگر هم ممتنع بود.

حبیبی به ملاقات روز گذشته خود با دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس اشاره کرد و گفت: آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در این دیدار از نظر قاطبه روحانیت مبارز این استان برای حمایت از ولایتی سخن به میان آورد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار این سخن که جامعه روحانیت سراسر کشور طبق آخرین اخبار و اطلاعات ما بر روی ولایتی نظر دارند، تصریح کرد: هر چند جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین به عنوان دو نهاد رسمی تاکنون حمایت رسمی از ولایتی نداشته‌اند ولی اکثریت اعضای این دو نهاد بزرگ بر روی اصلح بودن ولایتی نظر دارند.

حبیبی در ادامه به آرایش انتخاباتی اصلاح‌‌طلبان اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد که اصلاح‌طلبان و رأی آن‌ها وارد یک سبد شود ما در جریان اصولگرایی بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با انتقاد از برخی که تنها خود را نماینده گفتمان انقلاب می‌دانند، تصریح کرد: ما در حزب مؤتلفه اسلامی با 50 سال کار عملی برای انقلاب و نظام به خود جرأت نمی‌دهیم که نماینده گفتمان انقلاب خودمان را معرفی کنیم.

منبع: فارس
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی