۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵

توکلی از وحدت اصول گرایان گفت

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اصولگرایان وحدت نکنند در معرض اتهام قدرت طلبی قرار خواهند گرفت، گفت: توقع این است که روش حضور خود در صحنه انتخابات را اصلاح کنند و با وحدت خود پیروزی اصولگرایان در انتخابات 92 را رقم زنند.
کد خبر : ۱۱۵۶۱۶
  صراط: احمد توکلی با بیان اینکه با توجه به نظرسنجی ها انجام شده 70 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند، گفت: اصولگرایان و نامزدهای محترم باید تصمیماتی بگیرند که  مشارکت افزایش یابد تا حماسه مورد نظر رهبر انقلاب خلق شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تاثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات در دو حوزه داخلی و خارجی نظام، ادامه داد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد موجب کاهش فشارهای خارجی و اقتدار دولت آینده خواهد شد و این موضوع نیز در روند حل مشکلات کشور تاثیرگذار ست.

وی با بیان اینکه تشتت آراء درجریان اصولگرایی موجب می شود که اصولگرایان در معرض اتهام قدرت طلبی قرار گیرند، گفت: این موضوع موجب رنجش مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات خواهد شد.

وی در توصیه ای به کاندیداهای اصولگرای انتخابات گفت: در شرایط انتخابات دو قطبی اصولگرایان و اصلاح طلبان ، اگر نامزدهای اصولگرایی به وحدت برسند و فردی را از میان خود که مورد توجه و عنایت بیشتری است،  برگزینند قطعا به پیروی خواهند رسید.

توکلی افزود: وحدت اصولگرایان و نیروهای وفادار به انقلاب موجب وحدت ملی خواهد شد و این وحدت جناح رقیب را هم به فعالیت بیشتری در انتخابات تحریک خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،  تصریح کرد: اگر اصولگرایان دست  به وحدت بزنند موجب پیروزی آنها خواهند شد و از تغییرات جدی در دولت آینده جلوگیری می کند.همچنین دولت آینده با ثبات و همراه با عقلانیت پیش خواهد رفت و فرصت همکاری بین دولت و مجلس هم فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به حضور اصلاح طلبان در انتخابات 92 ادامه داد: با وحدت اصولگرایان و بدست گرفتن دولت آینده، جریان رقیب نیر می تواند در کنار دولت نقش یک گروه منتقد و معتدل را ایفا کند و این موضوع موجب می شود که خدمات دولت بشتر شود .

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: توقع این است که روش حضور خود در صحنه انتخابات را اصلاح کنند و با وحدت خود پیروزی اصولگرایان در انتخابات 92 را رقم زنند.

منبع: مهر