۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

قصد دارم عقلانیت را در کشور حاکم کنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌قول می‌دهم در دولت خود حتی از یک روزنامه شکایت نکنم ضمن اینکه برای رونق بخشیدن کتاب‌خوانی در کشور ممیزی‌های کتاب را کاهش می‌دهم.
کد خبر : ۱۱۵۶۱۹

 صراط:محمدرضا عارف عصر امروز در جمع هوداران خود در مسجد اعظم اصفهان اظهار کرد: امیدوارم که با کمک و حمایت شما و با استفاده از خرد جمعی بتوانیم آینده کشور را آن گونه که شایسته است رقم بزنیم.

وی افزود: آمده‌ام از تجربه خود برای حل مشکلات معیشتی مردم استفاده کنم و امیدوارم بتوانیم اصفهان را برای همیشه شایسته لقب نصف جهان بسازیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت آینده خود حمایت از تمام اقشار و مشاغل مانند کشاورزان، پرستاران را مدنظر قرار داده‌ام گفت: قول می‌دهم در دولت خود سالی یک میلیون فرصت شغلی برای جوانان ایجاد کنم.

وی با بیان اینکه به صحنه انتخابات آمده‌ام تا دروغ را از جامعه ریشه‌کن کنم تصریح کرد: قصد دارم این مسئله را ثابت کنم که شهروند درجه یک و دو در جامعه نداریم و تمام ایرانیان از هر قوم و آیین لایق زندگی خوب هستند.

عارف با بیان اینکه دولت من بخش اصلی هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کند گفت: قصد دارم در دولت خود روابط با کشورهای همسایه را بهبود ببخشم تا هر ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار کند.

وی تأکید کرد: قول می‌دهم در دولت خود حتی از یک روزنامه شکایت نکنم ضمن اینکه برای رونق بخشیدن کتاب‌خوانی در کشور ممیزی‌های کتاب را کاهش می‌دهم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار را در دولت خود اجرا می‌کنم تأکید کرد: قصد دارم عقلانیت را در کشور حاکم کنم و زندگی شرافتمندانه را برای ایرانیان رقم بزنم.

وی با تأکید بر اینکه، روز 24 خرداد ماه روز آزمایش ملت ایران است گفت: روز پرشور مردم در انتخابات در این روز ضروری است و برای خلق حماسه اقتصادی نیازمند آفریدن حماسه سیاسی در انتخابات سال جاری هستیم بنابراین هر کس در این روز به صحنه بیاید پیروز میدان است.

منبع: فارس
برچسب ها: عقلانیت کشور صراط