۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

رنج گرانی، التهاب و افق نامشخص آینده

حسن روحانی با بیان اینکه در هشت سال گذشته تنگ نظری بر کشور حاکم شد، گفت: مشورت را کنار گذاشتند و مدیران لایق کنار گذاشته شدند و شعار جای شعور را گرفت.
کد خبر : ۱۱۵۵۹۲
 صراط:حجت‌الاسلام حسن روحانی در سفر انتخاباتی خود به تنکابن در جمع مردمی که در مصلی این شهر حضور پیدا کردند، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا 24 خرداد حماسه سیاسی بزرگ را بیافرینیم.

وی گفت: روز جمعه آینده روز سرنوشت برای همه ما است کسی نباید بگوید رای مردم اثر ندارد، کسی نباید این شبهه را در دل مردم ایجاد کند که رئیس جمهور از قبل تعیین شده است رئیس جمهور را رای مردم مشخص می کند.

روحانی ادامه داد: من می دانم که شما در رنج گرانی، التهاب و افق نامشخص آینده هستید. کشور ما در اقتصاد نیاز به ثبات و آرامش دارد زندگی مردم باید فضای پویا، با شور و هیجان داشته باشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در این هشت سال پول نفت بیشتری بدست آوردیم جنگ و درگیری نداشتیم اما متاسفانه در این هشت سال تنگ نظری حاکم شد و مشورت را کنار گذاشتند و مدیران لایق کنار گذاشته شدند و شعار جای شعور را گرفت.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با برنامه و تدبیر رونق اقتصادی جایگزین رکود می‌شود و کار بدست مردم سپرده خواهد شد، ادامه داد: در هیچ کاری بدون مشورت با کاربلدهای آن حوزه تصمیم نمی گیرم دولت رغیب مردم نخواهد بود. در کشاورزی با کشاورزان و در شیلات با صیادان مشورت خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه ما این همه به واردات نیاز نداشتیم، گفت: 60 میلیارد دلار واردات اشتباه بوده است حتی انگور از آرژانتین و شیلی وارد شد. ماه رمضان چند هیات به ترکیه فرستاده شد تا مرغ خریداری شود. این مشکل به این دلیل بود که با مرغداران مشورت نشده بود من حتی وزیر را هم با مشورت مردم انتخاب خواهم کرد.

روحانی گفت: مردم فردی شایسته را برای بردن امور اجرایی کشور انتخاب کنند زیر خیمه اسلام، ولایت و ایران به پیروزی خواهیم رسید.

  روحانی در شهر تنکابن با امام جمعه این شهر نیز دیدار و گفتگو کرد و تا ساعتی دیگر در جمع مردم نوشهرحاضر می شود.

 

منبع: مهر