۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰

نامه انتخاباتی مدیر حوزه‌های علمیه

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با ارسال نامه‌ای به مدیریت‌های استانی از دست‌اندرکاران امور حوزه و طلاب و روحانیون خواست به منظور حفظ جایگاه محوری روحانیت، از عضویت در احزاب و تشکل‌های مرتبط با انتخابات و حمایت‌های خاص از افراد خودداری کنند.
کد خبر : ۱۱۵۳۴۹
 صراط:حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری در نامه‌ای خطاب به طلاب و روحانیون سراسر کشور با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فعالیت‌های انتخاباتی و رسالت حوزه‌های علمیه در تقویت نظام مقدس اسلامی، تاکید کرد: انجام رسالت حوزه‌های علمیه و روحانیت می‌طلبد که دست‌اندرکاران اداره امور حوزه‌ها، فضلا و طلاب، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، نسبت به تشویق و ترغیب مردم برای شرکت گسترده در انتخابات اقدام کنند.

وی به جایگاه محوری روحانیت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: به منظور حفظ جایگاه محوری روحانیت، دست‌اندرکاران اداره مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه و همچنین طلاب و روحانیون از عضویت در احزاب و تشکل‌های مرتبط با انتخابات و حمایت‌های خاص از افراد خودداری نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه،‌ مدیر حوزه‌های علمیه در پایان با اشاره به نقش روحانیت در آگاهی بخشی به مردم، به طلاب و روحانیون سراسر کشور توصیه کرد تا با تبیین و تشریح شاخص‌های مورد تایید مقام معظم رهبری، به ارشاد و راهنمایی مردم بپردازند.

منبع: ایسنا