۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

بازگشت «اسفندیار» روی «بنر»‌ها

بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده که شعار زنده‌باد بهار روی آن نقش بسته بود. در یک سوی «بنر» تصویری از احمدی‌نژاد و مشایی قرار داشت و سمت راست هم تصویری از مقام معظم رهبری و امام راحل به چشم می‌خورد.
کد خبر : ۱۱۵۴۸۸
 صراط:مشایی که برای انتخابات ریاست‌جمهوری از سایه خارج شده بود و هر روز چند مراسم سخنرانی و دیدار داشت با عدم احراز صلاحیتش باز به سایه برگشته است. این در حالی است که احمدی‌نژاد در پی عدم احراز صلاحیت مشایی اعلام کرده بود به رایزنی با رهبری خوشبین است و از حامیانش خواسته بود که صبر پیشه کنند. احمدی‌نژاد نه‌تنها به ردصلاحیت مشایی اعتراض نکرد بلکه با خیالی آسوده منتظر انتخابات 92 است. پس از همه این شایعات خبرهایی منتشر شد که حکایت می‌کرد احمدی‌نژاد از جلیلی حمایت می‌کند و حسین الله‌کرم از نزدیکان جلیلی هم گفته بود: «جلیلی ادامه احمدی‌نژاد است.»
 
جلیلی دیروز گفت: «من کاندیدای دولت نیستم، بلکه سرباز ولایت هستم و خداوند روزی را نیاورد که از این خط، راه به انحراف ببرم.» احمدی‌نژاد هم تاکنون، هرگونه حمایت از وی را تکذیب کرده است. از روز اعلام اسامی تاییدصلاحیت‌شده‌ها تا روز جمعه خبر از بهار نبود و مرد بهاری هم سکوت کرده بود مشایی، هرچند در مراسم ارتحال امام و جشن مبعث هم شرکت کرده بود، به سکوت یک‌ماهه خود ادامه داد. اما احمدی‌نژاد در دو روز گذشته از تداوم بهار خبر داد.
 
او در سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص) در دیدار مسوولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ‌مردی از جنس و نسل پیامبر اعظم(ص) و متصل به آسمان در پس یک زمستان طولانی می‌آید و حقیقت بهار انسان، حقیقت زندگی انسانی، صلح، امنیت و کرامت را با سبدهایی از گل، زیبایی، عشق و معرفت ناب، به همگان هدیه خواهد کرد. احمدی‌نژاد در توصیف بهار باز هم روز جمعه در مراسم اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در سالن اجلاس سران برگزار شده بود، گفت: نسیمی وزیدن گرفته و بهار در راه است. او گفت: این وعده خداوند است و او خواهد آمد و همه بهار را در پس یک زمستان طولانی به بشریت تقدیم می‌کند.
 
همزمان بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده که شعار زنده‌باد بهار روی آن نقش بسته بود. در یک سوی «بنر» تصویری از احمدی‌نژاد و مشایی قرار داشت و سمت راست هم تصویری از مقام معظم رهبری و امام راحل به چشم می‌خورد. روی این بنر به جز شعار «زنده‌باد بهار» نوشته شده است: «انتخابات شورای شهر تهران.» اما نه تصویری از گزینه دولتی‌ها در انتخابات شورای شهر داشت و نه توضیحی که مشخص کند این بنرها با چه هدفی در سطح شهر نصب شده‌اند. خبرهایی هم از همایش امروز احمدی‌نژاد و مشایی در کاخ نیاوران منتشر شده اما هنوز مشخص نیست در صورت صحت این خبر، این همایش را چه کسانی و با چه هدفی برگزار خواهند کرد
منبع: شرق