۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

سليمي:برای یک‌سری اصحاب رسانه متاسفم

قهرمان دسته سنگين وزن المپيک لندن گفت : تمامي خبرهای جلسه ی وزنه برداران المپيکی با مسئولان ورزش کشورمان در خصوص رفع مسائل به وجود آمده، را تکذيب ميکنم ، صحبت های جلسه به اين شکل نبود.
کد خبر : ۱۱۵۵۲۵
صراط:   بهداد سليمی  اظهار داشت: جلسه اي که روز گذشته خبرآن را اعلام کردند مي بايستي طبق خواسته مسئولان محرمانه بماند و کسی از آن مطلع نباشد تا در آرامش و بدون مسايل حاشيه ای فکر کنيم و نظرمان را اعلام کنيم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر لازم بود با صلاح ديد عباسی يک سری خبرنگار صادق و بی طرفدر جلسه حضور مي يافتند و  تمامی مسائل جلسه را رسانه ای مي کردند ،حالا از کجا اين خبرها منتشر شده است، واقعا جای تعجب است! بعد يک سری خبرنگار دست نشانده بيايند بگويند برای باز گشت به اردوی تيم ملی وزنه برداری ،المپيکی ها روی وزير ورزش را زمين انداختند!

 وی گفت برای يک سری اصحاب رسانه فاسد بايد تاسف خورد که به قلم شان تعهد ندارند، چون خبرنگار جوهر قلمش پاکی و صداقت کار اوست و  نماينده ورزشکاران ملت ايران در قبال مخاطبين است. اين بی ملاحظه کاريها فقط به قهرمانان لطمه ميزند و ترجيح ميدهم در اولين فرصت با خبرنگار مد نظر برخورد کنم چون معلوم نيست اين همه خبرهای کذب را از کدام منبع ناقص تهيه ميکند و  دست نشانده ی فدراسيون شده اند!

قهرمان المپيک کشورمان تاکيد کرد: در اين جلسه دو تن از قهرمانان حضور نداشتند و بعد از تمامی صحبت هايمان و گفتن مشکلاتمان در اين جلسه، بايد خيلی از شرايط اردو برايمان هموار شود و فکری اصولی براي مربی شود، ولی عباسی از ما خواست که به اردو تيم ملی باز گرديم و به خاطر وساطت وي کوتاه بيايم اما موضوع اين است که مشکل ما با اين مسائل و پادر مياني ها حل نمي شود و خواستار زمان شديم تا دو وزنه بردار المپيکی کشورمان، انوشيروانی و نصير شلال را از تمام موضوعات مطرح شده در اين جلسه آگاه کنيم تا با هم انديشيمان درست ترين تصميم را اتخاذ کنيم.

بهداد سليمی گفت: شرايط به اين شکل نخواهد ماند و تا جای ممکن خواستار شرايط مسالمت آميز هستيم و دوست نداريم بيشتر از اين مسائل ادامه پيدا کند چون ما ۵ قهرمان المپيکی وزنه برداری، کسانی هستيم که از پول بيت المال کشورمان برای قهرماني ما هزينه شده و با قهرمانی هايمان دل مردمان کشورمان را شاد کرديم ولی اگر به توافق نرسيم و ريیس فدراسيون شرايط را هموار نکند اتفاقی که نبايد بيفتد خواهد افتاد.

وي در ادامه افزود: امکان دارد با اين حرف من هر کسی برای خودش برداشتهايی کند  ولی بحث تهديد در ميان نيست چون گردنم از مو نازک تر است. من فقط از تمام زحماتي که کشيده ام و جوانيم ولحظاتی که ميتوانستم  مثل تمامی آدم ها زندگی عادی داشته باشم حمايت ميکنم ،چون نميخواهم رياضت ها و افتخاراتم در راه ورزش وزنه برداری به اين راحتی به خاکستر تبديل شود./آق