۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴

پیام کتبی‌روحانی به حوزه‌ علمیه خراسان

نماینده ویژه حسن روحانی با حضور در بیت علما و دفاتر مراجع عظام حوزه علمیه خراسان ضمن دیدار با این مراجع و مسئولان دفاتر پیام کتبی این کاندیدای ریاست‌جمهوری را به آنان تقدیم کرد
کد خبر : ۱۱۵۴۰۴

 صراط:حجت‌‌الاسلام علی گرامیان، عصر امروز در حاشیه دیدار با علما و دفاتر مراجع عظام حوزه علمیه خراسان با اشاره به تاثیرگذاری حوزه علمیه خراسان در طول تاریخ مرجعیت شیعه اظهار کرد: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده می‌کنیم تا جایی که می‌توان حوزه علمیه مشهد یکی از پیشگامان در عرصه انقلاب و مبارزه علیه رژیم پهلوی است.

وی تاکید کرد: حوزه علمیه مشهد سالیان متمادی به عنوان یکی از فعال‌ترین مراکز علمی، فرهنگی و سیاسی نقش ارزنده‌ای را در راستای تحقق آرمان‌های دینی و مذهبی ایفا کرده است.

مشاور و مسئول فرهنگی سابق وزارت صنعت معدن و تجارت افزود: روحانیت بنابر یک سنت حسنه از قدیم الایام مورد اعتماد و سنگ صبور مردم بودند و به نوعی یک رابط امین و موثق از بطن جامعه به حاکمان قلمداد می‌شوند.

نماینده ویژه روحانی با اشاره به ارتباط خوب با علما و طلاب حوزه علمیه اظهار داشت: در دیدگاه روحانی جایگاه علم فقه، اصول، کلام، حدیث و تفسیر و همه علوم دینی، چنان رفعتی دارد که هیچ ارزش دیگری به پای آن نمی‌رسد، بنابراین وی با اعزام اینجانب به عنوان ارادت خود را به محضر علمای اعلام حوزه‌های علمیه خراسان اعلام داشتند.

وی با بیان اینکه در این دیدارها با 10 نفر ازاساتید و مسئولان دفاتر مراجع دیدار داشته‌ام، تصریح کرد: ما با حضور در بیوت حضرات علما اعلام و دیدار با آنها ضمن ابراز ارادت پیام کتبی حسن روحانی را تقدیم محضر ایشان کردم.

منبع: فارس